Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Huono tuomari minun mielestä. Keskeyttänyt kaksi Tanskan tärkeää tilannetta
Tanska oli hyvä. Sinne Harryn maaliin asti oli jotenkin haparoivaa menoa, mutta sitten lähti prässi rullaamaan
Vierailija kirjoitti:
Italia in the house, Ciao Bella <3
Espanja parempi <3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanja parempi <3.
Hola! 😻heillekin. Olen ihan neutraali katsoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos meillä tänään minkälaista mieskauneutta kentällä.
Tiukka tuomari nyt. Pilli vinkuu
Joka päivä on mieskauneutta kentällä. Takavuosina eräs naistuttava seurasi silmät tapillaan Italian pelejä vaikka ei muuten välitä jalkapallosta. Luca Toni oli yksi suosikki.
😅 Onhan nämä nätit miehet added bonus, ei käy kieltäminen
Ehdottomasti. Itse valitsen joka joukkueesta "Mr Kyseisen Maan". Esim. Mr Portugal on ehdottomasti Ronaldo, Mr Kroatia Luka Modric, Mr Saksa Tony Kroos, Mr Unkari Roland Sallai - ja niin edelleen. Mukavaa ajankulua pelin tuoksinassa!
Mr Saksa on Oliver Baumann 😍.
Piti googlettaa... no huh, ei ole ruma hänkään ;o).
Vierailija kirjoitti:
Serbia vastenmielisine kannattajineen ei herätä mitään sympatioita. Harmi että eivät hävinneet.
Samaa mieltä. Olisivat voineet toteuttaa uhoamisensa ja lähteä kotiin. Pilaavat koko kisat porsastelevine faneineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut, että nuo pelaajia kentälle saattavat pennut ovat jotain järjestäjän siihen hommaan nakittamia, mutta Tanskan kansallislaulun aikaan moni niistä lauloi mukana. Eli onko ne Tanskasta asti sinne kuskattu pitämään pelaajan kädestä kiinni kentälle tullessa? Tuskinpa kovin moni perussaksalainen osaa jotain Tanskan kansallislaulun sanoja.
Olisi kiva tietää. Mutta on kyllä lapsille ihana kokemus. Aivan kuin nyt muistaisin, että kun Suomi oli EM-kisoissa viime kerralla, niin ainakin osa lapsista oli Suomesta Suomen peleissä tai varmaan kaikki. Mutta kuka tietäisi.
Miksi vain lapsille suodaan tämä ilo? Voisivat arpoa joskus tälläiset pelaajien saattaja-palkintomatkat tätisarjassa. Osallistuisin heti! :o)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut, että nuo pelaajia kentälle saattavat pennut ovat jotain järjestäjän siihen hommaan nakittamia, mutta Tanskan kansallislaulun aikaan moni niistä lauloi mukana. Eli onko ne Tanskasta asti sinne kuskattu pitämään pelaajan kädestä kiinni kentälle tullessa? Tuskinpa kovin moni perussaksalainen osaa jotain Tanskan kansallislaulun sanoja.
Olisi kiva tietää. Mutta on kyllä lapsille ihana kokemus. Aivan kuin nyt muistaisin, että kun Suomi oli EM-kisoissa viime kerralla, niin ainakin osa lapsista oli Suomesta Suomen peleissä tai varmaan kaikki. Mutta kuka tietäisi.
Miksi vain lapsille suodaan tämä ilo? Voisivat arpoa joskus tälläiset pelaajien saattaja-palkintomatkat tätisarjassa. Osallistuisin heti! :o)))
Luin Suomen Lidlin tarjoamasta mahdollisuudesta ja kyllä harmitti kun lapset ei sopineet siihen ikähaarukkaan mitä haettiin!
Nyt alkaa kisojen herkkupeli Espanja - Italia. Finaalissa sitten uusinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan tätisaattajaksi 🤪.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serbia vastenmielisine kannattajineen ei herätä mitään sympatioita. Harmi että eivät hävinneet.
Samaa mieltä. Olisivat voineet toteuttaa uhoamisensa ja lähteä kotiin. Pilaavat koko kisat porsastelevine faneineen.
Niin törkeää menoa, että ei heitä oikein voisi yleisöön päästää jatkossa. Holtitonta menoa, ja vaarallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanja parempi <3.
Veikkasin epsanjaa koko turnauksen voittajaksi joten minulle sopii jos voitto tulee.
Vierailija kirjoitti:
Englannilla tuskaista niin kuin aina arvokisoissa.
Tämä on aina niin mielenkiintoista. Kentällä toinen toistaan isompia tähtiä ja lopputulos lähellä pannukakkua. Joillain toisilla joukkueilla voi olla yksittäisiä isoja tähtiä ja sitten niitä nälkäisiä nuorukaisia, tulos parempi.
Ovatkohan Southgaten viimeiset kisat koutsina?
Toivottavasti Serbia voittaa kisat.
mikä tää nörtti on ei näytä urheiljalta
Espanja Italia, kenttä täynnä kuumia miehiä. Nam.
Toi ex-huuhkaja ja studiovieras Arajuuri vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. Sellaiselta, jolla on aina tosi hyvä meininki hyvällä tavalla ja joka on aina tsemppaamassa.
Englannilla tuskaista niin kuin aina arvokisoissa.