Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin hankkia liput sunnuntain finaaliin, miten pitäisi toimia, mitä pitäisi tehdä?
Kysyin tätä jo, turha odottaa (asiallisia) vastauksia!
Jos olet valmis maksamaan jättisumman niin ehkä joku sinulle lippunsa myy. Jossain somen myyntipaikoilla, en tiedä missä saksalaiset tai muut myy lippujaan.Toki tarvitset myös matkat saksaan tai missä tuo pelataankaan ja siinäkin on jo luultavasti myöhäistä.
Eli asiallisin vastaus nyt sunnuntai iltapäivänä on sanoa että unohda koko juttu ja katso se telkkarista.
Katson Copa American pronssipeliä Viaplaysta ja on kyllä outoa kun katsomo tyhjänä.
Ei pitäisi finaalin(näillä joukkueilla) näyttää Afrikan mestaruusottelulta. Toisin oli Ranska-Belgia ottelu, vain tuomari oli valkoihoinen. Saa nähdä uppoaako Kanen esitykset ranskalaistuomariin. VAR koppi on isossa roolissa, sieltä vinkkiä tuomarille filmaamisesta ja punanen lappu Harrylle heti kun pelleshow alkaa.
Reipas tunti finaalin alkuun. Kummanka joukoissa sitä ollaan? Itse toivon Espanjan voittoa.
Espanjan kelkassa mennään ja ennakkosuosikiksi lasken koko kisojen peliesitysten vuoksi. Toki finaali on finaali ja mitä vain voi sattua.
Kanea kannatan ja ihailen. Toivottavasti filmaa pari pilkkua saadaan poika kotiin.
Toivon Englannin voittoa sillä olen juuri nyt täällä. Fanit ovat laulaneet kaupungilla koko päivän ja pitäneet tunnelmaa korkealla. Kaikki ovat olleet hyvällä tuulella, myös poliisit (ainakin vielä). Toivon siis itsekkäästi että saan nähdä Englannin ekat mestaruusjuhlat, mutta tykkään myös Espanjasta, eli heidänkin voittonsa käy mulle.
Vierailija kirjoitti:
Toivon Englannin voittoa sillä olen juuri nyt täällä. Fanit ovat laulaneet kaupungilla koko päivän ja pitäneet tunnelmaa korkealla. Kaikki ovat olleet hyvällä tuulella, myös poliisit (ainakin vielä). Toivon siis itsekkäästi että saan nähdä Englannin ekat mestaruusjuhlat, mutta tykkään myös Espanjasta, eli heidänkin voittonsa käy mulle.
Nyt täytyy sanoa, että olen vähän kateellinen. No ei vaan mahtavaa iltaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Olmi tekee hattutempun!
Mistä tiiät? Oletko nähnyt tämän pelin jo aiemmin? Pistä ihmeessä veto kiinni.
Kane ratkaisee pilkulta. Aivan upea pelaaja, Maradonan ja Pelen veroinen, ellei parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kane ratkaisee pilkulta. Aivan upea pelaaja, Maradonan ja Pelen veroinen, ellei parempi.
Näin tekee. Epäonnistuu rankkarissa viimeisessä parissa ja Espanja, joka on siihen mennessä onnistunut kerran, voittaa mestaruuden :)
Espanjaa pidän kisojen parhaana joukkueena, mutta tänään jostain syystä arvelen Englannin vievän voiton. Epäilen sillä olevan enemmän nälkää arvokisavoitolle kuin Espanjalla.
Kysyin tätä jo, turha odottaa (asiallisia) vastauksia!