Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omaisuus...

Vierailija
15.06.2024 |

Olen poistanut omaisuutta jotta mahdollinen muutto olisi helpompaa. Mutta sitä on vielä paljon ja kaikki tuntuu tärkeältä, tai niihin liittyy voimakas muisto. Olen ainut elossa oleva lapsuuden perheestäni, joten muistot ovat tärkeät.

Miten te muut yksin muuttavat, paljonko teillä on lähtenyt tavaraa uuteen kotiin? Siis että aikuisena vaihdat asuntoa, ei opiskelu/kotoamuuttoa tai eroamista tms. Minimalistit voi myös jättää ohjeensa pois. Sori, en jaksa sitä enää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa varasto. Otat kotiin mukaan ne tavarat, mitkä sinne hyvin mahtuu ja kaikki muut muistoesineet varastoon. Siis jos haluat ne pitää. 

Vierailija
2/4 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa varasto. Otat kotiin mukaan ne tavarat, mitkä sinne hyvin mahtuu ja kaikki muut muistoesineet varastoon. Siis jos haluat ne pitää. 

Hmm... siis haluan vähemmän siirrettävää tavaraa ettei tulisi muutto niin kalliiksi. Eli tämä vaihtoehto ei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... siis haluan vähemmän siirrettävää tavaraa ettei tulisi muutto niin kalliiksi. Eli tämä vaihtoehto ei käy.

Sitten vaan kärräät roskiin kaikki, mitä et halua pitää. Helppoa.

Vierailija
4/4 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sata autoa,ajattelin poltaa ne kaikki,koska testamentiini tulee muutos.