Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo teki rikosilmoituksen

Vierailija
14.06.2024 |

Vaimon sukulaisten puolella on yhden moottoripyöräjengin jäseniä ja olen monta kertaa sanonut, että kumpikaan meistä ei lähde kuvoihin mukaan. Olen itse rikollisuudessa ollut mukana ja saanut siitä tuomion, mutta olen jättänyt koko homman taakse ennen vaimoni tapaamista. Nyt vaimo on tehnyt näistä jengiläisistä rikosilmoituksen, koska oli kuullut jotain laitonta ja joutuu todistamaan. Meillä on kaksi lasta ja tiedän kyllä mihin tämä johtaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän näet että akoista ei ole muuta kuin riesaa. Opettelette vaan nyt sitten väistelemään luoteja tai vetämään nopeammin. Pommeja ja käsikranuja on hankalampaa väistellä.

Vierailija
2/8 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sukulaisia ei sitten vasikoida"

Onnea vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä Putinin Yön sudet?

Vierailija
4/8 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän näet että akoista ei ole muuta kuin riesaa. Opettelette vaan nyt sitten väistelemään luoteja tai vetämään nopeammin. Pommeja ja käsikranuja on hankalampaa väistellä.

Käsikranaatin kanssa on mahdollista heittäytyä maahan, jotta olisi mahdollisimman pieni kohde, mutta kuullessasi aseen laukauksen luoti on jo osunut. 

Vierailija
5/8 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kirkasotsaista toimintaa vaimoltasi, kenties myös todella typerää. Aika näyttää.

Vierailija
6/8 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sukulaisia ei sitten vasikoida"

Onnea vaimo.

En ole kiinnostunut ammattirikollisuuden suojelemisesta, mutta tällaisella toiminnalle tulee olemaan seurauksia perheellemme. 

-ap

Vierailija
7/8 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti aika helvetin pahajuttu jos suututtaa kokonaisen jengin. Voi olla, että joudutte koko konkkaronkka pakenemaan kauas, salata osoitteen ja lymyillä piilossa, silti teidät voidaan löytää. En todellakaan ole mikään jengiläinen tai ollutkaan, mutta tiedän miten nämä menee.

Vierailija
8/8 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti aika helvetin pahajuttu jos suututtaa kokonaisen jengin. Voi olla, että joudutte koko konkkaronkka pakenemaan kauas, salata osoitteen ja lymyillä piilossa, silti teidät voidaan löytää. En todellakaan ole mikään jengiläinen tai ollutkaan, mutta tiedän miten nämä menee.

Suosittelen ensiksi pitämään matalaa profiilia kotikaupungissa, välttäkää turhaa ulkoilua, muuttakaa mahdollisimman huomaamattomasti, vähillä tavaroilla ja vaihtakaa nimenne, salatkaa osoite ja numerot varmuuden vuoksi.

Koittakaa muuttaa ulkonäkönne mahd paljon.