Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin suhteen vaikka olin ihastunut, nyt en tiedä kuka olen ja miten olla. Mikä mnua vaivaa!!?

Vierailija
14.06.2024 |

Lopetin erään suhteen vaikka olin todella ihastunut (luottamus).

Suhde kuitenkin muutti minua hyvällä tavalla, pystyimme keskustelemaan kaikesta ja saatoin olla oma itseni, välillä vähän pöhkö, mutta aito.

Nyt minusta tuntuu kuin olisin hukannut jotain, en pysty olemaan se ihminen joka ennen olin ja muutkin tämän huomaavat. En pysty ihastumaan eikä kukaan ihastu minuun, jotain on kadonnut.

Oletko kokenut samaa, mikä tähän  voisi auttaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten lopetit suhteen?

Ymmärtäisin, jos ihastuksella ei olisi tulevaisuutta eikä keskustelukaan onnistuisi.

Mutta kysymykseesi. Ihastukset unohtuvat ajan myötä. Se voi kirpaista, mutta kyllä se siitä laantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten lopetit suhteen?

Ymmärtäisin, jos ihastuksella ei olisi tulevaisuutta eikä keskustelukaan onnistuisi.

Mutta kysymykseesi. Ihastukset unohtuvat ajan myötä. Se voi kirpaista, mutta kyllä se siitä laantuu.

Koska luottamus oli vaikeaa ja siksi suhde satutti ja otti enemmän kuin antoi.

Mutta kun en liitä tätä nyt pelkästään ko suhteeseen, vaan siihen että minä jotenkin muutuin.

Mutta toisaalta ajattelin kyllä että ehdin jo rakastua, ehkä tämä sitten on vain sitä ja minun täytyy päästä siitä yli. En todellakaan rakastu usein.

ap

Vierailija
4/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotit toisen puolikkaasi.

Vierailija
5/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi ensin olla vaikka pari vuotta sinkkuna ja kypsyä samalla henkisesti. Tutustua omaan itseen ennen kuin yrittää tutustua muihin.

Vierailija
6/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet surutyötä.

Teit fiksusti, kun et jatkanut epäluotettavassa suhteessa. 

Tee kivoja ja hauskoja juttuja mukavien ihmisten kanssa. Vapautuneisuus tulee takaisin, kun on tullakseen. Siihen voi mennä viikkoja, kuukausia, vuosia, riippuen siitä miten rikki menit.

Vierailija
7/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä sitä että etsimällä etsit toisesta virheitä ja sitten päädyit tällaiseen "virheeseen". Luulit että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Eikä se ollut. 

Vierailija
8/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi ensin olla vaikka pari vuotta sinkkuna ja kypsyä samalla henkisesti. Tutustua omaan itseen ennen kuin yrittää tutustua muihin.

Ajattelen kyllä olevani henkisesti kypsä, tunnen itseni hyvin ja mietiskelen asioita paljon.

Vierailija
9/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä miettiä että jokaisessa elämänvaiheessa muuttuu joka tapauksessa. Jos olisit jatkanut olisit saattanut muuttua vielä huonompaan suuntaan lopulta. Mielestäni tärkeintä on hyväksyä tapahtuma, näin pääsee irti. Olet jo hyvässä alussa <3 

Vierailija
10/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se luottamus vaikeaa jostain miehen teoista tai käytöksestä johtuen, vai omista epävarmuuksistasi johtuen? Meinaan jos oli lähinnä omista epävarmuuksista, sittenhän tuo suhteen lopettaminen tosiaan ei välttämättä ollut mitenkään viisas veto ja ihan varmaan kaduttaa.

Vierailija
11/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet surutyötä.

Teit fiksusti, kun et jatkanut epäluotettavassa suhteessa. 

Tee kivoja ja hauskoja juttuja mukavien ihmisten kanssa. Vapautuneisuus tulee takaisin, kun on tullakseen. Siihen voi mennä viikkoja, kuukausia, vuosia, riippuen siitä miten rikki menit.

Kiitos, uskon kyllä että se oli oikea ratkaisu.

Vierailija
12/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä sitä että etsimällä etsit toisesta virheitä ja sitten päädyit tällaiseen "virheeseen". Luulit että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Eikä se ollut. 

En koskaan ajattelisi ihmisistä näin. Jokainen on uniikki.

Vierailija
13/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat: en pysty ihastumaan eikä kukaan ihastu minuun? EI IHMINEN NIIN USEIN IHASTU... vaan se on todella harvinaista. Muuten sinulla kiva avaus joka panee miettimään.

Mutta mikä konkreettinen sai sinut lopettamaan suhteen? Jos suhde oli molemminpuolista niin miten olet sen yksipuolisesti voinut/onnistunut lopettamaan - särjitkö toisen sydämen vai eikö hänen tämä suhde merkinnyt yhtään mitään?

Vierailija
14/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se luottamus vaikeaa jostain miehen teoista tai käytöksestä johtuen, vai omista epävarmuuksistasi johtuen? Meinaan jos oli lähinnä omista epävarmuuksista, sittenhän tuo suhteen lopettaminen tosiaan ei välttämättä ollut mitenkään viisas veto ja ihan varmaan kaduttaa.

Objektiivisesti, varmasti kumpaakin. Mutta mies todennäkösesti siirtyi eteenpäin helposti.

Vierailija
15/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat: en pysty ihastumaan eikä kukaan ihastu minuun? EI IHMINEN NIIN USEIN IHASTU... vaan se on todella harvinaista. Muuten sinulla kiva avaus joka panee miettimään.

Mutta mikä konkreettinen sai sinut lopettamaan suhteen? Jos suhde oli molemminpuolista niin miten olet sen yksipuolisesti voinut/onnistunut lopettamaan - särjitkö toisen sydämen vai eikö hänen tämä suhde merkinnyt yhtään mitään?

Olen tavannut ihmisiä eikä mikään oikein tunnut miltään ja ihmisetkin joita tapaan ehkä vaistoavat jotain. En vain ole oma itseni. Sitä on vaikea selittää.

Mies särki minun sydämen, minulla oli tunteita ja hän ei tiennyt. En voinut jäädä odottelemaan.

Vierailija
16/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut ihmisiä eikä mikään oikein tunnut miltään ja ihmisetkin joita tapaan ehkä vaistoavat jotain. En vain ole oma itseni. Sitä on vaikea selittää.

Mies särki minun sydämen, minulla oli tunteita ja hän ei tiennyt. En voinut jäädä odottelemaan.

Kuulostaa jotenkin sekavalta kuviolta. Itse päätit suhteen mutta mies oli kuitenkin se joka särki sydämesi?

Vierailija
17/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jotenkin sekavalta kuviolta. Itse päätit suhteen mutta mies oli kuitenkin se joka särki sy

Särki sillä tavalla että hän ei tuntenutkaan samoin.

Vierailija
18/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinulla on särkynyt sydän.

Olet nyt tolaltasi. Totta kai se tuntuu ja näkyy.

Vierailija
19/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinulla on särkynyt sydän.

Olet nyt tolaltasi. Totta kai se tuntuu ja näkyy.

En tiennyt että se voi tuntua tältä. Olen suhdeasioissa hieman kokematon. Vain yksi pidempi suhde takana.

Vierailija
20/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että koko juttu oli jonkun miehen kirjoittama mutta eikö sitten ollutkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi