Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Siis eikö tota kattoa voi sulkea???
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että joku jaksaa selostaa! Olen itse ulkomailla enkä näe täällä ottelua kunnolla. Enkä tietenkään kuule suomalaista selostusta, paikallisesta en ymmärrä sanaakaan. Eli kiitos palstan selostajalle 🙏🏼
Kait tajuat, että netistä löytyy parempiakin sivustoja pelien seuraamiseen kuin Vauva-foorumi?! :DDD M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksa menettelee palloa Tanskalle, joka hallitsee ottelua. Ottelussa kunnon kaatosade.
Ukkosmyrsky ja salaman tappama pelaaja olisikin kevyttä lauantai-illan viihdettä
Riitti jo yksi kerta elotonta Tanskan pelaajaa kentällä.
Niinpä. Ihan on ollut tarpeeksi draamaa.
Onkohan mahdollista, että peli siirrettäisiin huomiselle?
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että joku jaksaa selostaa! Olen itse ulkomailla enkä näe täällä ottelua kunnolla. Enkä tietenkään kuule suomalaista selostusta, paikallisesta en ymmärrä sanaakaan. Eli kiitos palstan selostajalle 🙏🏼
Ylellä ja ainakin iltapäivälehdillä on seuraa hetki hetkeltä -sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait tajuat, että netistä löytyy parempiakin sivustoja pelien seuraamiseen kuin Vauva-foorumi?! :DDD M28
Totta kai tajuan. En ole idiootti, kuten muutama muu tänne kirjoittava 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei yhtä mukavaa ja interaktiivista
Vierailija kirjoitti:
Ehkä päiväpeliksi. Iltahan on varattu
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinne kentälle saatana!
Ukkosella?
Nössöt kentälle nyt sieltä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä päiväpeliksi. Iltahan on varattu
Niinpä. Onkohan niillä sopivaa kenttää vapaana ja muuten mahdollisuutta ketterästi vaihtaa...
Ja miten pelaajien lepoajat ym. sitten menee jos siirtyisikin huomiselle? Jännä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinne kentälle saatana!
Ukkosella?
Juujuu. Ei sitä sokerista voi olla tuon tason urheilijat. Eipä sitä noiden isoisoisätkään menneet koppiin piiloon jos vähän jyrisi ja tuli vettä.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tota kattoa voi sulkea???
Ei stadionilla ole kattoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut Keski-Euroopassa kivat kelit. Niin se ilmastonmuutos kohta estää kaikki tapahtumat.
Ukkonen ei liity mitenkään ilmastonmuutokseen. Se on täysin normaali sääilmiö etenkin kesäaikaan.
Kyllähän se lisää ääri-ilmiöitä, mihin ukkosmyrskytkin kuuluu. Toki ilmastonmuutoksen välillisesti aiheuttama sivilisaation romahtaminen lopettaa jalkapallon ja muutkin tapahtumat paljon ennen kuin mitkään välittömät sääseuraukset.
Pitäisi lopettaa ja siirtää huomiselle. Eihän nuo mössökentät ole pelaajien turvallisuuden kannaltakaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten pelaajien lepoajat ym. sitten menee jos siirtyisikin huomiselle? Jännä tilanne.
Tuollahan ne kopissa lepäilee ja saavat lepoa koko illan, jos peli perutaan. Hyvin jaksaa huomenna pelata.
Kyllä täällä muutkin selostaa tapahtumia..vaikeahan se on käydä keskustelua pelistä, jos pelin tapahtumia ei saisi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut Keski-Euroopassa kivat kelit. Niin se ilmastonmuutos kohta estää kaikki tapahtumat.
Ukkonen ei liity mitenkään ilmastonmuutokseen. Se on täysin normaali sääilmiö etenkin kesäaikaan.
Kyllähän se lisää ääri-ilmiöitä, mihin ukkosmyrskytkin kuuluu. Toki ilmastonmuutoksen välillisesti aiheuttama sivilisaation romahtaminen lopettaa jalkapallon ja muutkin tapahtumat paljon ennen kuin mitkään välittömät sääseuraukset.
Maria Ohisaloki on tullu pridestä nyt tänne meidän kanssa chattailemaan