Mitä tämä nyky hallitus on tehnyt töissä käyvän hyväksi? On jäänyt vähän epähuomiolle minulla
Alvin nosto 25.5%
Ansiosidonnaisen kova leikkaus ja myös työehtojen kovat leikkaukset.
Mitä minä työssäkäyvänä olen hyötynyt tästä hallituksesta joka kovasti mainosti olevansa työväen hallitus vaaleissa.
Kommentit (27)
Ansiosidonnainen ei liity mitenkään työssäoleviin.
Minusta tämä hallitus on ainakin aiheuttanut vähemmän harmia ja haittaa kuin kaksi edellistä. Ei ole tullut vielä mitään sellaista ikävää kuten Sipilän ja Marinin aikana.
Tästä voi ajat vain parantua vähitellen. Olen hiukan toiveikas.
Vierailija kirjoitti:
Alentanu työn verotusta.
Niinpä niin.. teatteria. Hallitus nostaa samalla välillisiä kustannuksia, joten eipä se puolen prosentin ale työn verotuksessa näy missään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti teen töitä kuten ennenkin. Ilmeisesti veroprosentti laskee hieman.
Ihan jees jos et koskaan osta mitään.
Ihan normaalisti ostan, kuten ennenkin. En ole huomannut kulujen nousua. Toki inflaatio viime vuosina on nostanut kuluja.
Johtuisko siitä ettei ALV-korotus ole vielä voimassa? 🤦
Voin luvata että tulee näkymään hinnoissa.
Ja jos tulovero laskee, niin se on suora hyöty työssä käyvälle.
Niin no, riippuu kulutuksesta. Jos pistää rahansa osaketilille, niin kai sitä hyötyy, mutta ne jotka pistää rahan kiertämään, niin mitään ei jää käteen, kun kaikki menee ALViin. Sen siitä saa, kun yrittää pitää yllä kotimaista kulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti teen töitä kuten ennenkin. Ilmeisesti veroprosentti laskee hieman.
Ihan jees jos et koskaan osta mitään.
Ihan normaalisti ostan, kuten ennenkin. En ole huomannut kulujen nousua. Toki inflaatio viime vuosina on nostanut kuluja.
Johtuisko siitä ettei ALV-korotus ole vielä voimassa? 🤦
Voin luvata että tulee näkymään hinnoissa.
Ja jos tädillä olis munat, se olis setä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä hallitus on ainakin aiheuttanut vähemmän harmia ja haittaa kuin kaksi edellistä. Ei ole tullut vielä mitään sellaista ikävää kuten Sipilän ja Marinin aikana.
Tästä voi ajat vain parantua vähitellen. Olen hiukan toiveikas.
Joo, ei ole vielä tullut uutta pandemiaa. Uusi sota kyllä tuli. Riikan syy.