Mitä jos kesken lennon koneen vessat hajoaa?
Olin kerran lennolla, jossa lentokoneen vessajärjestelmään tuli vika ja kaikki vessat jouduttiin sulkemaan kokonaan lennon loppuajaksi. Lentoa oli vielä kolme tuntia jäljellä. Oli ihan hirveä kokemus, mutta onneksi en ollut tilannut mitään olutta tms ja selvisin tuskien kanssa tosin perille ja lentokentällä. Mutta mitä jos tuossa tilanteessa iskee pakottava hätä tai kakkoshätä jolle ei vain voi mitään? Mitä pitää tehdä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä vessassa juuri ennen koneeseen nousua. Ei kannata juoda alkoholia, kahvia ja teetä. Pitkän lennon voi nukkua, lyhyellä ei tarvitse käydä vessassa.
Joopa joo 🙄 Olen lentänyt Helsinki - Cancun n. 17h, meinastko että sen ajan voi olla syömättä ja juomatta ja nukkua koko reissun? Hyvät on sulla unenlahjat ja pidätyskyky, jos selviät siitä ilman vessaa, sikeässä unessa.
Jos noin pitkällä lennolla hajoaa wc, niin kone tekee poikkeaman ja laskeutuu välilaskuna.
Keskelle Atlanttia? Tiedätkö sä, missä Cancun on?
Tiedän mutten kerro
Pitäisi pelotella ihmisiä tällä asialla. Vähentyisi turhat lennot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lattiasta avataan pieni luukku, jonka päällä voi käydä. Kävijöille laitetaan valjaat.
Varma tieto.
Onko allaolevassa ruumassa kuivikekäymälä mukana?
Entä bideesuihku? Tarvitsen sitä aina kakkosen jälkeen.
Otat vichy pullon ja ravistat sitä ja eikun kohti hanuria.
-uimamaisteri / vihreät
Aivan mahtava neuvo 💯 Tätä voi kaikki telttailijat ja muut retkeilijätkin käyttää. Kiitos 🌹
Kerran on käynyt itselle, että Kanarian lennon lopussa vessat jouduttiin sulkemaan täyttymisen vuoksi noin 2 h ennen perille pääsyä. Joku lapsi päästettiin muistaakseni silti. Tuon jälkeen minulla on ollut imodium varalta mukana ja juon mahdollisimman vähän koneessa. Toivottavasti ei satu uudelleen kohdalle!
Vierailija kirjoitti:
Kerran on käynyt itselle, että Kanarian lennon lopussa vessat jouduttiin sulkemaan täyttymisen vuoksi noin 2 h ennen perille pääsyä. Joku lapsi päästettiin muistaakseni silti. Tuon jälkeen minulla on ollut imodium varalta mukana ja juon mahdollisimman vähän koneessa. Toivottavasti ei satu uudelleen kohdalle!
Koneessa pitäisi juoda paljon ettei tule veritulppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koneessa pitäisi juoda paljon ettei tule veritulppaa.
Tiedän, mutta tuo oli niin ikävä kokemus, että rajoitan nykyään. Ei alkoholia, eikä kahvia. Mustikkamehu ja vähän vettä. Perillä sitten enemmän nestettä. Lentosukat käytössä ja liikun välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä vessassa juuri ennen koneeseen nousua. Ei kannata juoda alkoholia, kahvia ja teetä. Pitkän lennon voi nukkua, lyhyellä ei tarvitse käydä vessassa.
Joopa joo 🙄 Olen lentänyt Helsinki - Cancun n. 17h, meinastko että sen ajan voi olla syömättä ja juomatta ja nukkua koko reissun? Hyvät on sulla unenlahjat ja pidätyskyky, jos selviät siitä ilman vessaa, sikeässä unessa.
Jos noin pitkällä lennolla hajoaa wc, niin kone tekee poikkeaman ja laskeutuu välilaskuna.
Keskelle Atlanttia? Tiedätkö sä, missä Cancun on?
Ei se lentokone lennä sinne keskellä Atlanttia. Paljon on maata mihin voi laskeutua ja suurin osa lennosta lennetään rannikon tuntumassa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilailko! Se lento jossa ei kolmeen tuntiin päässyt vessaan oli traumatisoiva. Pelkään joutuvani samaan tilanteeseen uudelleen ja tarvitsen oikeita neuvoja. Ap
No sittenhän tiedät, mitä tapahtuu jos vessat ei toimi. Ei voi mennä vessaan!
Otat vichy pullon ja ravistat sitä ja eikun kohti hanuria.
-uimamaisteri / vihreät