Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanja mun mielestä paras, jotenkin tuo Belgia kutkuttelee myös.
Tässä myös mun suosikit, sekä Saksa. Belgia ei vaan saa jäätyä - ja olla koko ajan paitsiossa 🙈.
Lukakulla 3 paitsiomaalia jo näissä kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös mun suosikit, sekä Saksa. Belgia ei vaan saa jäätyä - ja olla koko ajan paitsiossa 🙈.
Jep. No jos kohta lähtis sujumaan 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Italia pelaa sinisessä asussa?
Miten niin miksi? Kroatialla on kotijoukkueena valkovoittoinen paitansa joten ei Italia voi pelata myös valkoisessa. Jos siis sitä tarkoitit.
Niinhän nuo katotaan että värit erottuvat riittävästi toisistaan.
Tämän illan pelin selostaja on mielestäni ärsyttävä, jotenkin tosi negatiivinen. Asiantuntija vähän asettaa asioita perspektiiviin.
En vaan tykkää.
Saa nähdä onko Kroatialla mitään aseita nyt Italiaa vastaan.
En tiennyt, että Kiti Kokkonen on myös jalkapalloasiantuntija?
Vau! Espanjalla makeen värinen peliasu😃 Välilstä muutakin kuin tylsää valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ees oo.
Naiset. Kuka on kisojen komein pelaaja? Entä rumin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset. Kuka on kisojen komein pelaaja? Entä rumin?
Äitis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ees oo.
https://x.com/brfootball/status/1804612896078356951?s=61
disallowed goals for Romelu Lukaku in two games at Euro 2024. No one has more than two goals the whole tournament
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan pelin selostaja on mielestäni ärsyttävä, jotenkin tosi negatiivinen. Asiantuntija vähän asettaa asioita perspektiiviin.
En vaan tykkää.
Saa nähdä onko Kroatialla mitään aseita nyt Italiaa vastaan.
Kukahan tuo asiantuntija selostamossa oli? Laittaisin mielelläni seurantaan vaikka instassa. Puhui riittävän selkeästi asiat ja osasin sitten itsekin seurata peliä ihan eri tavalla.
Aiemmin toki tajunnut, että esim. hyökkäys ei toimi, mutta tämä asiantuntija osasi selittää syitä miksi näin on. Aloin myös seurata paremmin tyhjiä tiloja jne. Kiva juttu ja hyödyllistä. Eikä tuntunut luennoinnilta!
Monesti sen YLEn selostajan (äänen tunnen, mutta en tiedä kuka on) tapa esittää asiat on tosi negatiivisia ja asiantuntijat vain hymisevät mukana. Mutta nyt näin ei ollut. Pisteet siitäkin.
Kroatia munas lopussa. No pelit loppuis siihen.
Parhaat selostajat eivät edes näitä kisoja selosta. Ilmeisesti näillä on sitten sellaiset sopimukset maksukanavilla, että eivät saa selostaa kesällä Ylellä. Osa maksukanavilla selostavista on kuitenkin Ylellä näitä kisoja selostamassa. Ilmeisesti tosiaan on erilaiset sopimukset. Olympialaisiin otetaan varmasti selostamaan kaikki mahdolliset ties mistä kaivetut.
Onko täällä ihan jalkapallosta tietämätöntä porukkaa, todella tyhmiä kommentteja. Eivät varmaan ole koskaan pelanneet kyseistä peliä.
Kas kun Yle ei ole pyytänyt Timo Furuholmia studioasiantuntijaksi. Tuskin nämä kaikki Ylen asiantuntijat itse enää pelaavat tai ovat valmentajia. Se yksi isokokoinen naisasiantuntija ja valmentaja on jotenkin todella pelottava ja puhuu aina tosi kovaa ja vaikuttaa vihaiselta. Vaikuttaa enemmän av-mammalta kuin jalkapallovalmentajalta.
Timo Furuholmista ei ehkä tullut suurta jalkapallotähteä, mutta harva suomalainen entinen jalkapalloilija pääsee silti tuollaiseen asemaan, johon Timo Furuholm on päässyt.
Päivän peli: Hollanti - Itävalta. Voittaja jatkoon lohkosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ees oo.
Eikös siltä hylätty ekassa pelissä yksi edeltävän rikkeen takia ja yksi paitsion, ja tokassa pelissä yksi paitsion takia? Voin kyllä muistaa ihan väärinkin.