Oletko sinä hyvä ihminen?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali hyvä mutta silti olen joutunut lukuisten törkeiden rikosten kohteeksi ja negatiivisten huhujen kohteeksi.
Ai minäkö tässä olen muka narsisti ja sosiopaatti? Vaikka kaikki ovat minua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, koska noudatan tarkalleen lakia ja sääntöjä. Käräyttelen väärinpysäköityjä autoja. Miksei muiden muka tarvitse noudattaa sääntöjä?
Huomaa ettet tiedä asioista. Miten muka käräyttelet noita?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, koska noudatan tarkalleen lakia ja sääntöjä. Käräyttelen väärinpysäköityjä autoja. Miksei muiden muka tarvitse noudattaa sääntöjä?
Pikkunasset, vapaaehtoiset vasikat ja talopoliisithan ne ovat yleisesti omasta mielestään hyviä ihmisiä.
Tosi kukaan muu ei ole samaa mieltä.... paitsi toinen nasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä voi Tampereella laittaa valvontapyynnön:
Olen. Mielestäni.
Olen kasvattanut kaksi hyvää lasta, joilla ei ole koskaan ollut ongelmia. Käyn auttamassa kahta ikäihmistä huushollin pidossa. Haluavat asua kotonaan ja teen heille ruokaakin. Kuulun SPR:n ystävätoimintaan ja käyn myös pari kertaa viikossa vanhainkodilla tapaamassa erästä vanhusta.
Joku jo kysyikin, mikä on hyvän ihmisen määritelmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virka-aikana voi myös suoraan soittaa pysäköinninvalvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vittumanenhan sinä olet, kun käräyttelet ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mielestäni.
Olen kasvattanut kaksi hyvää lasta, joilla ei ole koskaan ollut ongelmia. Käyn auttamassa kahta ikäihmistä huushollin pidossa. Haluavat asua kotonaan ja teen heille ruokaakin. Kuulun SPR:n ystävätoimintaan ja käyn myös pari kertaa viikossa vanhainkodilla tapaamassa erästä vanhusta.Hienoa, mutta jos otetaan halkileikkaus elämästäsi, sieltä varmasti löytyy hetkiä jolloin et ole ollut "hyvä". Vähintääkin mielen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittumanenhan sinä olet, kun käräyttelet ihmisiä!
Vittumaisia ovat ihmiset, jotka eivät välitä liikennesäännöistä tai muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Täytyykin laittaa heti ilmoittaa pari autoa tuonne :)
Vierailija kirjoitti:
Joku jo kysyikin, mikä on hyvän ihmisen määritelmä?
Avuliaisuus ja sellainen, että ei ilkeile eikä moiti muita. Täällä harvinaisuus.
Hyvällä ihmisellä ei ole yhtäkään koiraa.
Usein jos ihmisille puhuu evankeliumia, he vetoavat "hyvyyteensä", jonka avulle he pääsevät taivaaseen. Mikä harha se onkaan, ei ole niin hyvää ihmistä ettei koskaan syntiä tekisi, ajattelisi, puhuisi jne...
Hyvä ihminen ei myrkytä naapureiden hengitysilmaa puuta polttamalla.
Hyvä ihminen ei aja vanhalla polttomoottoriautolla öljyteollisuutta samalla rahoittaen.
Hyvä ihminen ottaa aina muut ihmiset huomioon. Tällaisia hyviä ihmisiä on jatkuvasti vähemmän ja vähemmän tässä minä-keskeisessä maailmassa. Toivottavasti tulee vielä ydinsota ja nollaa kaiken.