Miksi naiset vihaa minua?
Kommentit (44)
Yleensä äidit eivät ole seksuaalisessa kanssakäymisessä lapsensa kanssa. Aloittaja myönsi olevansa. Se on rakkautta se sairaassa mielessä.
Aika rajua kielenkäyttöä keski-ikäisiltä äideiltä. Noinkohan siellä kotonakin puhutaan omille pilteille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät vihaa. Harvinaista että ne antaisi yleensä kellekään kun munasta vaan on niin runsaasti tarjontaa ettei se useimpia jaksa kiinnostaa. Ei siis mitään henkilökohtaista miehiä vastaan
Täsmennän, että ei se muna muutu epäkiinnostavaksi siksi että sitä on paljon saatavilla, vaan siksi että muna on helposti korvattavissa puhtaalla ja vaivattomasti saatavilla olevilla seksilelulla. Olennaista olisi mitä sen munan ympärillä oleva mies osaa tehdä. Ja siinä ei pelkkä munan esiin ottaminen riitä.
Täsmennän, että ei se pillu muutu epäkiinnostavaksi siksi että sitä on paljon saatavilla, vaan siksi että pillu on helposti korvattavissa puhtaalla ja vaivattomasti saatavilla olevilla seksilelulla. Olennaista olisi mitä sen pillun ympärillä oleva nainen osaa tehdä. Ja siinä ei pelkkä pillun
Voi kunpa miehet oikeasti vaihtaisivat jatkuvan naisten kaipuun, incelkulttuurin, palstajankkaamisen ja kaikenlaisen naisten huomiontavoittelun seksileluihin. Kaikki voittaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Aika rajua kielenkäyttöä keski-ikäisiltä äideiltä. Noinkohan siellä kotonakin puhutaan omille pilteille?
Olen 24- vuotias mies. Meillä ei sekstailla oman äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska vihaat naisia ja itseäsi.
Ja koska naiset ei lähtökohtaisesti etsi ketään jota paijjailla ja rakastaa ehdoitta, jos ei vauvoja lasketa.
No en kyllä välitä vauvoistakaan enkä mistään elukoistakaan sen puoleen.
Kun äitikään ei rakasta. Siksi vihaan naisia. -ap
Oikea muoto on vihaavat.
-kieli poliisi
Vierailija kirjoitti:
Oikea muoto on vihaavat.
-kieli poliisi
Yhdyssanavirhe, arvon kieli ja poliisi.
Oletko ap koskaan kokeillut vatkata munaas ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Kun äitikään ei rakasta. Siksi vihaan naisia. -ap
Kehnohko rinnastus. Eivät isän rakkautta vaille jääneet naisetkaan muutu palstajankkaajiksi.
Kaikki naiset inhoaa minua koska olen ruma ja mulla on pienet Munat. Pitäisi olla jätti Munat ja kova panomies ja kertoa härskeimmät vitsit että naiset ihailisi at. Isomunaiset miehet istuu saunassa haarat levällään ja isot Munat lätisten reisiä vasten, naiset tykkää. Mun pippeli herättää naurua ja pilkkaa, kaikki vittuilee mulle saunassa minun pienistä munista. Sitten olen niin ruma, naiset tykkää komeista miehista joilla on Isot Munat ja rutkasti rahaa ja valtaa. Minun vanhemmat antoivat mulle jotakin ainetta että Munat jäisi pieneksi että en saa naista
Vierailija kirjoitti:
Kokeile miehiä.
Mikä idea naisilla on tuputtaa homoilua heteroille? Eikö heteroita naisia ole olemassa ja sen takia oletatte että miehille käy myös saman sukupuolen edustajat?
Se, että he eivät anna pesää, ei tarkoita, että he vihaisivat sinua. Heitä ei vain kiinnosta.
Ap emme me vihaa. Viha on voimakas tunne. Me emme vaan kiinnostu sinusta. Sun kannattaa muuttua kiinnostavaksi. Se ei ole helppoa mutta mahdollista. Juttele terapeutin kanssa sun maailmankuvasta. Parane siitä että ajattelet että naisten kuuluu antaa sulle pesää. Sun ajattelu tervehtyy ja ajattelet et olis kiva löytää oma rakas jota kunnioittaa. Myös käytös ja ulkonäkö kuntoon.
Kukaan nainen ei aio olla sulle pesän antaja. Mutta jos oot kiva naista kunnioittava ihminen jolla on normaali itsetunto, löydät ennenpitkää kumppanin. Uskon et tarviit eka ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät vihaa. Harvinaista että ne antaisi yleensä kellekään kun munasta vaan on niin runsaasti tarjontaa ettei se useimpia jaksa kiinnostaa. Ei siis mitään henkilökohtaista miehiä vastaan
Täsmennän, että ei se muna muutu epäkiinnostavaksi siksi että sitä on paljon saatavilla, vaan siksi että muna on helposti korvattavissa puhtaalla ja vaivattomasti saatavilla olevilla seksilelulla. Olennaista olisi mitä sen munan ympärillä oleva mies osaa tehdä. Ja siinä ei pelkkä munan esiin ottaminen riitä.
Täsmennän, että ei se pillu muutu epäkiinnostavaksi siksi että sitä on paljon saatavilla, vaan siksi että pillu on helposti korvattavissa puhtaalla ja vaivattomasti saatavilla olevilla seksilelulla. Olennaista olisi mitä sen pillun ympärillä oleva nainen osaa tehdä. Ja siinä ei pelkkä pillun
Me tiedämme jo. Siksi emme yritäkään saada parisuhdetta pelkästään omistamalla pillun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset inhoaa minua koska olen ruma ja mulla on pienet Munat. Pitäisi olla jätti Munat ja kova panomies ja kertoa härskeimmät vitsit että naiset ihailisi at. Isomunaiset miehet istuu saunassa haarat levällään ja isot Munat lätisten reisiä vasten, naiset tykkää. Mun pippeli herättää naurua ja pilkkaa, kaikki vittuilee mulle saunassa minun pienistä munista. Sitten olen niin ruma, naiset tykkää komeista miehista joilla on Isot Munat ja rutkasti rahaa ja valtaa. Minun vanhemmat antoivat mulle jotakin ainetta että Munat jäisi pieneksi että en saa naista
Mistä naiset tietää, että sulla on pienet munat? Esitteletkö vehjettäsi jo heti kättelyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat säälittäviä runkkareita kun siihenkin toimintaan pitää olla miehen keksimä laite. Haukuttutte runkkaavia miehiä mutta teillä itsellä pitää olla kaikenlaisia dildoja ja suristimia.
Kyynel, nyyh nyyh
Etkö saa kotona huomiota ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ympäri maailman ovat odottaneet että miehet siirtyvät seksileluihin ja seksirobotteihin. Miehet voisivat jo nyt korvata av-palstankin tekoälyseuralaisella. Mutta ei. Miehet eivät pärjää ilman naisia.
Missä se ongelma siis on?