Onko polyamoria lähinnä wt-ihmisten touhuja?
Tunnetteko yhtään varakasta, akateemista ja julkisesti polyamoriseksi julistautuvaa?
Kommentit (302)
Aika harva Nobel-palkittu on lihava polyamorinen.
On yleisesti erittäin hyvin tunnettu tosiasia että polyamoriset ovat ressukoita.
Ressukka = kiertoilmaisu vähä-älyiselle ja yksinkertaiselle ihmiselle.
On niin wt , en tunne kuin wt &huume hörhöjä joilla on näitä ristiinrastiin naimakauppoja.
Vierailija kirjoitti:
On yleisesti erittäin hyvin tunnettu tosiasia että polyamoriset ovat ressukoita.
Jännä tuo teidän tarve yleisen mielipiteen tuesta. Eli et uskalla vaan itse olla sitä mieltä, että polyt on rassukoita, vaan sun pitää yrittää uskotella itsellesi ja muille, että kaikki muutkin on samaa mieltä 🤔.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo teidän tarve yleisen mielipiteen tuesta. Eli et uskalla vaan itse olla sitä mieltä, että polyt on rassukoita, vaan sun pitää yrittää uskotella itsellesi ja muille, että kaikki muutkin on samaa mieltä 🤔.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ai tuollaisella älykkyydellä sinne Seksuaalisen moninaisuuden osaamiskeskukseen pääsee työllistetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Näen todella monta wt-elämästä varoittavaa merkkiä mm tässä:
https://kaksplus.fi/perhe-elama/paulalla-on-kolme-parisuhdetta-ja-lapsi…
Onko kukaan nähnyt, että jollain miehellä olisi kolme naista? En minäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen todella monta wt-elämästä varoittavaa merkkiä mm tässä:
https://kaksplus.fi/perhe-elama/paulalla-on-kolme-parisuhdetta-ja-lapsi…
Onko kukaan nähnyt, että jollain miehellä olisi kolme naista? En minäkään ole.
Tietenkin on. Ei tarvii kun kuulua johonkin polyryhmään somessa, niin tajuaa, että polysuhteita ja polyja on todella monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ai tuollaisella älykkyydellä sinne Seksuaalisen moninaisuuden osaamiskeskukseen pääsee työllistetyksi.
Kuulostaispa mahtavalta työpaikalta! Harmi kun sellaista ei ole 😕.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä oikeassa rinnastuksen kanssa sillä huumehörhöjä monet polyamoriset on.
Suomi on aatemaailmaltaan ja arvoiltaan venäjän tyylinen maa. Kansa on umpi sosialistista, joidenka mielestä valtion ja muiden kansan tulee omistaa kansalaisen aukot.
Niin sukupuolielimet ja ulostusaukko ja se jonka kautta yritetään keskustella. Ne on kaikki valtion ja muiden kansalaisten omistuksessa.
Näitä aukkoja tulee valvoa sakkorangaistuksin. Niihin ei saa työntää huumausaineita tai työntyä muutoin kuin kristillisin menoin papin aamenen jälkeen, muuten tulee sakkoja ja vankeutta.
Näin venäläiset ja suurin osa suomalaisista ajattelee, että ihminen ei edes saa päättää itse omista ruumiinaukoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. He ovat itsevarmoja ja vapaita ihmisiä. He elävät elämänsä kuten haluavat. Muut elävät kuten päättäjät päättää. Muut elävät kuin pelkurimaiset lampaat elävät.
Kun heitä toruu asiasta, niin alta kulmain supisevat ja jupisevat. Selän käännettyä he heristävät nyrkkiä, mutta ei heistä ole edes tappelemaan kunniastaan.
Se on pelkurin kohtalo olla inisijä, palstainisijä.
Mitä nyt olen netissä törmännyt seuraa etsiviin polyihin, niin tuntuvat olevan koulutettuja tai taidetyyppejä.
Wt:t elävät usein riitaisissa parisuhteissaan. Ei erota, vaikka turpiin tulisi kerran viikossa.
Miten polyamoria uhkaa niin kovasti jonkun palstaincelin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä oikeassa rinnastuksen kanssa sillä huumehörhöjä monet polyamoriset on.
Suomi on aatemaailmaltaan ja arvoiltaan venäjän tyylinen maa. Kansa on umpi sosialistista, joidenka mielestä valtion ja muiden kansan tulee omistaa kansalaisen aukot.
Niin sukupuolielimet ja ulostusaukko ja se jonka kautta yritetään keskustella. Ne on kaikki valtion ja muiden kansalaisten omistuksessa.
Näitä aukkoja tulee valvoa sakkorangaistuksin. Niihin ei saa työntää huumausaineita tai työntyä muutoin kuin kristillisin menoin papin aamenen jälkeen, muuten tulee sakkoja ja vankeutta.
Näin venäläiset ja suurin osa suomalaisista ajattelee, että ihminen ei edes saa päättää itse omista ruumiinaukoistaan.
Suomessahan ennen poliisi valvoi vielä seitkytluvulla homomiesten peräaukkojen koskemattomuutta ja toiminta oli rikos.
Miksi Tinder on täynnä näitä poly-miehiä? Onkohan naisiakin niin paljon?
En itse ymmärrä tämmöstä, vaikken mitään vakavaa etsikään. Mutta eikös polyamorisessa suhteessa olla kuitenkin vakavasti sitoutuneita toisiinsa eikä mitään kevyttä kesäkivaa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinder on täynnä näitä poly-miehiä? Onkohan naisiakin niin paljon?
En itse ymmärrä tämmöstä, vaikken mitään vakavaa etsikään. Mutta eikös polyamorisessa suhteessa olla kuitenkin vakavasti sitoutuneita toisiinsa eikä mitään kevyttä kesäkivaa tms.?
No onko niiden profiilissa haettu vakavaa suhdetta vai kevyttä kesäkivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa on paljon polyamoriaa. Erotiikkakohtaukset puuttuu, mutta raskauksista voi päätellä sutinan laadun. Useita pannaan yhtä aikaa ja peräjälkeen.
Ei ole siis uusi keksintö, eikä vassarien, eikä uskonnottomien. Ajatelkaa aikaa ennen ehkäisyä ja himoköyrijämies siihen. Uusi nainen rinnalle on voinut olla hengen ja terveyden kannalta välttämätön ratkaisu.
Raamatun naiset tuntee mustasukkaisuutta kakkosvaimoista ja luulen itsekin, ettei se yleensä toimi tästä syystä. Toisen omistamisenhalu on niin inhimillistä. Koulutus ja muu roskaisuus ei vaikuta siihen.
Apinalaumathan ovat käytännössä polyamorisia. Monogamia on todella suuri koettelemus, mistä ei selviä kuin ihan oikea ihminen, joka kykenee käyttämään kaikkia ihmisaivon osia. Suurin osa ihmiseläimistä ei pysty
Niin n
Ihminen ei ole eläin, vaikka onkin kehittynyt apinasta. Siktä löytyy sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Miten polyamoria uhkaa niin kovasti jonkun palstaincelin elämää.
Siis ei ole kuin hyväksyjiä ja palstainceleitä? Miten voi olla niin hankala käsittää asioita?
Vau mikä ruudinkeksijä sinäkin olet 😆