Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä etsiä esim eläkeläisparia tms koiranhoidon tueksi?

Vierailija
13.06.2024 |

Siis niin, että olisi koirasta pitäviä ihmisiä joilla halua ottaa koiraa osaksi elämää muttei enää sitoutua 15 vuodeksi omistamaan koiraa. Kuitenkin että lemmikki voisi olla heilläkin pidempiä aikoja, sovitusta riippuen. Meillä perhetilanteessamme muutoksia ja sairastamisten vuoksi rakas lemmikki säännöllisine hoitoineen sitoo liikaa ja välillä mahdotonta hoitaa kun esim sairaalajakso. Lyhyiden koirhoitoloinen sijaan tilanteessa olisi mielekkäämpää ikään kuin jakaa koiraa ihmisen/ihmisten kanssa joiden luona koira voisi elää normaalisti ja jotka saisivat siitä yhtälailla lemmikkiseuraa. Mistä löytää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään, jos et ole valmis maksamaan.

2/4 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuollainen sopisi oikein hyvin, jos mulla ei olisi omaa koiraa. Koirani täyttää nyt 12 vuotta ja kun se kuolee, en aio ottaa enää uutta koiraa. Mutta juuri tuollaiseen koiranhoitojuttuun voisin sitoutua. Olen tosin vielä työelämässä, mutta teen 100%:sti etätöitä, joten hoitokoiran ei tarvitsisi olla pitkiä aikoja yksin. Mutta joo, en osaa sanoa, mistä voisit etsiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä vaikka Facebookin roturyhmistä tai muista koiraryhmistä. Hyvinkin voi löytyä joku, jolla on tilaa, kiinnostusta ja koirakavereitakin.

Vierailija
4/4 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä vaikka Facebookin roturyhmistä tai muista koiraryhmistä. Hyvinkin voi löytyä joku, jolla on tilaa, kiinnostusta ja koirakavereitakin.

Tai Facebookin kaupunginosa- tai kaupunkiryhmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi