Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältä Sofia Tuomola ja Ella Toivainen näyttävät Turkissa tehtyjen kauneusleikkauksien jälkeen

Vierailija
13.06.2024 |

Nuohan oli molemmat oikein nättejä ennen. Ja nyt.. aika karsee lopputulos

https://www.is.fi/viihde/art-2000010481090.html?utm_source=rtb_sisainen…

Kommentit (490)

Vierailija
321/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuis iso Ellalla on?

Omien sanojensa mukaan jäätävä leka. Kertoi tämän bb-talossa ollessaan. Ei tietääkseni ole nudet leakannu kuten santerin

Kuulostaa todella kiihottavalta ja eroottiselta. Toivottavasti hän ei koskaan leikkaa sitä ihanuutta pois. Hän saisi milloin vain imettää ja nuolettaa minulla itseään. ;P

Vierailija
322/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetero transnainen tavoittelee lookia, josta kiihottuu itse ja homo transnainen tavoittelee lookia, josta kuvittelee miesten innostuvan. On siis tempparit ja exiä rannalla tiirattu tarkkaan.

Hetero transnainen on kiinnostunut miehistä, ja homo transnainen taas naisista. 

Itse esim. olen hetero transmies, eli kiinnostun naisista.

Miksi et vaan voinut olla lesbo?

Sitä paitsi heteronainen ei seukkaa transmaskuliinin kanssa. Transmaskuliinin deittipooliin sisältyvät bi/lesbonaiset ja ei niin ronkelit bi/heteromiehet. On tunnettu ilmiö, jossa puutteessa olevat heteromiehet feikkaavat homoa saadakseen transmieheltä pillua. Oikein saalistavat deittipalveluissa noita raasuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän noi näyttää alasti. Tai kun kaikki meikit pesee pois.

Nuorilta karvattomilta pojilta joilla on silikoonitissit ja oudot kasvot. Liian alhainen rasvaprosentti, niin ei tule niitä muotojakaan.

Jopa lapsina transiutetut pojat alkavat jossain vaiheessa maskulinisoitua, kuten Kim Petras. Kun nuori homomies "rupsahtaa" ja miehistyy kolmenkympin paikkeilla, niin ilmiö tunnetaan nimellä "twink death". Surullista nähdä se kaikki vaiva ja kärsimys, kun perimä kuitenkin voittaa ennemmin tai myöhemmin. Kromosomeille ei ole transhoitoa.

Sen takia pitääkin panna vain niitä nuoria poikia. 18-38-vuotiaita.

M55

Vierailija
324/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellan pitää vielä katkoa luitaan. Olkapäät ovat liian miehekkäät ja liian kaukana ollakseen nainen. Surullinen kohtalo hänellä.

Ella on just hyvä. Kiihottaa.

Vierailija
325/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Ella vain bottom? Eli ei ite pane tai imietä?

Vierailija
326/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellan pitää vielä katkoa luitaan. Olkapäät ovat liian miehekkäät ja liian kaukana ollakseen nainen. Surullinen kohtalo hänellä.

Ella on just hyvä. Kiihottaa.

Ketä?

Vierailija
327/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset saa rahaa näihin? Etenkin tavalliset pulliaiset?

Yliampuvaa hyh

Vierailija
328/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset saa rahaa näihin? Etenkin tavalliset pulliaiset?

Yliampuvaa hyh

Eihän ne toimenpiteet maksa Turkissa paljoa,

Vierailija
329/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetero transnainen tavoittelee lookia, josta kiihottuu itse ja homo transnainen tavoittelee lookia, josta kuvittelee miesten innostuvan. On siis tempparit ja exiä rannalla tiirattu tarkkaan.

Voi honey, kun en alunperinkään ollut nainen niin en voinut olla lesbo. :) Vaikka ei lesboudessa tietenkään mitään vikaa ole, ja omaan kaveripiiriinikin kuuluu paljon lesboja ja queer-naisia.

Vierailija
330/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkauksiahan tehdään kulloisenkin trendin mukaisesti, nyt on nähtävissä että kaikki kauneusleikkauksissa käyneet alkavat muistuttamaan toisiaan ja haetaan lopputulosta, joka ei näytä luonnolliselta. Mielenkiintoista onkin nähdä tilanne sitten, kun kauneustrendit muuttuvat ja kaikki aiemmin kauneusleikkauksissa käyneet edustavat menneen ajan trendejä, sitten tulee taas kirurgeille kiire leikellä kaikki uusiksi.

Vierailija
331/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla jätkillä aataminomenat tallella

Sofialta höylätty ja mielestäni sitä ei näykään. 

Vierailija
332/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi honey, kun en alunperinkään ollut nainen niin en voinut olla lesbo. :) Vaikka ei lesboudessa tietenkään mitään vikaa ole, ja omaan kaveripiiriinikin kuuluu paljon lesboja ja queer-naisia.

Mikä sinä sitten olit? Miehellä ei ole vulvaa, menkkoja eikä potentiaalia tulla raskaaksi.

Vierailija
333/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä siis. Joilla on tissit.

Vierailija
334/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rintakehään kiinnitetyt silikonipallot, jotka eivät näytä oikeilta rinnoilta.

Vierailija
335/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen ei mene kauneusleikkauksiin, ellei kyse ole vaikka tapaturmasta.

Kolkon näköisiä otuksia molemmat, ennen ja jälkeen

Eihän nuo ollet kauneusleikkauksia vaan plastiikkakirurgisialeikkauksia, jolla muutettiin ulkonäköä. Ei luotu lisää kauneutta. Eli siis eivät olleet tyytyväisiä omana luonnollisena itsenään.

Vierailija
336/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät yhä enemmän toisiltaan. Toivottavasti Jade ei mene mihinkään kasvojaan leikkelyttämään tai täyttele enää huuliaan. On upean näköinen.

Onkohan Jadella piilolinssit vai oikeasti niin ihanan siniset silmät?

On ihana nättimys! <3

https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2022/11/jade-ig.jpg

Vierailija
337/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lehdet tekee näistä juttuja koko ajan?

Taitaa olla siellä aika paljon töissä näitä perverssejä.

Vierailija
338/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on pillu ja sulta tulee puolukat, niin olet nainen. 

Vierailija
339/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näyttävän näköisiä naisia! Mimmit täällä taas kateellsina kommentoimassa, kun upeat transnaiset vievät komeimmat miehet. :D

Ainakin Sofia on halunnut pitkään poikaystävää. Eipä ole jonoa oven takana muutakun fetissi mielessä. Eli sulla on saumaa. Pistä ihmeessä hälle DM.

Vierailija
340/490 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis rintakehään kiinnitetyt silikonipallot, jotka eivät näytä oikeilta rinnoilta.

Miksi transidentifioituvien miesten silikonipallot asennetaan liian ylös? Ei naisten rinnat ala pyöristyä heti solisluun alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan