Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin suhteen vaikka olin ihastunut, nyt en tiedä kuka olen ja miten olla. Mikä mnua vaivaa!!?

Vierailija
14.06.2024 |

Lopetin erään suhteen vaikka olin todella ihastunut (luottamus).

Suhde kuitenkin muutti minua hyvällä tavalla, pystyimme keskustelemaan kaikesta ja saatoin olla oma itseni, välillä vähän pöhkö, mutta aito.

Nyt minusta tuntuu kuin olisin hukannut jotain, en pysty olemaan se ihminen joka ennen olin ja muutkin tämän huomaavat. En pysty ihastumaan eikä kukaan ihastu minuun, jotain on kadonnut.

Oletko kokenut samaa, mikä tähän  voisi auttaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Särki sillä tavalla että hän ei tuntenutkaan samoin."

Sanoiko hän niin vai oletitko vain?

Vierailija
22/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis menettänyt luottamuksen ihmisiin jostain mitä se ihastuksesi teki? 

olen kokenut saman muutaman kerran että luottamustani ja ihastustani on käytetty hyväksi. Kyllä se muutti minua. En ole enää yhtä naiivi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis menettänyt luottamuksen ihmisiin jostain mitä se ihastuksesi teki? 

olen kokenut saman muutaman kerran että luottamustani ja ihastustani on käytetty hyväksi. Kyllä se muutti minua. En ole enää yhtä naiivi. 

Samanlaista kokemusta täälläkin. Tietysti se näkyy jollakin tavalla jos jo lähtökohtaisesti suhtautuu ihmiseen epäillen. Aiemmin sitä heittäytyi helpommin suhteeseen eikä edes osannut ajatella, että tämä ihminen saattaa vedättää. Oli sellaista aitoa uskoa ihmisten hyvyyteen.

En tiedä onko ap:lla tästä kyse.

Vierailija
24/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli Jumala kirjoittanut sen sinun elämäsi tarinaan. Et voinut muuta.

Niin se vain menee. Jumala kirjoitti kauniin käänteen elämäsi tarinaan, että saisit olla haikea.

Eikö se olekin kaunista ja ihana tunne, kun voi haikeilla?

Vierailija
25/25 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jss on katkerien av-mammojen ratkaisu kaikkiin parisuhdepulmiin. tämä siitä sitten seuraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän