Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pyydän pikkareista?

Vierailija
13.06.2024 |

Eräs mies haluaisi ostaa käytettyjä pikkareitani. Miten paljon pyydän pillumehuisista stringeistäni? Ymmärrän toki, että vähintään itse stringien hinnan, mutta miten paljon lisää siihen päälle. 

Asiallisia vastauksia, kiitos.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maksanut 20-25 euroa ja tuohon sisältyy jo muutamia kuvia pikkarit jalassa ja ilman pikkareita. 

Vierailija
2/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen maksanut 20-25 euroa ja tuohon sisältyy jo muutamia kuvia pikkarit jalassa ja ilman pikkareita. 

Kiitos asiallisesta vastauksestasi! 😊

Katson, tuleeko muita vastauksia. Vedän sitten niiden perusteella jonkun oman hintapyynnön. Tässä tapauksessa mies ei ole (ainakaan vielä) pyytänyt kuvia. Voin toki näyttää hänelle livenä pikkarit päälläni ja antaa ne hänelle suoraan päältäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuvan kanssa kaupat. Nehän voi olla kenen tahansa jorman mählimät.

Vierailija
4/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kasvotusten tapaan tämän henkilön, voin myydä pikkarit vaikka suoraan päältäni. En ole nyt aikeissa vedättää tässä ketään. Ap 

Vierailija
5/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit tämän ostajan?

Vierailija
6/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kasvotusten tapaan tämän henkilön, voin myydä pikkarit vaikka suoraan päältäni. En ole nyt aikeissa vedättää tässä ketään. Ap 

Saako ostaja katsella, kun riisut pikkarit? Siitä voi pyytää kyllä muutaman kympin ekstraa.

Vierailija
7/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit tämän ostajan?

Suomi24:ssa hän kirjoitti minulle.

Vierailija
8/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako ostaja katsella, kun riisut pikkarit? Siitä voi pyytää kyllä muutaman kympin ekstraa.

Ei minulla mitään sitä vastaan ole, että hän katselee minun riisuvan stringit mekon alta. Sehän on vain kiihottavaa.

Vierailija
9/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita kokemuksia pikkareiden myynnistä?

Vierailija
10/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuosia mennyt pikkareita/muuta neljälle vakiostajalle. Ne maksaa mulle postitetuista 50 koska ne haluaa justiin mun juttuja. Mulla on henkilökohtainen juttu jokaiselle erikseen en myy esim samoja kuvia kaikille. Mutta oikeasti postitse perus hinta on 20-30e. Livenä saa pyytää paljon enemmän. Jos riisuu edessä tai antaa sen riisua  Kerran Tampereella yks mies halusi maksaa 100e pikkareista jos saa ne itse riisua. Siinä tuli pieni muutos jonka johdosta nähtiin livenä mutta ei voinu siinä riisua että pikkarit meni kädestä käteen niin sovittiin hinta 50. Yhtä kaikki jos näet sen livenä voit helposti pyytää 40-50e. Toiset haluaa nähä livenä ja miltei ilmaiseksi ottaa ne mutta sellaiseen ei tarvi suostua.

Vierailija
11/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vuosia mennyt pikkareita/muuta neljälle vakiostajalle. Ne maksaa mulle postitetuista 50 koska ne haluaa justiin mun juttuja. Mulla on henkilökohtainen juttu jokaiselle erikseen en myy esim samoja kuvia kaikille. Mutta oikeasti postitse perus hinta on 20-30e. Livenä saa pyytää paljon enemmän. Jos riisuu edessä tai antaa sen riisua  Kerran Tampereella yks mies halusi maksaa 100e pikkareista jos saa ne itse riisua. Siinä tuli pieni muutos jonka johdosta nähtiin livenä mutta ei voinu siinä riisua että pikkarit meni kädestä käteen niin sovittiin hinta 50. Yhtä kaikki jos näet sen livenä voit helposti pyytää 40-50e. Toiset haluaa nähä livenä ja miltei ilmaiseksi ottaa ne mutta sellaiseen ei tarvi suostua.

Kiitos kattavasta vastauksestasi! Hyviä, uusia näkökulmia. 

Vierailija
12/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä kellastuneita ja takaa vauhtiraitaisia kannattaa myydä kovemmalla hinnalla.

Vierailija
13/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla mitään sitä vastaan ole, että hän katselee minun riisuvan stringit mekon alta. Sehän on vain kiihottavaa.

Mieti myös ennalta, mihin suostut ja mihin hintaan. Asiakkaat pidetään tyytyväisenä vakiasiakkaina jollain pienellä ekstralla, mutta niillä on oltava raja. Sinulle tullaan ehdottamaan, voisitko nostaa hieman helmaakin, ensin vähän, ja niin, että pi ja py vilahtavat. Ja ehkä lopulta oikein kunnolla pyllistäen hoitaa homma. Jos pitäisin sinusta ja näyttäisit peppuasi oikein kunnolla, voisin itse heikkona hetkenä maksaa satasenkin sinulle siitä. Mutta toivoisin silloin aika pitkää näkymää.

Vierailija
14/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitatko postittaessa pikkarit pakastepussiin, 

Vierailija
15/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten otatte maksun kun lähetätte postitse? Anonyymisti siis?

Mä oon livenä pyytänyt 80-100e, ja riisunut miesten edessä.

Vierailija
16/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti myös ennalta, mihin suostut ja mihin hintaan. Asiakkaat pidetään tyytyväisenä vakiasiakkaina jollain pienellä ekstralla, mutta niillä on oltava raja. Sinulle tullaan ehdottamaan, voisitko nostaa hieman helmaakin, ensin vähän,

Tässähän nyt avautuu ihan uusia ulottovuuksia pikkareiden myynnin suhteen - pillun ja pyllyn vilauttelua, paljaan pepun näyttämistäkin. En ole kyllä yhtään osannut kuvitella mitään tuollaista. Täytyy nyt oikein miettiä, jätänkö kokonaan väliin. Kiitos kuitenkin kokemuksiesi jakamisesta.

Vierailija
17/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten otatte maksun kun lähetätte postitse? Anonyymisti siis?

Mä oon livenä pyytänyt 80-100e, ja riisunut miesten edessä.

Onko miehet tulleet iholle, kun olet riisunut pikkarit? Onko ollut vaaratilanteita?

Vierailija
18/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on herännyt puoleltapäivin kirjoittelemaan vauvapalstalle. Onneksi äitisi tulee kohta töistä ja laittaa sinulle makaronilaatikkoa.

Vierailija
19/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan sulle markan.

(niitä sai ihan 1/2 ilma seksi kun ale myyntiin..) 

saat sen yhden markan ..ok?

Vierailija
20/33 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

annan sulle markan.

(niitä sai ihan 1/2 ilma seksi kun ale myyntiin..) 

saat sen yhden markan ..ok?

Siellä toinen peräkammarinpoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme