Ahdistaako teitä henk koht. asiat mitä olette kertoneet itsestänne exillenne?
Kommentit (22)
Salaisuuksia ei ikinä kerrota kumppaneille!
Ex aviopuoliso kertonut omia totuuksiaan minusta ties kenelle. Sopivasti kyllä unohtanut mainita miten ASIAT OIKEASTI ON.
Kyllä ahdistaa, mies paljastui narsistiksi
Ei ole sellaisia salaisuuksia, jotka eivät kestä päivän valoa. Ihan sama mitä ex horisee.
Ei ahdista. Työpaikalla kerrotut asiat ahdistaa, työelämässä kannattaa olla viileä ja liukas.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. Työpaikalla kerrotut asiat ahdistaa, työelämässä kannattaa olla viileä ja liukas.
Miksi ne ahdistaa?
Ei koska ei ole exiä :D Toisaalta, elämässä ei ole mitään järkeä jos keheenkään ei voi luottaa. Ja sitten vielä se, että en puhu hlökohtaisista asioista kuin super tarkan ja pitkäkestoisen seulan selvittäneille :D
N32
Ei yhtään. Ensinnäkään maailmassa ei voi luottaa yhtään kehenkään, koska kun selkäsi käännät, keskivertoihminen sepittää joka tapauksessa jotakin oman itsensä näköistä, jossa muut ihmiset ovat yllättävästi vähän huonompia ja oma itse vähän parempi kuin muiden mielestä.
Jos joku patologinen valehtelija taas sepittää ja värittää omiaan, vastuu on hovin tyhmyydellä.
Ei ahdista. Exät eivät ole käyttäneet mitään kertomiani asioita minua vastaan. Eivät välttämättä edes muista minua enää. Viimeisimmän exän kanssa oltiin 22 vuotta yhdessä ja nyt olemme hyviä ystäviä.
Sen sijaan naispuoliset kaverit ovat käyttäneet luottamuksella kertomiani asioita minua vastaan, minkä vuoksi olen hyvin varovainen, mitä kerron itsestäni naisille nykyään.
Ei ahdista enää, mutta kun olin juuri eronnnut ja eksä kertoi kaikki luottamukselliset asiani koko lailla kaikille jotka viitsivät kuunnella, silloin kyllä ahdisti. Siinä kyllä myös selvisi, ketkä olivat mun oikeita ystäviäni, he nimittäin eivät suostuneet kuuntelemaan eksän juoruilua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista enää, mutta kun olin juuri eronnnut ja eksä kertoi kaikki luottamukselliset asiani koko lailla kaikille jotka viitsivät kuunnella, silloin kyllä ahdisti. Siinä kyllä myös selvisi, ketkä olivat mun oikeita ystäviäni, he nimittäin eivät suostuneet kuuntelemaan eksän juoruilua.
Nuorempana kävi samalla lailla, oli hirveää kun oma luottamus rikottiin. Sain myös kuulla, että mies oli pilkannut ja ivannut seläntakana todella kipeistä henkilökohtaisista asioista.
Sen jälkeen en ole omista asioistani enää avautunut.
Pari kertaa on tullut vastaan myös tapailukumppaniehdokkaita, jotka ovat kertoilleet eksiensä yksityisasioita ja haukkuneet niitä naisia seläntakana minulle. En arvosta sellaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kävi samalla lailla, oli hirveää kun oma luottamus rikottiin. Sain myös kuulla, että mies oli pilkannut ja ivannut seläntakana todella kipeistä henkilökohtaisista asioista.
Sen jälkeen en ole omista asioistani enää avautunut.Pari kertaa on tullut vastaan myös tapailukumppaniehdokkaita, jotka ovat kertoilleet eksiensä yksityisasioita ja haukkuneet niitä naisia seläntakana minulle. En arvosta sellaista käytöstä.
Se miten toine puhuu existään kertoo paljon. Itselläni kaksi pettäjä-exää joilla oli tapana puhua omista existään narsisteina tai hulluina. Noh... Yksi heistä meinas minut kerran tapaninpäivänä laittaa hengiltä delikassa. Vielä vuosia sen jälkeen sai kuulla kuinka minä olisin se pahantekijä ollut, tai kuinka hän "ajautui pettämään".
Mun exä ei tiennyt edes harrastustani :D Tai vaikka millaisesta musiikista pidin :D
En tiedä tajusiko hän itse koskaan ihmetellä miksen kerro HÄNELLE mitään. Vrt. mulla on yksi nettituttu joka tietää minusta taas ihan kaiken.
Ei. Pystyn elämään elämässä tapahtuneiden asioiden ja omien epäonnistumisieni sun muun kanssa. Sitä paitsi, jos joku minun asioista tietävä alkaa ilkeyttään minun asioita levitellä ympäriinsä, niin teen saman. Monella on paljon pahempia salaisuuksia elämässään kuin minulla, eslm. virallinen isä ei ole lapsen oikea isä. Minut tuntevat tietävät, että minuun voi luottaa enkä heidän asioitaan paljasta. Mutta he tietävät myös sen, että jos he itse kertovat asioitani eteenpäin, annan samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ahdistaa, mies paljastui narsistiksi
Mulla vähän sama tilanne. En kyllä hirveästi paljastellut mitään salaisuuksia. Mutta. Hän on patoliginen valehtelija ja pettäjä. Hän uhriutuu ja puhuu potaskaa muillekin kuin minulle. Kyllä se aika pahalta tuntuu lun tietää, että osa ihmisistä uskoo täysin sen keksimät jutut. Kaikkia en ole edes ikinä tavannut kasvokkain. Uudellekin puolisolle totuus alkaa jossain kohtaa valkenemaan.
Kyllä periaatteessa, koska eksä on aika juoruämmä ja vielä liioittelee asioita niin kuin juoruämmillä on tapana. Ei kuitenkaan tiedä mitään ajankohtaisia asioita minusta, vanhoja vain.
Ei ahdista, koska olen aikuinen enkä kerro itsestäni asioita. Jos jotain on vain pääni sisällä, se saa jäädä sinne. Siksi ei hävetä eikä pelota, mitä exä mahdollisesti kertoisi.