Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin joukkueen fanit buuasivat, kun kuuluttaja esitteli Espanjan kansallishymnin. Olen aina inhonnut englantilaisfaneja
Oksettavaa käytöstä.
Jalkapallofanit on useimmiten aika oksettavia. Kamalia tappelijoita ja huliganismi on iso ongelma monessa maassa.
Saksalaiset ne vaan jaksaa viheltää Cucurellalle. Naurettavaa on jo. Pääsisivät jo yli.
Kane on jo nyt sen näköinen että olisi pari tuntia pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset ne vaan jaksaa viheltää Cucurellalle. Naurettavaa on jo. Pääsisivät jo yli.
No tämä, kun eihän se itse mitään sille voi jos tuomari ei käsirikettä vihellä.
Karvahaleja kaikille! 💙 Diggaan kummastakin joukkueesta - toisaalta Englannille soisi arvokisavoiton. Mutta parempi voittakoon.
Rahat 10€ laitettu Espanjalle. Oispa hienoa olla siellä nyt lomalla 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa melkoinen lopetus jos cucurella upottais pilkuilta ratkaisun:)
Jaahas, täällä ei olekaan kuin pikkupentuja paikalla. Asialliset kirjoittajat poistuneet
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, täällä ei olekaan kuin pikkupentuja paikalla. Asialliset kirjoittajat poistuneet
Jep, ilmiantakaa taas vaan kaikki nämä ilman vastauksia ja peukutuksia. Itse liputan jokaisen, kyllä ne sit poistuu.
Miten voi joukkueen kapteeni olla noin pihalla pelistä arvokisafinaalissa?
Bellingham levittelee käsiään jokaisen epäonnistuneen tilanteen jälkeen, vaikka itse sössisi.
Kane vois tehä nyt kaks maalia
Vierailija kirjoitti:
Miten voi joukkueen kapteeni olla noin pihalla pelistä arvokisafinaalissa?
Taitaa olla kapteenina niin kauan kuin Southgate valmentaa, peliesityksistä riippumatta. Tuomarilta erikoista tuomarointia ajoittain, toivottavasti ei ratkaise tätä peliä.
Toivon ettei menis rankkareihin - on niin karu tapa ratkaista mestaruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa melkoinen lopetus jos cucurella upottais pilkuilta ratkaisun:)
Ampuuko rankkuja?
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei menis rankkareihin - on niin karu tapa ratkaista mestaruus.
Toivotaan että ratkeaa varsinaisella peliajalla. Aika ikävän oloista peliä tähän asti, ei ollenkaan sellaista mitä (ainakin Espanjalta) on tähän asti nähty. Toivottavasti toinen puolisko on parempi.
Oli siellä myös Sofia.