Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältä Sofia Tuomola ja Ella Toivainen näyttävät Turkissa tehtyjen kauneusleikkauksien jälkeen

Vierailija
13.06.2024 |

Nuohan oli molemmat oikein nättejä ennen. Ja nyt.. aika karsee lopputulos

https://www.is.fi/viihde/art-2000010481090.html?utm_source=rtb_sisainen…

Kommentit (490)

Vierailija
261/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vaan kateellisia Sofian ja Ellan kauneudesta! 

Olin! Sofia oli todella upea. Tämä tuorein leikkausrupeama harmittaa. Liikaa kerralla. Ei tunnista enää samaksi ihmiseksi.

Vierailija
262/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola.docissa ollut plastiikkakirurginainen vai kuka lie ollut ei ainakaan ollut itse mitään hyvää mainosta. Täysin feikin näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän terveysvaivoja nuo leikkaukset vielä aiheuttaa?

Muistaakseni näiden "neitien" ruokavalio oli tyyliin sipsejä ja muuta. 10 vuoden päästä alkaa olla jälki karmeaa.

Näitä ja karkkeja ja limua Jassukin veti BB talossa.. Sinkut paljaana ohjelmassa sanoi että rahaa menee paaaljoon viinaan. Niin voi tosiaan olla joskus kaameaa. 

Vierailija
264/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät yhä enemmän toisiltaan. Toivottavasti Jade ei mene mihinkään kasvojaan leikkelyttämään tai täyttele enää huuliaan. On upean näköinen.

Onkohan Jadella piilolinssit vai oikeasti niin ihanan siniset silmät?

Vierailija
265/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät yhä enemmän toisiltaan. Toivottavasti Jade ei mene mihinkään kasvojaan leikkelyttämään tai täyttele enää huuliaan. On upean näköinen.

Mikäs veen toivottelija sinä olet kenestäkään mikä ei liity sinuun milliäkään. 

Vierailija
266/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni näiden "neitien" ruokavalio oli tyyliin sipsejä ja muuta. 10 vuoden päästä alkaa olla jälki karmeaa.

Näitä ja karkkeja ja limua Jassukin veti BB talossa.. Sinkut paljaana ohjelmassa sanoi että rahaa menee paaaljoon viinaan. Niin voi tosiaan olla joskus kaameaa. 

Miten me mammat saataisiin Jasmiina missin mittoihin. Pitäisikö joka alueella tehdä täys remontti. Kun minua huolettaa ja pomppii lehdistä silmille. 

Vierailija
267/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten me mammat saataisiin Jasmiina missin mittoihin. Pitäisikö joka alueella tehdä täys remontti. Kun minua huolettaa ja pomppii lehdistä silmille. 

Onko se kauneushoitolassa, sairaalassa vai missä? 

Vierailija
268/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se kauneushoitolassa, sairaalassa vai missä? 

Lue Seiskoista. Sinne se vähänpäästä raportoi koko kansan luettavaksi miten alapää voi... Luuleeko että ihmisiä moinen kiinostaa  🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
269/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkääpä saada miehiä/poikia kutsumaan itseään cis-miehiksi. Enpä usko, että onnistuu.

Mutta naisista osa on heti, että joo, tottakai mä alan kutsua itseäni cis-naiseksi, jos se jotenkin jonkun oloa helpottaa.

No, helpottaako se? Naiset? No ei helpota aikuisten oikeasti, se on sitä höpöhöpöä, sumutusta, sievistelyä, sanoilla leikkimistä ja kaikkea sitä, millä hyväuskoisia ja hyväntahtoisia ihmisiä yritään aina vetää höplästä ja kusettaa ne tekemään kaikenlaista. Vaatimukset vain lisääntyvät, mikään ei riitä. No näissä leikkauksissa sopeutumattomuus ja haluttomuus edes sopeutua kohdistuu ennen kaikkiea itseen, mutta eiköhän kaikki nuo jälkiseuraamusten hoidot mene enemmän tai vähemmän yhteiskunnan piikkiin.

Nykymaailman typeryys on juuri tällaista: toisaalta paasataan luonnonmukaisuudesta, ilmastosta, muovittomuudesta ja ah ennen kaikkea kehopositiivisuudesta.  Mutta sitten kun kys

Cissuttelu on transien perseennuolemista ja transideologialle alistumista. Cissuttelu tekee naisista oman sukupuolensa alalajin. Että kuka tahansa millä tahansa värkistöllä voi ilmoittautua naiseksi. Transnainen on nainen ja äiti, mutta oikea nainen onkin cissu, ei-mies ja synnyttävä pillunkantoteline. Miten meni noin omasta mielestä, kynnysmattofeministit?

Vierailija
270/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin turhia leikkauksia

Vierailija
271/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen molempien olleen seminättejä poikia, mutta nyt ei ole kehumista.

En oikein ymmärrä miksi ylähuuli pitää rassata sellaiseksi, että se koskee nenään? 

Tosin tuota tuntuu olevan kaikilla huulien muokkaajilla, ilmeisesti heillä on erilaiset peilit.

Transiuden taudinkuvaan liittyy parafilian ohjaama kehodysmorfia.

Vierailija
272/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehenä ymmärrän sen että ihmisillä voi olla erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä eikä minua häiritse mitä aikuiset tekevät keskenään makuuhuoneissaan, mutta en ymmärrä tuota sukupuolisekoilua, jota Setakin haluaa edistää. Harry Potterin luoja J.K. Rowling on sentään uskaltanut kommentoida asiaa julkisuudessa.

Vierailija
273/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että Sofia ei tule tyytymään siihen miltä näytti sukupuolenkorjausleikkauksen jälkeen ja vähän pelkäsinkin että pilaa kauniit kasvonsa... Harmi. Oli ennen tämän kevään leikkausta nätti, nyt näyttää ihan samalta kuin kaikki muutkin leikellyt barbit. 

Vierailija
274/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
275/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin ihanan rohkeita ja kauniita luonnonlapsia

Olisivat nimenomaan olleet ihanan kauniita ja luonnollisia ilman yhtään leikkausta. Pitkät mekot vaan päälle ja saa meikata ja olla pitkää pellavaa.

Vierailija
276/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran mennään Turkkiin asti huippukirurgi hoidettavaksi, miksei samalla laitettu huulia ja suun seutua kuntoon? 

Laita sinä Vanhapiika oma suusi kuntoon äläkä puutu muitten tekemisiin.. Miten he vailuttaa sun elämään.. VASTAA. 

Moi Soffe! Annatko persettä?

Vierailija
277/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä Sofia Tuomola aiemmin nimeltään Sofia Ruusila? 

Ei, vaan Santeri Tuomola

Santeri oli söpö kundi 10 vuotta sitten. Olis kelvannut mulle poikakaveriksi. Ja olis saanut tyttöillä miten paljon haluaa.

Ahaa, siis "söpö kundi" riittää teille epäpinnallisille filosofian tohtoreille. 

Joo kyllä mä tykkään bottom-pojuista. Olen siis itse iso mies.

Vierailija
278/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs veen toivottelija sinä olet kenestäkään mikä ei liity sinuun milliäkään. 

Soffe tääl kännissä kommaamas? RÄYH RÄYH!!

Vierailija
279/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cissuttelu on transien perseennuolemista ja transideologialle alistumista. Cissuttelu tekee naisista oman sukupuolensa alalajin. Että kuka tahansa millä tahansa värkistöllä voi ilmoittautua naiseksi. Transnainen on nainen ja äiti, mutta oikea nainen onkin cissu, ei-mies ja synnyttävä pillunkantoteline. Miten meni noin omasta mielestä, kynnysmattofeministit?

Mä olen tästä NIIN samaa mieltä, vaikka miellän itseni varsin suvaitsevaiseksi ja feministiksikin. En kertakaikkiaan tajua tätä ihan loputonta kiemurtamista, ettei vaan kenenkään kohdalla käytettäisi mitään "väärää" termiä, ja samalla itse suostutaan joihinkin ihan törkeisiin määrittelyihin, kuten KOHDULLINEN. Jos joku kutsuisi mua kohdulliseksi, vetäisin varmaan pataan. Ja kuten sanoit, ei varmaan kukaan mies haluaisi olla kiveksillinen tms. Ihan jäätävää sontaa.

Samoin ettei jossain synnytyssairaalan lomakkeessa voi lukea ÄITI, vaan pitää olla synnyttävä vanhempi. Mun puolesta voi olla ihan omat lomakkeet niille, joille tämä on vaikeaa, tai ei voi vain vetää kynällä yli sitä kohtaa mikä ei itselle sovi, ja kirjoittaa siihen mitä itse haluaa.

Ihan jäätävää sontaa tämä meininki.

Vierailija
280/490 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näyttävän näköisiä naisia. On se vaan jännä, että nää transnaiset on aina ihan jäätävän upeita! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi