Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
"Serbian kannattajat on kyllä vastenmielisiä. Serbeillä muutenkin pakkomielle Kosovosta ja hokevat sen olevan osa Serbiaa kaikissa mahdollisissa yhteyksissä."
Todellakin järkytyin! Heidän lienee parempi pysyä Serbiassa ihan keskenänsä
Nazionale di calcio dell'Italia vuodesta 1999 lähtien
Mbappé otti kantaa Ranskan vaaleihin ja kehotti äänestämään ja suvaitsevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuollaista Käpi et Viki -höttöä tuupataan eetteriin joka yhteydessä?
Varmaan kolmekymppisen miesyleisön makuun
N40
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään tästä naisjuontajasta, hirveän teennäinen ja tekopirteä, sellainen ESIINTYJÄ. Minä-minä-minä -milleniaali ja MINUN show, MINÄ olen pääosassa, tämä on MINUN tähtihetkeni, katsokaa miten hyvin MINÄ esiinnyn.
Huh. Ihan liikaa yritystä tai sitten on vain narsistinen ja haluaa huomion itseensä. Sellainen ei ole hyvä studioemäntä/isäntä, jonka tehtävänä olisi antaa asiantuntijoiden loistaa ja jalkapallon puhua.
Joo ihan kammottava tää Hinni, pakko oli laittaa äänet pois, kun ei kestä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään tästä naisjuontajasta, hirveän teennäinen ja tekopirteä, sellainen ESIINTYJÄ. Minä-minä-minä -milleniaali ja MINUN show, MINÄ olen pääosassa, tämä on MINUN tähtihetkeni, katsokaa miten hyvin MINÄ esiinnyn.
Huh. Ihan liikaa yritystä tai sitten on vain narsistinen ja haluaa huomion itseensä. Sellainen ei ole hyvä studioemäntä/isäntä, jonka tehtävänä olisi antaa asiantuntijoiden loistaa ja jalkapallon puhua.
Joo ihan kammottava tää Hinni, pakko oli laittaa äänet pois, kun ei kestä kuunnella.
Puhuu noille asiantuntijoille kuin lapsille. On todella huono juontaja.
Erkka on tullut suoraan koivubaarista :D.
Vierailija kirjoitti:
"Serbian kannattajat on kyllä vastenmielisiä. Serbeillä muutenkin pakkomielle Kosovosta ja hokevat sen olevan osa Serbiaa kaikissa mahdollisissa yhteyksissä."
Todellakin järkytyin! Heidän lienee parempi pysyä Serbiassa ihan keskenänsä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Srebrenican_joukkomurha
Serbit on hienoja ihmisiä. Ei ihme että tulevat hyvin toimeen ryz zien kanssa.
Onneksi pelejä voi seurata pelkillä stadion äänillä. Suomalaiset selostajat on todella ärsyttäviä. Mikä ihme on tää tapa puhua et joka toinen sana pitää päättää ylimääräisen Ö/Ä tai N ym. kirjaimeen?
Palloo-ä keskikentällä alas-sa tulleella Lukakulla joka hakee-a pystysyöttöä laitaan-nö Trossardille. Slovakian-na pelaaja lukee-ö hyvin tilaanteen-na ja katkaisee syöttöyrityksen-nä.
Puhuuko noi tyypit siviilissä samalla tavalla??
Missä on ylläpito, haloo?! Miksi täällä saa kirjoittaa mitä tahansa r/sistista paskaa???
Aika pitkältihän toi Serbien Putin-diggailu johtuu Natosta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pelejä voi seurata pelkillä stadion äänillä. Suomalaiset selostajat on todella ärsyttäviä. Mikä ihme on tää tapa puhua et joka toinen sana pitää päättää ylimääräisen Ö/Ä tai N ym. kirjaimeen?
Palloo-ä keskikentällä alas-sa tulleella Lukakulla joka hakee-a pystysyöttöä laitaan-nö Trossardille. Slovakian-na pelaaja lukee-ö hyvin tilaanteen-na ja katkaisee syöttöyrityksen-nä.
Puhuuko noi tyypit siviilissä samalla tavalla??
Tämä! Virkkunen yksi pahimpia, ihan kamalaa kuunneltavaa.
Kenellekään ei ole varmasti jäänyt epäselväksi Itävallan prässi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko noi tyypit siviilissä samalla tavalla??Tämä! Virkkunen yksi pahimpia, ihan kamalaa kuunneltavaa.
Ns. Tapio Suominen -legacy. Pelataan aikaa ajatella, kun venytetään sanomaa hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkältihän toi Serbien Putin-diggailu johtuu Natosta.
Joo, sekin on lännen syytä.
Miten Australia voi pelata eurokisoissa?? Tai siis onhan ne euroviisuissakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten Australia voi pelata eurokisoissa?? Tai siis onhan ne euroviisuissakin.
Austria ei Australia.
Vierailija kirjoitti:
Missä on ylläpito, haloo?! Miksi täällä saa kirjoittaa mitä tahansa r/sistista paskaa???
Kova yritys on ollut ketjua poistattaa