Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihassa raivokas lokki, joka käy ihan ylikierroksilla

Vierailija
14.06.2024 |

Hyökkii naapureiden päälle, kiljuu ja vahtii. Kauhea metakka koko ajan. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päähän hyökkäsi keskellä Helsinkiä muutama vuosi sitten lokki. En edes tajunnut mitä tapahtui, tunsin vaan kun nokallaan löi otsaan. Ihmiset ympärillä oli kauhuissaan. Pelkään lokkeja.

Vierailija
22/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demariakka lokkeilee pihassa, huutaa ja kiljuu. Takavarikoin edes hiukan omaa verorahoillani kustannettua omaisuuttani akalta. Kaulakorun, pankkiortin, puhelimen ja auton avaimet. Tyhjennän rahani tililtään, myyn panttipuhelimen Huutonetissä ja auton myyn romuäijälle. Pikkuisen edes saa omiaan pois demarilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee matkimaan sitä.

No eikös tämä palsta aja vähän saman asian, mutta virtuaalisesti? Rääkytään, hyökitään sekä paskotaan toistemme päälle Internetin välityksellä?

Vierailija
24/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että pullaviipaleeseen ei saa laittaa aspiriinia! Aspiriini aiheuttaa linnuille sydänkohtauksen.

Ehdottomasti kiellettyä!!

Tiedoksi sinulle, että kyseessä hetkellinen harmi. Ihan olen lihansyöjä kansaa, mutta luontoa ja sen elämää pitää kunnioittaa.

Vierailija
25/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päähän hyökkäsi keskellä Helsinkiä muutama vuosi sitten lokki. En edes tajunnut mitä tapahtui, tunsin vaan kun nokallaan löi otsaan. Ihmiset ympärillä oli kauhuissaan. Pelkään lokkeja.

Mun päälle on nyt tähän mennessä hyökkinyt varis, lokki sekä tiira. Ja kerran myös kotka kaarrellut yllä, kun olin vaeltamassa.

Vierailija
26/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että pullaviipaleeseen ei saa laittaa aspiriinia! Aspiriini aiheuttaa linnuille sydänkohtauksen.

Joo-o, tapetaan varmuudeksi kaikki linnut, jotta pääsee yhdestä ärsyttävästä lokista eroon.

Jos oikein hyvä tuuri käy, se kiljuva lokki jää eloon samalla kun pihalta löytyy liuta kuolleita pikkulintuja.

Vierailija
27/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sinulle, että kyseessä hetkellinen harmi. Ihan olen lihansyöjä kansaa, mutta luontoa ja sen elämää pitää kunnioittaa.

Siksi sanoinkin, että EHDOTTOMASTI KIELLETTY!!

Vierailija
28/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkia on helppo tarttua kaulasta kiinni kun se tulee lähelle riehumaan. Sit vain toisella kädellä katkasee siivet tai riittää yksikin siipi, niin se ei pysty lentämään ja kuolee nälkään Samalla se pentukin kuolee nälkään niin se on tupla voitto.

Vierailija
29/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen poikanen on lähellä. Ehkä piilossa. Tai pesä. Lokki on aika hurja lintu ja vaaniva, takaa tulee.

Minun miehenikin vaanii...ja tulee takaa.

Vierailija
30/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä konsti on pumpata silakka täyteen tabascoa ja heittää se lokille. 

Vierailija
31/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että raivokas kokki ja mietin että missä tuommonen tapahtuma voi olla käynnissä.

Vierailija
32/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki on aliarvostettu

Ihan söpö on esim. lokki joka lentää n. 1 metrin päässä ja heittää suoraan suuhun jotain. 

Vierailija
33/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokki on aliarvostettu

Ihan söpö on esim. lokki joka lentää n. 1 metrin päässä ja heittää suoraan suuhun jotain. 

Siis ihminen heittää lokin suuhun. 

Vierailija
34/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesäänsä se vain vahtii. Se aika vuodesta.

Eikä se kauan kestä, poikaset kasvaa ja lähtee lentoon.

Vierailija
35/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan säkin kiljuisit ja vahtisit jos epäilisit et jättiläisapinat saattaa haluta vahingoittaa lastasi.

Joo hyvin tajusit, ja siksi kannattaa pesiä jättiläisapinoiden asuinalueelle. Meilläkin yksi i diootti pesi pyörän koriin.

Vierailija
36/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun päälle on nyt tähän mennessä hyökkinyt varis, lokki sekä tiira. Ja kerran myös kotka kaarrellut yllä, kun olin vaeltamassa.

Kotkan voisin kaapata.

Vierailija
37/39 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin että raivokas kokki ja mietin että missä tuommonen tapahtuma voi olla käynnissä.

Minäkin luin :D Luulin että jollakin on grillaaminen lähtenyt vähän lapasesta.

Vierailija
38/39 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös saanut variksen, lokin ja tiiran kimppuuni. Varis vain lensi niin läheltä että siipi hipaisi käsivarttani. Säikähdin, hämmennyin ja käännyin sitten jatkoin matkaani. Lokin hyökkäyskään ei säikäyttänyt pahemmin, sillä se sentään varoiiteli useaan kertaan. Itse asiassa olen ollut lokinpoikasen ja lokkipariskunnan välissä, siinä vaan katselimme hämmentyneinä toisiamme, eikä mitään tapahtunut.

Tiira sitä vastoin säikäytti kunnolla. Kadun toiselta puolelta tuli varoitusrääkäisy ja alkoi tuijotuskilpailu, sitten se hyökkäsi käsittämättömällä vauhdilla käsivarren mitan päähän, kumarruin ja laitoin käsiä suojaksi. Palasin sinne mistä tulin ja kiersin korttelin toista kautta.

Vierailija
39/39 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa kävelyllä seuraa aina pari naakkaa. Teinin kanssa seuraa varis. Ollaan alettu antaa sille ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme