Tänään pitää tehdä taas pakolliset 2 työhakemusta per kk, teen 5 minuutissa ja taas ei tarvii hakea kuukauteen!
Kommentit (18)
Silloin kun olin työttömänä, hain tosissaan. Silti kesti pitkään.
Työttömien joukossa on aina niitä jotka tosissaan pyrkivät, ovat päteviä, vastailevat fiksusti haastattelussa eivätkä silti pääse töihin. Ap:n kaltainen henkilö, vaikka feikki onkin, ei siksi ole se suurin ongelma vaan työpaikkojen puute on.
Pitääköhän tässä hakumallissa tehdä nyt kesällä työhakemukset, kun työt alkaa syksyllä?
Näin ne elämäntapatyöttömät asian näkee, hakemuksia byrogratian vuoksi, ei oman työllistymisen.
Hyvä systeemi kyllä. Kukahan oli ideoijana?
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän tässä hakumallissa tehdä nyt kesällä työhakemukset, kun työt alkaa syksyllä?
Kyllä pitää.
Olette koittaneet tehdä hakemuksia esim chat gpd:llä? Sillä voisi varmaan puristaa tuosta 5 minuutista paljon pois.
Ei pääse töihin ei pääse kouluun. Ja putkaan joutuu jos väkisin yrittää mennä. Parempi pysyä kotosalla, nostaa jalat pöydälle ja korkata aamukalja.
Vierailija kirjoitti:
Olette koittaneet tehdä hakemuksia esim chat gpd:llä? Sillä voisi varmaan puristaa tuosta 5 minuutista paljon pois.
Joo todellakin ..sillä tuli tehtyä hakemus minuutissa..
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse töihin ei pääse kouluun. Ja putkaan joutuu jos väkisin yrittää mennä. Parempi pysyä kotosalla, nostaa jalat pöydälle ja korkata aamukalja.
Juuri näin..ei mitään toivoa töihin pääsystä...en viitsi enää edes yrittää kun on 50 täynnä ...
laittaa aina avoimen hakemuksen kaikkiin vuokrafirmoihin eri puolelle Suomea ja eri työnimikkeellä
Odotatko AP urhoollisuusmitalia, vai miksi kerroit meille tämän?
Et sinä mitään töitä hae etkä ole työtön. Olet agitointi trolli, todennäköisesti 16 vuotiaan tasolla oleva ps tai kok
Viime aikoina yhteenkään hakemaani paikkaa ei ole ollut alle sataa hakijaa. Jaksa siinä sitten tehdä motinoituneena hakemuksia kuukaudesta toiseen.
Laitan saman hakemukseen jokaiseen hakemaani paikkaan. En siis vaihda edes yrityksen nimeä.
Minun pitää tehdä ne huonenna vaikka mulla on jo työsopimus 30.7 alkavasta työstä😂
Kai sitä voi copypastena laittaa aina saman hakemuksen, ei niiden tekemiseen pitäisi mennä viittä minuuttia
Mulla oli aiemmin 4 hakemusta per kuukausi, nykysin 1 hakemus 3 kuukauden välein, jee!