Kenestä odotat PS:n seuraavaa puheenjohtajaa?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiku ja Taku. Vastaavat yhteenlasketuilta taidoiltaan yhtä vain lievästi vajaaälyistä aikuista.
Bergbom on reservin ylikersantti eli osaamista johtamiseen löytyy, toisin kuin av-mammoilta
Hahahaha joku on vielä Herran vuonna 2024 sitä mieltä että armeijassa oppii johtamista, kuinka söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H-A:n paluuta odotellaan!
Mestarin toinen tuleminen! Terve Mestari! o/
Noin ne sen jalkavaimotkin aina sanoo.
En tunne heikäläisiä, joten osaa edes arvata. Eittämättä joku yhtä paha sekopää kuin edellisetkin.
Vierailija kirjoitti:
H-A:n paluuta odotellaan!
Ei kestä polla, viime puheenjohtajuuskin päättyi lataamolle
Perinteinen Wilhelm 400 g tai Groomeri. Ei niillä kai oikein muita enää ole.
Pakko oli tarkastaa bergbomin ja vigeliuksen iät podcastinsa kuuntelun jälkeen. Etuotsalohkohan tunnetusti kehittyy 25-vuotiaaksi asti. Herrat kypsästi hihittelee ja matkii vasurien ääniä siinä. No oli ne jo jotain 27. Joku tutkija tosin oli sitä mieltä että aivot kypsyy kolmekymppiseksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Luukkanen lähetti puoluejohdolle kirjeen.
Perussuomalaisten edellinen puoluesihteeri Arto Luukkanen on lähettänyt puoluejohdolle kirjeen, jossa hän ehdottaa EU-vaalitappion läpikäymistä kenttäväen edustajien kanssa. Hän myös väläyttää puoluekokouksen aikaistamista.
Vai oikein kirjeen, millä vuosisadalle se elää? Luulisi lähettäneen viestin sähköpostilla.
Tai Tiktok-haasteena. Peripummikin tykkäis.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vornasella olis nyt paikka
Nimenomaan ja varapuheenjohtajaksi räiskintäkamu lähäri Antikainen. Olisi johtajuusosaaminen sopivasti balanssissa kannattajien kanssa, joita tosin on kohta enää kourallinen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli tarkastaa bergbomin ja vigeliuksen iät podcastinsa kuuntelun jälkeen. Etuotsalohkohan tunnetusti kehittyy 25-vuotiaaksi asti. Herrat kypsästi hihittelee ja matkii vasurien ääniä siinä. No oli ne jo jotain 27. Joku tutkija tosin oli sitä mieltä että aivot kypsyy kolmekymppiseksi asti.
Mitä helvettiä, mä olen koko ajan luullut että Bimbom on jotain 20 koska siltä se pitkälti näyttää ja sitä tasoa sillä on jututkin. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, mä olen koko ajan luullut että Bimbom on jotain 20 koska siltä se pitkälti näyttää ja sitä tasoa sillä on jututkin. 😃
Noh noh, useimmilla 20-vuotiailla on sentään murrosikä jo takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes erota niitä kahta teinipoikaa toisistaan, veeti ja jonne. Pelaavat kuulemma pleikkaria kaikki päivät, toinen ollut isin firmassa työkokeilussa, ni huutelee aikuisille duunareille "menkää töihin".
Aivovammasia kakaRoita.
"Bergbom on käynyt peruskoulun jälkeen viikon lukiota, jonka jälkeen hän kouluttautui oppisopimuksella maalariksi."
Älynlahjat riittivät lukiossa opiskeluun viikon verran, mutta persujen kansanedustajaksi pääsee onneksi pienemmilläkin ansioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornasella olis nyt paikka
Nimenomaan ja varapuheenjohtajaksi räiskintäkamu lähäri Antikainen. Olisi johtajuusosaaminen sopivasti balanssissa kannattajien kanssa, joita tosin on kohta enää kourallinen.
Antikainen on yhtä goodbye kuin Vornanenkin. Sai EU vaaleissa koko maasta ainoastaan rapiat 3000 ääntä ja omasta vaalipiiristään ainoastaan räkäset 1300 ääntä, kun viime vuoden Eduskuntavaaleissa sai Savo-Karjalassa melkein 8000 ääntä, eli sai nyt vaalipiirissään vain kuudesosan eduskuntavaalien äänimäärästä. Omassa kotikaupungissaankin sai vain hikiset 57 ääntä. Helsinkiläinen Heinäluomakin sai tuplasti enemmän ääniä Outokummusta ja LI neljä kertaa enemmän.
Ei niillä ole enää ketään, ja Purra on niin nolo tapaus että jotain niiden olisi parempi keksiä ja pian. Huonosti käy jos tuon hyeenan johdolla yrittävät seuraaviin vaaleihin.
Ihme että siihen pestiin joku edes haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme että siihen pestiin joku edes haluaa.
He valitsevat jatkossa vain varapuheenjohtajia, kun huomasivat miten helpolla Sebastian, anteeksi, siis Tyyne-täti pääsi hillotolpalle.
-winner-
Joku kovan linjan rikollinen sopisi hyvin johtamaan Suomen Pettureita ja rikollisten hyysääjiä.
Riikka Purra on queen eikä parempaa puheenjohtajaa voi olla.
TikTok-sotilaalle olisi Ukrainassa hommia.