Kysy mitä vain, lentäjän vaimo vastaa
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö että sinipukuiset miehet tulee kolkuttaan ovelle, ja kertoo, että nyt meni Boeing tonttiin?
En. Airbus tosin :)
Ihmettelen kyllä aloitustasi. Itse en esittele itseäni lentäjän vaimona. Olen kauppatoeteiden maisteri, viihdyn työssäni ja minulla on mukava perhe. Kannattaisiko sinun harkita ap jotain omia tavoitteita ja pyrkiä saavuttamaan niitä?
T: 48-vuotias perheenäiti, jonka aviomies myös toimii lentäjänä.......mutta ketä miehen ammatti edes kiinnostaa kun esittelen itseäni?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nykypäivänä identifioi itsensä miehensä ammatin kautta :) No kukapa muu kuin kotirouva. Omalta ammatiltaan lähihoitaja. Kääks.
En ole lähihoitaja. Yliopistotutkinto löytyy.
Onpa täällä ilkeitä akkoja kyselemässä tyhmiä kysymyksiä. - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lentäjien eläkeikä?
Nykyisin voi lentää 65-vuotiaaksi. Päälle 60 taitaa olla muillakin, ehkä joillain vanhemmilla vielä alle 60.
Vaaditko miestäsi käyttämään univormua kotonakin, kun on kuitenkin LENTÄJÄ?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis? Lentäjät taitavat olla aika tavoiteltuja miehiä.
Ihan nätti, mutta en mikään missityyppinen. Ihan tavallinen nainen, joka pitää itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollu sillai tänään?
En vielä. Ehkä kohta. Mies on kyllä vapailla
Vierailija kirjoitti:
Oletko mustasukkainen?
En liikaa, ehkä vähän, pakko myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä aloitustasi. Itse en esittele itseäni lentäjän vaimona. Olen kauppatoeteiden maisteri, viihdyn työssäni ja minulla on mukava perhe. Kannattaisiko sinun harkita ap jotain omia tavoitteita ja pyrkiä saavuttamaan niitä?
T: 48-vuotias perheenäiti, jonka aviomies myös toimii lentäjänä.......mutta ketä miehen ammatti edes kiinnostaa kun esittelen itseäni?
Noh, ei kai aloittajakaan yleensä esittele itseään lentäjän vaimona. Vaimon rooli on vain yksi näkökulma elämään. Hassun vakavasti täällä nyt aloitukseen suhtaudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Hankkiko ilmaisen koulutuksen vai maksoiko siitä?
Valmistunut Suomen Ilmailuopistolta Porista. On halvin, muttei ilmainen sekään.
Tasan nolla