Pitäisikö sähköpotkulaudat kieltää?
Näiden aiheuttamista onnettomuuksista ja vammoista on ollut juttua mediassa jo pari vuotta. Meno on sittemmin mennyt vain villimmäksi ja hullummaksi. Ei mitään suojavarusteita, kypärää, ei mitään, useita ihmisiä samalla sähköpotkulaudalla, viipotetaan menemään niin kovaa kuin lähtee, aiheutetaan vaaraa niin itselle kuin jalankulkijoille, pyöräilijöille kuin muulle liikenteelle. Sähköpotkulaudat on äänettömiä, eli niitä ei edes kuule eikä pysty nopeasti reagoimaan, lisäksi niitä dumpataan pitkin ja poikin katuja, puistoja ja kävelyteitä.
Joissain kaupungeissa sähköskuutit on kokonaan jouduttu kieltämään. Pitäisikö ne kieltää myös Helsingissä?
Kommentit (153)
Pitäis. 18 v ikäraja. Ajotutkinto oma, kirjalliset. Kypärä. 15 kmh raja. Rekisteröinti.
ellei ole ni sakot
kyllä. ja jos ei täyskielto, niin klo aikarajat. ilta 20 loppuu, alkaa aamulla 8 käyttöoikeus. ikäraja 25
Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsiaseet aiheuttaneet enemmän lasten kuolemia Suomessa. Miksi ne ei ole jo kielletty.
Käsi aseita harvemmin lojuu jalka käytävillä kenen tahansa käytettävissä?
Mistä niitä käsiä saa?
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Tiedän, eikö olekin kummallista?
Käytän omaa. Kypärä päässä ja selvinpäin huristelen. Mutta noi vuokrattavat... ikäraja, pienempi määrä vuokrattavaksi.
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Onko sinusta OK tarjota vauvalle ruuaksi ranskalaisia?
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Nyt puhuttaneen vuokralaudoista. Skuutin voi ostaa myös omaksi. Ehkä sitä käsittelee silloin hieman huolellisemmin.
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
Ai miten monta lasta on kuollut käsiaseiden takia vaikka nyt viimeisen kahden vuoden aikana? Sen vanhempi data ei oikein ole vertailukelpoista kun sähköpotkulaudat on vasta hiljattain yleistyneet.