Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku selittää tämän ilmiön? Liittyy minuun

Vierailija
04.04.2023 |

On kaksi leiriä: mieķķoset ja naıķķoset. Ensimmäiseltä leiriltä saan lähestulkoon aina hyvää kohtelua elämässä ylipäätään ja töissä. Sitten on naıķķoset. Hyvin usein aistin heistä todella nuivan asenteen minua kohtaan. On ihmeellinen poikkeus, jos joku naiķķonen joskus kohtelee minua ystävällisesti.

Kerron esimerkkejä. En pääse oikeastaan ikinä töihin, jos naiķķonen haastattelee minua. No ehkä joskus todella, todella harvoin, joo. Työpaikoilla saan usein tosi tylyä kohtelua, enkä ymmärrä mitä pahaa olen aina tehnyt. Työpaikkoja perutaan. Ollaan passiivis-aggressiivisia, esimerkiksi työnhaussa. Ignorea, tympääntyneitä viestejä. Ei minulla mıeķķosten kanssa ole melkein ikinä tällaista.

Nyt ajattelet: niin se mieķķosnainen yrittää kalastella kommentteja tyyliin "he ovat kateellisia" yms. Mutta en minä yritä sellaisia kalastella. Tiedän mitä minulle sanotaan ja tiedän saavani paljon huomiota, mutta ei se ole mikään automaatio, että olen 365 päivää vuodessa täysin tyytyväinen kaikkeen. Rehellisesti sanottuna tosi usein nuo ilkeät kohtelut tulevat täysin yllätyksenä minulle enkä ymmärrä mitä on taas tapahtunut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan, että varmasti kateutta on ainakin iso osa. En minä sitä yritä kieltää tai esittää, etten ymmärrä. Mutta...

Vierailija
2/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen itseni peilistä joka ikinen päivä enkä osaa nähdä itseäni muiden silmin. En siksi oikein osaa samaistua tuohon hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös toki

Vierailija
5/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up ihmeessä

Vierailija
6/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös kyllä

Vierailija
7/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se upittelu. Ketään ei kiinnosta sun naikkos- ja miekkosjutut. Taidat olla se XD--sääliö.

Vierailija
8/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös? Toki

Vierailija
9/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
10/10 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pukeutumis-ja ehostamistyylisi yliampuva?