Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammastahnoissa aivohalvauksen vaara

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahnaa käytetään todella pieni määrä vuorokauden aikana, että aika mahdottomalta tuntuu että siinä ois kovin riskiä. Noita makeutusaineita käytetään myös elintarvikkeiden valmistuksessa...

Vierailija
2/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrna- rokote ei tällaisia aiheuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistivajakit kittaa Pepsi Macia litratolkulla pöytäkoneen äärellä pimennetyssä huoneessa. 

Vierailija
4/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä on suhteellisuudentaju pahasti pielessä.

Vierailija
5/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koskaan puhuta fluorin vaarallisuudesta? Se tyhmentää ja tekee flegmaattiseksi.

Itse en ole 10:neen vuoteen käyttänyt fluorihammastahnaa ja hammaslääkärit aina kehuvat "upeaa hammaskalustoani."538

Vierailija
6/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei koskaan puhuta fluorin vaarallisuudesta? Se tyhmentää ja tekee flegmaattiseksi.

Itse en ole 10:neen vuoteen käyttänyt fluorihammastahnaa ja hammaslääkärit aina kehuvat "upeaa hammaskalustoani."538

Luuletko, että fluoria käytettäisiin jos väitteessäsi olisi mitään järkeä? Vaarallisuudesta ei puhuta siksi, koska väitteesi on puhdasta tuubaa. Fluorin vaarallisuus ilmenee todella suurilla annoksilla, ja harva ihminen hammastahnaa nieleskelee.

Vierailija
7/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että fluoria käytettäisiin jos väitteessäsi olisi mitään järkeä? Vaarallisuudesta ei puhuta siksi, koska väitteesi on puhdasta tuubaa. Fluorin vaarallisuus ilmenee todella suurilla annoksilla, ja harva ihminen hammastahnaa nieleskelee.

Ei tarvii mitenkään suuria määriä. Kiinalaisten lasten äo:ssa se näkyi kun käyttivät flourihammastahnaa ja asuivat alueella missä maaperässä oli flouria.

Vierailija
8/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista pitää foliohattu tiukasti päässä jatkossakin. Yleensä te fluorihörhöt olette vähän semmoisia yleishörhöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan