Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Tuo toinen selostaja on raivostuttava tuon ääntämisen kanssa, joka sanan lopussa ÄÄÄ. Hakee pallonÄÄÄ ei voi keskittyä itse peliin kun häiritsee tuo :D
Mä vaihdoin selostuksen jo ruotsiksi 😆.
Skotlanti vois täräyttää toisen niin tulis vauhtia Svetsin poikiin.
Skotlanti ulkoistanut maalien tekemisen vastustajille 😂 Saksa teki Ekassa pelissä kaikki maalit vaikka peli päättyikin 5-1
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti ulkoistanut maalien tekemisen vastustajille 😂 Saksa teki Ekassa pelissä kaikki maalit vaikka peli päättyikin 5-1
No mä just meinasin kommentoida että a) milloin Skotlanti ajatteli tehdä maalin ja b) kuvittelenko vain vai onko näissä kisoissa tullut jo kauhean monta omaa maalia 😅.
Postimerkki... O-le... Svizzerazzi, Svizzerazzi...
No niin, Xherdan! Tulihan se tasoituskin jo sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä just meinasin kommentoida että a) milloin Skotlanti ajatteli tehdä maalin ja b) kuvittelenko vain vai onko näissä kisoissa tullut jo kauhean monta omaa maalia 😅.
Ei sillä ole väliä kuka tekee kunhan se menee oikeaan päähän. Ei Ranskakaan ole maalia tehnyt mutta 3pistettä.
Olipa nätti.
Skotlanti osoittautumassa niin huonoksi kuin ekassa pelissään vaikuttikin.
Skotlanti kisojen huonoin joukkue?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian säkkipilli soi!
Ja kyllä on ollut omia maaleja, varmaan joka toinen ottelu sisältänyt yhden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä kuka tekee kunhan se menee oikeaan päähän. Ei Ranskakaan ole maalia tehnyt mutta 3pistettä.
Näinhän se on. Oiskin hauska tuhkimotarina jos joku maa etenisi mestariksi asti niin että voittaisi joka ottelun 1-0 vastustajan tekemällä omalla maalilla 😂.
Vierailija kirjoitti:
yli arvostettu laji
yli arvostetut pelaajat
yli hintaiset palkat
en välttämättä pidä
Palkat lajia ja pelaajia arvostavien makasvien fanien ansiota. Se vaan on niin pidät tai et.
Jos Angus Gunn menisi naimisiin ruotsalaisen naisen kanssa, jonka nimi olisi Gun, niin vaimosta voisi tulla Gun Gunn. Siinä olisi oikeasti upea nimi, etenkin Yhdysvaltoihin matkustaessa :D.
Vierailija kirjoitti:
millainen vanhempi päästää lapsensa tähän ahdistelulajiin?
- Painostus ja ahdistelu olivat niin henkistä kuin fyysistä. Kokeneemmat maanittelivat seksisuhteisiin ja kokeiluihin nuorempia pelaajia. Vielä tänä päivänäkin asiasta puhuminen on monille mahdotonta, koska se hävettää niin paljon. Moni suostui siihen vain siksi, että halusi kuulua joukkueeseen. Itse ahdistuin eniten saunailloissa ja suihkussa. Lääppiminen ja painostaminen olivat ikäviä kokemuksia, joita kenenkään ei pitäisi kokea, SM-sarjassa turkulaisjoukkuetta pitkään edustanut pelaaja paheksuu.
Missään muusa lajissa ei ole koskaan ollut mitään ahdistelua? Mene please copy paste trollamaan johonkin toiseen ketjuun. Ymmärsimme kaikki että sinulla on älyllisiä haasteita, mutta sinun pitää hakea apua jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millainen vanhempi päästää lapsensa tähän ahdistelulajiin?
- Painostus ja ahdistelu olivat niin henkistä kuin fyysistä. Kokeneemmat maanittelivat seksisuhteisiin ja kokeiluihin nuorempia pelaajia. Vielä tänä päivänäkin asiasta puhuminen on monille mahdotonta, koska se hävettää niin paljon. Moni suostui siihen vain siksi, että halusi kuulua joukkueeseen. Itse ahdistuin eniten saunailloissa ja suihkussa. Lääppiminen ja painostaminen olivat ikäviä kokemuksia, joita kenenkään ei pitäisi kokea, SM-sarjassa turkulaisjoukkuetta pitkään edustanut pelaaja paheksuu.
Missään muusa lajissa ei ole koskaan ollut mitään ahdistelua? Mene please copy paste trollamaan johonkin toiseen ketjuun. Ymmärsimme kaikki että sinulla on älyllisiä haasteita, mutta sinun pitää hakea apua jostain muualta.
Ahdistelua on ikävä kyllä joka paikassa. Se pitää lopettaa, ei urheilua, työntekoa, koulutusta ym. Lue vaikka yhdysvaltojen voimistelu lääkäristä niin on parempaa tekemistä täksi iltaa.
Ensimmäisen 15 min aikana Sveitsi hallitsi palloa yli 70%, mutta oli tasoittunut prosentit.
Sveitsi varmaan kuitenkin voittaa, Skotlannin peli on haparoivaa. Eivät itse usko itseensä
Veikkasin Sveitsin voittoa, katsotaan kuinka käy...
Palsta sulkeutuu, hyvää yötä kaikille paitsi ketjun spämmitrollille joka varmaan luulee taas saavuttaneensa jotain hienoa tuuttaamalla tänne kymmeniä höpöhöpö-viestejä. Hänelle toivon pitkää bannia ja apua mielenterveysongelmiinsa.
Sveitsi voittakoon ja huomenna on sit päivä uus - ja Espanja-Italia!
eikö olekaan suomalaisten syy?