Oletteko katsoneet Estonia-sarjaa?
Kalliilla oli tehty mutta lopputulos on ikävystyttävä ja huono.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Käsitin että siinä on yllättävän vähän itse Estonian uppoamista.
Pääosassa on onnettomuustutkintalautakunnan tutkija, joka haahuilee joka jaksossa. Sirpaleisesti takaumina mennään itse onnettomuuteen.
Taattua suomalaista laatua. Onnistuu aina pettämään odotukset....
VAROKAA JUONIPALJASTUSTA.
Se laiva upposi.
Ehkä isoin pettymys hetkeen. Siinä ei esitellä edes uhrien tunnistusprosessia eikä muutakaan oleellista koko rumbasta. Todella ankeaa lautakunnassa istumista jaksosta toiseen eikä mitään tapahdu.
Shh. sä herätät sen Titanic hullun.
Katsoisin jos näkyisi jossain ilmaiseksi. Kiinnostaa miljööt, mm. omalla työpaikalla tätä on kuvattu!
En. Muistan joskus katsoneeni Estonia ohjelmia jotkut kerrat ja nenäliinoja kului paljon. Oli aika ankeahko tunnelma. Päätin että josko ei enää. On niin paljon näitä tapauksia muualla myös.
En. Olin itse mukana eräällä aluksella tuona yönä, enkä kaipaa niitä painajaisia takaisin.
Se keskittyykin onnettomuuden syiden spekulointiin. Olihan siinä uppoamista kuvattu , loppua kohti enenevässä määrin.
Tyypillinen suomalainen sarja, puheesta ei saa mitään selvää, pelkkää mutisemista.
Pitäisi varmaan pitää tekstitys aina päällä, musiikki kyllä kuuluu kunnolla ja kaikki tausta äänet.
Näitä "perustuu tositapahtumiin" sarjoja ei pitäisi tehdä ollenkaan, tapahtumia ja aikoja muutellaan ja mukaan ympätään ihmisiä, joiden hahmoja ei oikeassa elämässä paikalla edes ollut. Tehdään mielummin kunnon dokumentti asioista eikä rahastettaisi näillä tekeleillä.
Surkea pettymys koko tekele. Rahaa oli taas liuan vähän,että olisi saatu itse onnettomuudesta kunnon käsitys. Haahuilua ja tyhjäkäyntiä aivan liikaa. Tuotantoyhtiö mennyt tuon jälkeen konkurssiin. Oli siis kallis epäonnistuminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääosassa on onnettomuustutkintalautakunnan tutkija, joka haahuilee joka jaksossa. Sirpaleisesti takaumina mennään itse onnettomuuteen.
Outo hiihtäjä ja aivan turhaa tyhjäkäyntiä vaimon kanssa käydyt keskustelut.Toinen haahuilija oli ruotsalainen naispappi, joka antoi Tukholmassa kriisiapua. Hänellä oli yksi ahdistunut ilme koko sarjan ajan ajasta ja paikasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen sarja, puheesta ei saa mitään selvää, pelkkää mutisemista.
Pitäisi varmaan pitää tekstitys aina päällä, musiikki kyllä kuuluu kunnolla ja kaikki tausta äänet.
Tää on totta. Suomalaisissa elokuvissa ja sarjoissa pitää olla volyymit kaakossa että saa puheesta selvää. Mieheni tuumas että se johtuu siitä kun kaikki pitää tehdä niin halvalla. Jenkkisarjoissa tähän satsataan. Ehkä kuulokkeet auttais asiaa.
Näin turhan läheltä Silja Europalta tapahtumat, ei tarvitse elokuvasta katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on totta. Suomalaisissa elokuvissa ja sarjoissa pitää olla volyymit kaakossa että saa puheesta selvää. Mieheni tuumas että se johtuu siitä kun kaikki pitää tehdä niin halvalla. Jenkkisarjoissa tähän satsataan. Ehkä kuulokkeet auttais asiaa.
Ok talossa opin pitämään kovalla telkkaria , nyt rivitalossa yöllä varsinkin on langattomat kuulokkeet että naapurit saa nukkua.
Olisivat Tehneet titanic tyylisen siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla juuri noin, mutta monissa nykypäivän jenkkisarjoissa ja -elokuvissakin on henkilöitä, jotka puhuvat ihmeellisesti sisäänpäin tai puolittain kuiskaten. Kuka puhuu sillä tavalla oikeasti? Todella epänormaalin ja häiritsevän oloista.