Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Tuosta tilanteesta kentällä tuli mieleen Eriksenin elvytys kentällä viime kisoissa. Tällä kertaa onneksi tuotiin näkösuoja tutkimusten ajaksi
Unkari pelistä lopulta pisteet vei. Aivan hirveä taistelu koko peli, 100 minuutin ajan ja taisi olla viimeinen minuutti kun Unkari viimein maalin sai. Ilmeisesti voitto ei kuitenkaan heitä jatkoon vie, tiputtivat vain Skotlannin pois kisoista.
Eilen studiossa juontajana ollut nainen vaikutti todella amatööriltä. Nainen selvästi jännitti, takerteli sanoissaan, mokaili, eikä ilmeisesti oikeasti tiennyt edes jalkapallosta paljoa. Studion asiantuntijatkaan eivät olleet eturiviä. Miksiköhän eilen studiossa oli tällainen kakkosluokan henkilökunta? Oikeita Ylen urheilutoimittajia ja suomalaisia jalkapalloadiantuntijoita on studiossa kisojen aikana kuitenkin nähty. Eilinen studio oli vaan kiusallista katsottavaa. Ehkä tänään studio onnistuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt katsonut useamman kerran tuon unkarilaisen "törmäyksen", eihän hän edes osu kehenkään, ainakaan kovin rajusti? Oliko todellisuudessa kyse hektisessä tilanteessa aktivoituneesta rokotehaitasta? Niin kuin Eriksenillä silloin aikoinaan.
Näytti, ettei osunut muualle kuin maahan. Ehkä niskat retkahti siinä. Ei missään nimessä pilkun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt katsonut useamman kerran tuon unkarilaisen "törmäyksen", eihän hän edes osu kehenkään, ainakaan kovin rajusti? Oliko todellisuudessa kyse hektisessä tilanteessa aktivoituneesta rokotehaitasta? Niin kuin Eriksenillä silloin aikoinaan.
Näytti, ettei osunut muualle kuin maahan. Ehkä niskat retkahti siinä. Ei missään nimessä pilkun paikka.
Kyllä se osuma oli maalivahdin kyynärpäästä ja/tai nyrkistä. Kuvan olen nähnyt, näyttää samalta kuin nyrkkeilyssä tyrmäys. Toivottavasti aivot toipuu.
Onneksi edellisestä viisastuneena nyt on näkösuojat heti valmiina. En itse järkyty loukkaantumisista mutta on pelaajallakin yksityisyys.
Saksa tai Espanja vie mestaruuden. Belgialle toivon hyvää sijoitusta. Englanti ei tule pärjäämään niin kauan kuin Southgate on peräsimessä. Teki todella suuren mokan jättämällä Jack Grealishin ulos joukkueesta. Joukkue henki kärsi tästä paljon, tuollaisia kriisi palavereita en muista aiemmin järjestetyn.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tilanne Skotlanti-Hollanti pelissä.
Barnabas Varga sai osuman maalivahdilta kyynärpäästä tai nyrkistä lujaa, kun tavoitteli palloa maalin edustalla. Mies kouristeli kentällä iskun jälkeen ja paareilla kärrättiin pois.
Järkytyin näystä kyllä.
Onneksi pelaaja oli tärskyn jälkeen tullut tajuihinsa ja vointi vakaa. Poskiluu murtunut, joten se vaatii operaation. Olin varma, että siltä meni niskat nurin.
Tilanne oli sinänsä ihan puhdas vahinko, eikä kenellekään tilanteessa tullut rangaistuksia
En tiedä mistä tuon Skotlanti-HOLLANTI tuonne lipsahti, oli tietenkin Skotlanti-Unkari peli kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Saksa tai Espanja vie mestaruuden. Belgialle toivon hyvää sijoitusta. Englanti ei tule pärjäämään niin kauan kuin Southgate on peräsimessä. Teki todella suuren mokan jättämällä Jack Grealishin ulos joukkueesta. Joukkue henki kärsi tästä paljon, tuollaisia kriisi palavereita en muista aiemmin järjestetyn.
Eivät sentään ole palkanneet Steven Gerrardia valmentajaksi. Se olisi vihonviimeinen virhe.
Saas nähdä pääseekö Suomi jatkopeleihin! Jännääää...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edellisestä viisastuneena nyt on näkösuojat heti valmiina. En itse järkyty loukkaantumisista mutta on pelaajallakin yksityisyys.
Tarkasti on piirtynyt mieleen se elvytystilanne, vaikka joukkuekaverit edessä yrittivätkin seistä.
Vierailija kirjoitti:
Oli mielenkiintoinen kuva siitä miten Englannin pelaajat peruuttivat bussin parkkiin maalin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkasti on piirtynyt mieleen se elvytystilanne, vaikka joukkuekaverit edessä yrittivätkin seistä.
Oli kyllä hurja tilanne. Olin varma, että Eriksen kuoli. Sitten kun kuulin, että on hengissä ajattelin että ei tahdistimen kanssa huippu-urheilu onnistu. Mutta niin vain mies pelaa huipulla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hurja tilanne. Olin varma, että Eriksen kuoli. Sitten kun kuulin, että on hengissä ajattelin että ei tahdistimen kanssa huippu-urheilu onnistu. Mutta niin vain mies pelaa huipulla edelleen.
Joo mä olin kanssa varma. Mun belgialainen kaveri soitti mulle, katsoi Suomen peliä kun tiesi että se oli meidän eka ikinä, ja yhdessä lähes itkettiin puhelimessa. Raavas mieskin siis liikuttui siinä, kun olimme ihan varmoja televisioidemme äärellä, että todistimme juuri jonkun kuoleman suorassa lähetyksessä. Ei voi kuin kiittää lääkintähenkilökuntaa ja taitojaan. Ja toisaalta, mikä onni että se tapahtui juuri silloin. Eikä esimerkiksi kotona yksin vessassa.
Vierailija kirjoitti:
eikös kriilis ole se taidoton play boy pelle
Tämän päivän yhteenvetoa odotan, joku tekee niin hyviä pohjustuksia peleihin. Kiitos niistä
Miksi nämä pelit ovat nyt samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Alkulohkojen päätöskierros. Ei voi taktikoida esim. tasapeliä jolla välttäisi vaikeamman vastustajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkulohkojen päätöskierros. Ei voi taktikoida esim. tasapeliä jolla välttäisi vaikeamman vastustajan.
Miten tämä samanaikaisuus estää taktikoinnin? Toisen ottelun tilanne on varmasti tiedossa.
Ja eilen tiedettiin etukäteen että Saksa-Sveitsi tasapelillä on molemmat jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä samanaikaisuus estää taktikoinnin? Toisen ottelun tilanne on varmasti tiedossa.
Ja eilen tiedettiin etukäteen että Saksa-Sveitsi tasapelillä on molemmat jatkossa.
Ei ottelun väliaikatilanteella ole väliä kun sen perusteella ei pinnoja jaeta. Lopputulos molemmista otteluista on selvillä suunnilleen samaan aikaan kun peliaika on jalkapallossa se 90 minuuttia + hieman lisäaikaa.
Kauhea tilanne Skotlanti-Hollanti pelissä.
Barnabas Varga sai osuman maalivahdilta kyynärpäästä tai nyrkistä lujaa, kun tavoitteli palloa maalin edustalla. Mies kouristeli kentällä iskun jälkeen ja paareilla kärrättiin pois.
Järkytyin näystä kyllä.
Onneksi pelaaja oli tärskyn jälkeen tullut tajuihinsa ja vointi vakaa. Poskiluu murtunut, joten se vaatii operaation. Olin varma, että siltä meni niskat nurin.
Tilanne oli sinänsä ihan puhdas vahinko, eikä kenellekään tilanteessa tullut rangaistuksia