Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon EM 2024 Official

Vierailija
14.06.2024 |

Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)

Kommentit (4757)

Vierailija
581/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huutista taitaa olla aika sekaisin päästään?

Mediat: Kylian Mbappé löysi rinnalleen uuden rakkaan Ines on ensimmäinen transnainen Playboyn kannessa

Onnea Kylianille rakkauden löytämisestä.

Vierailija
582/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Skotlannista vastusta Sveitsille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huutista taitaa olla aika sekaisin päästään?

Mediat: Kylian Mbappé löysi rinnalleen uuden rakkaan Ines on ensimmäinen transnainen Playboyn kannessa

Ensinnäkin, painupa sinä "huutista" muualle huutelemaan. Trollauksesi on säälittävää.

Toisekseen tuo on jo ex-tyttöystävä. Uusi on jo löytynyt.

Vierailija
584/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tälle sekopäälle mitään, raportoikaa vaan kaikki viestit asiattomaksi, kyllä ne sitten poistuu. Hän saa jotain kiksejä siitä että syytää tänne sivukaupalla noita r/sistisia viestejään. 

Vierailija
585/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Oranjellahan on merkitys Hollannille värinä. Tuo Saksan väritys on "bisexual-lipun" väritys. Siis sellaisen aakkoslipun, joka jokaisella HQSTBLDT-vähemmistöllä on.

Minkäs värinen Hollannin vieraspeliasu on? Saksan kotipeliasu on valkoinen, vieraspeliasu on ollut vihreä, turkoosi, vihreä-harmaa-mustaraitainen, punamusta jne.

Sininen. Oliko viestilläsi joku pointtikin vai onko siellä internet-aika nyt laitoksella kymmeneen asti?

Vierailija
586/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko tälle sekopäälle mitään, raportoikaa vaan kaikki viestit asiattomaksi, kyllä ne sitten poistuu. Hän saa jotain kiksejä siitä että syytää tänne sivukaupalla noita r/sistisia viestejään. 

Jep puhutaan me jalkapallosta ja toivotaan ettei koko ketjua poisteta. Toivottavasti Skotlanti saa tulosta, symppaan tota perinteistä brittipalloa jota Englanti ei ole pelannut pitkään aikaan.

Vierailija
587/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep puhutaan me jalkapallosta ja toivotaan ettei koko ketjua poisteta. Toivottavasti Skotlanti saa tulosta, symppaan tota perinteistä brittipalloa jota Englanti ei ole pelannut pitkään aikaan.

Mä taas kannustan tänään Sveitsiä, tosin Skotlantikin on mun kivojen listalla. Toivon hyvää peliä ja paljon maaleja, voitti sitten kumpi tahansa! Joka tapauksessa kiva ilta mulle kun Saksa ja Sveitsi ovat suosikkini.

Vierailija
588/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas kannustan tänään Sveitsiä, tosin Skotlantikin on mun kivojen listalla. Toivon hyvää peliä ja paljon maaleja, voitti sitten kumpi tahansa! Joka tapauksessa kiva ilta mulle kun Saksa ja Sveitsi ovat suosikkini.

Mä tykkään Kroatiasta ja Hollannista vaikka Kroatia on aika pahassa paikassa. Saksa on kyllä vakuuttava varsinkin nyt Musialan kanssa on pakko arvostaa.

Vierailija
589/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lisäisin vielä pienen toiveen, että paljon maaleja, mutta tasaväkisesti loppuun saakka

Vierailija
590/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa muuten hurja juttu siitä Saksan fanista joka sai ekassa ottelussa pallon käsivarteensa - joutui lähtemään sairaalaan koska käsi murtui :O. Ei sitä telkkarista aina tajua kuinka kovaa nuo pallot tuolla lentelee.

Vierailija
591/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta, mieluummin tasainen ottelu kuin 5-0 tai vastaava. 3-2 olis parempi :).

Vierailija
592/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toinen selostaja on raivostuttava tuon ääntämisen kanssa, joka sanan lopussa ÄÄÄ. Hakee pallonÄÄÄ ei voi keskittyä itse peliin kun häiritsee tuo :D

Vierailija
593/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, eka maali saatu jo aikaan! Hyvä!!!

Vierailija
594/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa muuten hurja juttu siitä Saksan fanista joka sai ekassa ottelussa pallon käsivarteensa - joutui lähtemään sairaalaan koska käsi murtui :O. Ei sitä telkkarista aina tajua kuinka kovaa nuo pallot tuolla lentelee.

No jäbällä on varmaan kisojen jälkeen röntgen kuva Füllkrugin nimmarilla ja hyvä tarina loppu elämäksi😅

Vierailija
595/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, eka maali saatu jo aikaan! Hyvä!!!

Jee Skotlanti rymistelee🥳

Vierailija
596/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toinen selostaja on raivostuttava tuon ääntämisen kanssa, joka sanan lopussa ÄÄÄ. Hakee pallonÄÄÄ ei voi keskittyä itse peliin kun häiritsee tuo :D

Totta, ja sit taas klo 18 pelissä oli se joka painottaa joka sanasta jonkun hassun tavun. SakSA saa HIENon maaLIPAIkan ja sieltäHÄN se syöTTÖ lÄHtEE! Miksei voi puhua normaalisti... 😅

Vierailija
597/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks jalka pallossa on ns. rasismia?

Maailman suurin urheilulaji. Kyllä niitä löytää joka paikkaan. Keskitytään me peliin.

Vierailija
598/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jäbällä on varmaan kisojen jälkeen röntgen kuva Füllkrugin nimmarilla ja hyvä tarina loppu elämäksi😅

Totta 😁. Pääsi jo lehteenkin monessa maassa.

Vierailija
599/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

selostaispa mertsi

Vierailija
600/4757 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selostaispa mertsi

Ne ei nyt sentään. Niki Juusela paras futis selostaja mun mielestään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi