Kuinka vanha IMURI teidän taloudesta löytyy? Teenkö ennätyksen jos imurini on ostettu v. 1997 :D
Ostin sen kun muutin pois kotoa täyttäessäni 18 v. Vieläkin tuo toimii hyvin vaikkei siihen enää saa täsmäkokoisia pölypusseja vaan joudun leikkelemään toisen valmistajan pussista :D On Moulinex näköjään vielä olemassaoleva merkkikin! Hyvin toiminut niin mitä sitä uuttakaan ostamaan...
Kommentit (9)
Ostettu 1996!! Hyvin toimii ja pussejakin löytyy kaupasta.
Mummon perintöä oleva imuri on vuodelta 1965, wanha kunnon Hoover joka toimii täysin. :D On käytössä mökillä.
Ostin 2000W Mielen juuri ennen tehorajoituksia - sillä mennään.
Vuodelta 1844 Succer, toimii edelleen malikkaasti.
1986 Lux imuri+tamppari. Ostettiin osamaksulla kiertävältä kaupustelijalta. Toimii vieläkin hyvin. Välillä oli kevyempi, mutta oli tosiaan sananmukaisesti "pölyn" imuri. Ei roskat lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Mummon perintöä oleva imuri on vuodelta 1965, wanha kunnon Hoover joka toimii täysin. :D On käytössä mökillä.
Mulla samanmoinen pelti pönttö hoover autotallissa käytössä.
Mulla oli pitkään käytössä sellainen volta jostain 80-luvulta kun se hajosi niin on saanut ostaa parin vuoden välein uuden, kai nykyään tehdään kaikki laitteet hajoamaan heti kun takuu loppuu...
Mullapas oli 2014 vuonna ostettu imuri joka viime vuonna kärähti. Viime vuonna hankin nykyisen imurini, joka on äänetön.
Minulla on 2000-luvun alussa ostettu imuri, Electrolux. Olet edelleen ennätyksenhaltija.