Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä hyvä ihminen?

Vierailija
15.06.2024 |

Kerro itsestäsi. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mielestäni.

Olen kasvattanut kaksi hyvää lasta, joilla ei ole koskaan ollut ongelmia. Käyn auttamassa kahta ikäihmistä huushollin pidossa. Haluavat asua kotonaan ja teen heille ruokaakin. Kuulun SPR:n ystävätoimintaan ja käyn myös pari kertaa viikossa vanhainkodilla tapaamassa erästä vanhusta.

Hienoa, mutta jos otetaan halkileikkaus elämästäsi, sieltä varmasti löytyy hetkiä jolloin et ole ollut "hyvä".  Vähintääkin mielen tasolla.

Hienoa, jos opettelisit kommentin lainaamisen. Tottakai sentään osaat moittia ihmistä, joka sentään edes yrittää tehdä hyvää.

Vierailija
42/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mielestäni.

Olen kasvattanut kaksi hyvää lasta, joilla ei ole koskaan ollut ongelmia. Käyn auttamassa kahta ikäihmistä huushollin pidossa. Haluavat asua kotonaan ja teen heille ruokaakin. Kuulun SPR:n ystävätoimintaan ja käyn myös pari kertaa viikossa vanhainkodilla tapaamassa erästä vanhusta.

Hienoa, mutta jos otetaan halkileikkaus elämästäsi, sieltä varmasti löytyy hetkiä jolloin et ole ollut "hyvä".  Vähintääkin mielen tasolla.

Hienoa, jos opettelisit kommentin lainaamisen. Tottakai sentään osaat moittia ihmistä, joka sentään edes yrittää tehdä hyvää.

Kommentin lainaaminen menee tällä palstalla nykyään itsestään rikki, jos lainattua tekstiä on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen itsekäs, pitkävihainen, ilkeä kuzpää. 

Vierailija
44/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen itsekäs, pitkävihainen, ilkeä kuzpää. 

Perussuomalainen?

Vierailija
45/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synonyymit: hyvyys ystävällinen, ominaisuus, arvokkuus, kiltteys, hyväsydämisyys, ystävällisyys, moraalisuus, moraalinen erinomaisuus, hyveellisyys, pyhyys, ylin hyvä, haluttavuus, hyvinvointi, parempi, parhaat edellytykset, viisaus, rakkaus.

Siis onko hyvyys "tekoja"?

Vierailija
46/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synonyymit: hyvyys ystävällinen, ominaisuus, arvokkuus, kiltteys, hyväsydämisyys, ystävällisyys, moraalisuus, moraalinen erinomaisuus, hyveellisyys, pyhyys, ylin hyvä, haluttavuus, hyvinvointi, parempi, parhaat edellytykset, viisaus, rakkaus.

Siis onko hyvyys "tekoja"?

Hyvyys on sitä, että ei teoillaan haittaa muita ihmisiä. Eli ainakaan yksikään koirankusettaja, motoristi tai puunpolttaja ei voi olla hyvä ihminen.

Vierailija
47/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mielestäni.

Kommentin lainaaminen menee tällä palstalla

No ei mene, jos osaa. Pitkä kommenttijono ei näy, mutta halutessaan "sen voi tehdä näin".

Vierailija
48/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein jos ihmisille puhuu evankeliumia, he vetoavat "hyvyyteensä", jonka avulle he pääsevät taivaaseen.  Mikä harha se onkaan, ei ole niin hyvää ihmistä ettei koskaan syntiä tekisi, ajattelisi, puhuisi jne...

Kaikki tuntemani "tosiuskovaiset" ovat kyllä sellaisia huvisaastuttaja-metsästäjiä, että ei mitään rajaa. Kun pääsee taivaaseen niin ei haittaa kuinka paljon tätä palloa tuhoaa.

Vierailija
49/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mielestäni.

Sinun lainauksesi näkyi minulle osin rikkinäisenä, vaikka "teit sen niin".

Vierailija
50/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mielestäni.

Palsta on täysin rikki, jos pitää jotenkin "osata" lainata muuten kuin painaa nappia, jossa lukee "LAINAA".

Vierailija
51/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun lainauksesi näkyi minulle osin rikkinäisenä, vaikka "teit sen niin".

Eipä se ole minun vikani. Heitä vesilintua sillä paskalla kapulallasi.

Vierailija
52/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ihminen. Siihenn ei vaadita sitä, että noudattaisi sääntöjä tai lakeja prikulleen,mutta olen suorastaan loistava ihminen, koska en ole tehnyt törkeitä rikoksia ketään kohtaan. Enkä oikeastaan ainuttakasn rikokseksi luettavaa asiaa koskaan!

Tiedän että moni, joka kuulisi väitteen, että itseäni ja perhettäni kohtaan on tehty järkyttäviä ja törkeitä rikoksia ei uskoisi, koska ihmisille on valehdeltu vuosikausia, että on mukamas pelkkiä luuloja vaan tai ihan itsestään tulleita ongelmia ja sattumuksia, vaikka takana on maailman törkeimmät ja oksettavimmat valheet sabotoinnit ja rikokset.

Asialla ah niin hyvyyden(heikkojen ja vähäosaisten) puolustajat mukamas! Jos jotain on huomannut niin ne ketkä eniten puhuvat hyvyydestä ja toisten ymmärtämisestä ovat niitä, jotka myös valmiita tekemään pahoja rikoksia henkilöille, jotka eivöt heidän kanssaan samalla puolella.

Suurin osa suomalaisista on tuollaisia ja mikä pahinta, näitä löytyy jopa viranomaistaholta, jotka sitten järjestää törkeitä rikoksia ja joitain kohtaan keitä kohtaan nyt vaan haluavat.

Meinasin sanoa ihan ilman syytä, mutta tirskahdus olisi tietenkin kiva tietää myös mitkä olisivat jonkun mielestä ne hyväksyttävät syyt järjestää rikoksia ja vainokampanjoita joitain ohjaan? 

No kyllä varmaan sekin päivä koittaa kun hyväkampanja paljastuu törkeiksi rikoksiksi varsinkin erästä naista kohtaan. Kaikki rikokset jotka alkaneet jo lapsena ja ulottuneet koko sukuun. Kaikki valheet jarikokset jopa terveydenhuollon puolella.

Ei taida enää upota "joku hullu vain väittää jotain". Tai tyhmimpiin uppoaa nyt mikä vaan. Tarkkasilmäisiin ja älykkäisiin ei. Toisaalta Suomessa on todella vähön tarkkasilmäisiä älykkäitä ja oikeudenmukaisia ihmisiä. Valitettavasti!

Vierailija
53/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tässä työpöytäkoneessa uusin Firefox.

Vierailija
54/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on todennut; ihminen ei ole kyllin "hyvä" ja antoi poikansa, jotta toivo parempaan ikuisuuteen voi olla mahdollinen.  Ihminen vain ylpeästi väittää; kyllä minä riitän:).

Vierailija
55/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräisen ihmisen edessä? Olen ihan ok. Jumalan edessä? En, mutta niinhän me kaikki syntiset ihmiset. 

Vierailija
56/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo ei tajua. Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.

Vierailija
57/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tässä työpöytäkoneessa uusin Firefox.

No prkl! Vielä kun osaisit käyttää sitä.

- n67v-

Vierailija
58/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla. En halua tahallaan loukata muita ihmisiä, mutta painavasta syystä voin niin tehdä. Ja se painava syy voi olla itsekäs, ja joskus sellainen jota muut eivät pidä painavana.

Vierailija
59/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
60/65 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensiksi määritellä hyvä, ja paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä