Tältä Sofia Tuomola ja Ella Toivainen näyttävät Turkissa tehtyjen kauneusleikkauksien jälkeen
Nuohan oli molemmat oikein nättejä ennen. Ja nyt.. aika karsee lopputulos
https://www.is.fi/viihde/art-2000010481090.html?utm_source=rtb_sisainen…
Kommentit (490)
Sofia Tuomola oli minusta tosi kaunis ennen tätä operaatiota. Nyt hän on turvonnut "kissanainen" kasvoista. Plääh. Kaikki leikellyt alkaa näyttää samalta.
Vierailija kirjoitti:
Hetero transnainen tavoittelee lookia, josta kiihottuu itse ja homo transnainen tavoittelee lookia, josta kuvittelee miesten innostuvan. On siis tempparit ja exiä rannalla tiirattu tarkkaan.
Hetero transnainen on kiinnostunut miehistä, ja homo transnainen taas naisista.
Itse esim. olen hetero transmies, eli kiinnostun naisista.
Tuo Ellahan näyttää oiken hyvältä. Sofian leikkaus on taas jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero transnainen tavoittelee lookia, josta kiihottuu itse ja homo transnainen tavoittelee lookia, josta kuvittelee miesten innostuvan. On siis tempparit ja exiä rannalla tiirattu tarkkaan.
Eli olet lesbo, koska olet silti genettisesti nainen, oli sinulla rinnat tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän noi näyttää alasti. Tai kun kaikki meikit pesee pois.
https://fapello.com/content/s/o/so-fiaxoxo/1000/so-fiaxoxo_0006.jpg
Suomessa riittää näitä upeita transnaisia! Henny Harjusola on kyllä se upein. The Queen!
Vierailija kirjoitti:
Sofia Tuomola oli minusta tosi kaunis ennen tätä operaatiota. Nyt hän on turvonnut "kissanainen" kasvoista. Plääh. Kaikki leikellyt alkaa näyttää samalta.
Kuukasvot:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltähän noi näyttää alasti. Tai kun kaikki meikit pesee pois.
Nuorilta karvattomilta pojilta joilla on silikoonitissit ja oudot kasvot. Liian alhainen rasvaprosentti, niin ei tule niitä muotojakaan.
Jopa lapsina transiutetut pojat alkavat jossain vaiheessa maskulinisoitua, kuten Kim Petras. Kun nuori homomies "rupsahtaa" ja miehistyy kolmenkympin paikkeilla, niin ilmiö tunnetaan nimellä "twink death". Surullista nähdä se kaikki vaiva ja kärsimys, kun perimä kuitenkin voittaa ennemmin tai myöhemmin. Kromosomeille ei ole transhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä trendiä, missä jo parikymppisenä tavoitellaan äärimmilleen kiristetyn 70-kymppisen ulkonäköä.
Tulee joku Nancy Reagan muumiokohotuksineen mieleen. Jos nuo laittaisi riviin Melania Trumpin ja Elina Kiikon kanssa, niin olisi vaikea erottaa heitä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuminen määrittyy biologisen sukupuolen perusteella. Kahden vaginallisen suhde ei ole heteroa nähnytkään. Penistä vaginaan -seksi ei ole homoseksiä. Lesbot eivät innostu kullista eivätkä homot pillusta. On ihan ok olla maskuliininen lesbo!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa riittää näitä upeita transnaisia! Henny Harjusola on kyllä se upein. The Queen!
Ainakin hän on sun sydämen ja valtakunnan kuningatar :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostutko myös transnaisista, eli pidätkö transnaisia oikeina naisina?
Vierailija kirjoitti:
Se on minusta kummallista, että kun tuntee kuuluvansa väärään kehoon ja yleensä siis mies haluaa olla nainen, niin miksi pitää tehdä itsestään sellainen yliampuvan näköinen?
Surullista on se, että käsiä ei voi muokata. Ne on aina niin selvästi isot miehen kädet. Sitten kun niihin ympätään ylipitkät koristekynnet, tulee naurettava vaikutelma.
Yhtä kamala on 44 numeroiset kaviot korkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuis iso Ellalla on?
Omien sanojensa mukaan jäätävä leka. Kertoi tämän bb-talossa ollessaan. Ei tietääkseni ole nudet leakannu kuten santerin
No tuossa on Sofia nyt pari päivää sitten muuttovlogia tekemässä.
Ellan pitää vielä katkoa luitaan. Olkapäät ovat liian miehekkäät ja liian kaukana ollakseen nainen. Surullinen kohtalo hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan voinut olla lesbo?
Miksi lehdet tekee näistä juttuja koko ajan?
Paljon tuollaiset on tullut maksamaan ? Millä maksaneet eli onko niin hyvät tulot. Kasvot ovat menneet pilalle eli överi naisellisuus. Sitäkö oli tarkoitus saada.