Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
jonnet ei muista
Oli parempi pelaaja kuin valmentaja.
Vierailija kirjoitti:
"Aivan. Ja kokosi itsensä sen itkun jälkeen ja pisti rankkarin sisään kovassa paikassa. Eli pura tunteesi ja sitten uutta matoa vaan koukkuun.
Ymmärrän hyvin, että narsistista Ronaldoa rakastetaan niin paljon, hän ei ole koskaan peitellyt tunteitaan. Onhan se vähän haikeaa, kun tämä väriläiskä pelaa vissiin viimeisiä arvokisojaan. "
Mahtaako osata lopettaa? Siitä tulee jalkapallon Jaromir Jagr ja se pelaa vielä viiskymppisenä.
Mulle sopii. Katselen mielelläni Rollea niin kauan kuin vain jaksaa pelata.
Miksi tuolla yhdellä romanialaisella on valkosipulipussipäässä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla yhdellä romanialaisella on valkosipulipussipäässä?
Transylvanian vamppyyri.
Surkea kuvakulma. Zoomi liian lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata, taas yks kaikkitietävä muija kommentoimassa.Miehet selostakoon miesten otteluita ja naiset naisten.
Mies tuo selostaja onkin :)
Kylläpä pojilla menee tunteisiin, kun nainenkin osaa kommentoida jalkapalloa :D
miksei yle ja helmarit kommentoi?
- Kyllä sitä seksuaalista ahdistelua oli, niin henkistä kuin fyysistä. Itse en siihen koskaan lähtenyt mukaan, mutta pari vuotta sain tehdä selväksi, etten ole lähdössä mukaan, 15 vuotta SM-sarjatasolla pelannut ja 2000-luvun puolivälissä uransa päättänyt entinen Suomen naisten jalkapallomaajoukkueen entinen pelaaja avautui taannoin Tulosruudussa.
- Kyllä se oli yllättävän yleistä ja sitä tapahtui joukkueesta riippumatta - se on käynyt selväksi, kun olen puhunut monien vanhojen pelikavereiden kanssa. Sitä oli ainakin minun urani ajan ja pelasin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ääni selostamossa ei vaan sovi miesfudiksen kommentointiin.
Pysyköön helmipöllöjen otteluissa jos niissä on selostusta.
Ihan hyvin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ääni selostamossa ei vaan sovi miesfudiksen kommentointiin.
Pysyköön helmipöllöjen otteluissa jos niissä on selostusta.
Jotkut sopii, jotkut ei. Tämän ääni ei kyllä sovi vaan lähinnä häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata, taas yks kaikkitietävä muija kommentoimassa.Miehet selostakoon miesten otteluita ja naiset naisten.
Mä haluaisin naisselostuksen, jossa ruodittais vaan miespelaajien ulkonäköä. Kuuntelisin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Simo Leinonen on tietääkseni ihan mies.
Hollanti on kyllä jotenkin hampaaton. Ei mitään vaaran tuntua hyökkäyspelissä.
Laittakaa äänet pois telkkarista, jos ette naisen puhetta kestä.
Vierailija kirjoitti:
n-sana teki maalin
Ei ollut nainen. Oli m-sana eli mies.
"Aivan. Ja kokosi itsensä sen itkun jälkeen ja pisti rankkarin sisään kovassa paikassa. Eli pura tunteesi ja sitten uutta matoa vaan koukkuun.
Ymmärrän hyvin, että narsistista Ronaldoa rakastetaan niin paljon, hän ei ole koskaan peitellyt tunteitaan. Onhan se vähän haikeaa, kun tämä väriläiskä pelaa vissiin viimeisiä arvokisojaan. "
Mahtaako osata lopettaa? Siitä tulee jalkapallon Jaromir Jagr ja se pelaa vielä viiskymppisenä.