Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Tarviikohan katsomossa korvatulpat? Olen menossa katsomaan peliä. En ole ikinä noin isoissa kisoissa ollut ja tv:n perusteella mekkala on aikamoinen.
Vierailija kirjoitti:
Unkarin pelaajilla hermo pinnassa jo nyt.
Skotlanti pitää palloa (77%), mutta ei vaan pääse Unkarin ohi lähellekään maalia
Vierailija kirjoitti:
Tarviikohan katsomossa korvatulpat? Olen menossa katsomaan peliä. En ole ikinä noin isoissa kisoissa ollut ja tv:n perusteella mekkala on aikamoinen.
Menetkö katsomaan EM kisoja? Itse ottaisin varmasti kuulosuojaimet mukaan
Ei ollu kaukana 2-0 heti perään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti pitää palloa (77%), mutta ei vaan pääse Unkarin ohi lähellekään maalia
Nyt tuo Unkarin Orbo on ollut ihan täysin mulkero.
Ohhoh, jos Sveitsi vie voiton.
Tulee jännä ilta tänään. Nyt ei ole Skotlanti tai Unkari vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi punaiset pallurat on tuolla kentällä tuolla Sveitsin rankkualueella?
Ihan vaan roskia:(.
Vierailija kirjoitti:
Katsojat vissiin nakkelee jotain paperitolloja tuonne kentälle
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä korvatulpilla mitään tee. Jos haluat kuuloasi suojata, laita kuulosuojaimet.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen erittäin lämpimästi. Nim.m. sain kuulovaurion ja ikuisen tinnituksen tilaisuudessa jonka en tajunnut olevan liian meluisa.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, jos Sveitsi vie voiton.
No olisi! Onko ollut hyvä peli, pitäiskö vaihtaa siihen
Yks pöljä poika kannatti Saksaa. Sen mielestä saksalainen jalkapallo on puhdasta kauneutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä korvatulpilla mitään tee. Jos haluat kuuloasi suojata, laita kuulosuojaimet.
Hyvät korvatulpat suojaavat kuuloa erittäin tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojat vissiin nakkelee jotain paperitolloja tuonne kentälle
Kumman joukkueen fanit on tuolla Saksan hyökkäyspäässä.
Vierailija kirjoitti:
Yks pöljä poika kannatti Saksaa. Sen mielestä saksalainen jalkapallo on puhdasta kauneutta
No Saksa onkin paras 🥰.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet ollut esim. 2 000 ihmisen katsomossa Suomessa niin tuolla on noin 300 kertaa enemmän meteliä. Arvioi siitä.