Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, missä asennossa yhdyntä tuntuu vähiten / ei tunnu miltään?

Vierailija
13.06.2024 |

Tähän kiinnostaisi kuulla naisten näkemyksiä. Itse miehenä koen, että lähetyssaarnaaja on ylivoimaisesti huonoin enkä tässä käytännössä tunne mitään. Toinen on nainen päällä.

Ja ymmärrän, että varmasti riippuu kumppanista ja vehkeiden yhteensopivuudesta, mutta on ollut sama kumppani nyt 23 vuotta niin en oikein muista aiempia.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen päällä on huonoin asento. Jos mies ilmoittaa kysyessä tuon lempiasennokseen voi olla 99% varma, että hän on laiska ja itsekäs sängyssä eli surkea.

Onko nainenkin laiska ja itsekäs, jos lempiasento on lähäri? Minä tykkään kyllä molemmista asennoista.

Ap:n kysymykseen vastaus on, että takaapäin ja lähärissä jalat miehen olkapäillä.

Vierailija
22/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, minä päällä ei tunnu missään, ei minkäänlaista tuntumaa tosiaan että onko se sisällä vai ei, joten siinä on tosi hankala edes tehdä mitään kun sama olisi kiikkua keinutuolissa ja olisi yhtä eroottista. Aivan turha asento ja täysi turnoff, kun itse en saa siitä yhtään mitään ja ajatukset harhailee johonkin kauppalistan tekoon.

Otan osaa. Vaimoni lempiasento olla seivästettynä  päälläni ja vatkata itselleen orgasmit. Varmin tapa.

Niin, jos mies on laiska ja osaamaton, pitää naisen hieroa itselleen orkku noin. Tuossahan pystyy hieromaan klittaa miestä vasten.

Ymmärrätkö lukemaasi VAIMON lempiasento. Asento jossa saanut helpoiten orgasmeja. Ei ole siten minusta kiinni.  Saanut parhaiten upotettua aisani sisäänsä. Kun kunnolla seivästetty aisassa, niin kyllä siinä muutkin paikat saa hierontaa kuin klitta. Vaimon orgasmeille ollut aina pakollista että saa pillun sisäistä kiihoitusta, muuten jäänyt orgasmit saamatta. 

Voin sanoa, että on saanut aisastani tuntumaa. Voit seuraavan kerran miettiä, kun näet tyhjän taloupaperisullan hylsyn. Laita pöydälle pystyy ja mieti jos miltä tuntuisi jos istuisit sen päälle niin, että menee tyveä myöten sisään.. Ihan varmasti tuntuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähärissä saan varmimmin orgasmin yhdynnässä, etenkin jos kallistan lantiotani taakse niin, että miehen vartalo (karvoitus) hankaa klitorista. Tämä siis tuntuu parhaalta.

Muissa asennoissa nautinto tulee kiihottavuudesta, esim seisten takaa päin, mielestäni siinä on kiihottava ottamisen meininki. Tuntumaa ei juurikaan, ellen koskettele klitorista.

Vierailija
24/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko, että lusikka ei kyllä tunnu miltään. Ja päällä ollessa täytyy nojata kunnolla eteenpäin, että tuntuu. Jos istuu suorassa tai nojaa taakse, niin ei tunnu miltään.

Vierailija
25/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tuntuu aina parhaalta, joidenkin miesten kanssa jos on kiihkeää menoa niin hyvältä tuntuu myös perus lähäri. Ratsastus ainakin siinä suorana päällä vain sattuu, siis mun miehellä on aika iso että se voi vaikuttaa. Muut on aika turhia.

Vierailija
26/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, minä päällä ei tunnu missään, ei minkäänlaista tuntumaa tosiaan että onko se sisällä vai ei, joten siinä on tosi hankala edes tehdä mitään kun sama olisi kiikkua keinutuolissa ja olisi yhtä eroottista. Aivan turha asento ja täysi turnoff, kun itse en saa siitä yhtään mitään ja ajatukset harhailee johonkin kauppalistan tekoon.

Ja täällä vielä yksi jolla päällä hytkyminen ei tunnu oikein missään tai miltään. Oikeastaan kaikki muut asennot toimii edes jollain tavalla mutta ei tuo.

Vierailija
27/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum, yhdyntä ei juuri miltään tunnu. Kellään, tai useimmilla.

Vierailija
28/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä asennossa, jossa en ole kiinnostunut miehestä eikä hän ole tajunnut mitä esileikki on. Se asento on tosi, tosi huono. Aina.

Vierailija
29/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Vaimoni lempiasento olla seivästettynä  päälläni ja vatkata itselleen orgasmit. Varmin tapa.

Niin, jos mies on laiska ja osaamaton, pitää naisen hieroa itselleen orkku noin. Tuossahan pystyy hieromaan klittaa miestä vasten.

Ymmärrätkö lukemaasi VAIMON lempiasento. Asento jossa saanut helpoiten orgasmeja. Ei ole siten minusta kiinni.&nbsp

Ketään ei kiinnosta sun säälittävä aisa.

Vierailija
30/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan vain yhdynnästä? Naisten nautinto useimmiten ihan muualla.

Vierailija
31/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen naisten?

Vierailija
32/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö lukemaasi VAIMON lempiasento. Asento jossa saanut he

Ketään ei kiinnosta sun säälittävä aisa.

Mutta se tuntuu ihan satavarmasti kaikissa asennoissa. Tai sitten piitää olla puudutettu pillu. 

Vierailija
33/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tajuttomia miehiä. Luuleekos he, että se nautinto tulee kun eh saavat panolla omansa?

Vierailija
34/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reverse cow girl on huonoin, peruslähäri myös, mutta esim. jalat miehen olkapäillä tuntuu jo paljon paremmin.

Vierailija
35/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen naisten?

En kai voi nimiä  laittaa, mutta useiden, mm. minun.

Vierailija
36/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tajuttomia miehiä. Luuleekos he, että se nautinto tulee kun eh saavat panolla omansa?

Riippuu varmaan naisesta. Vaimoni saanut panolla tuhansia joten on ihan varmasti saanut nautintoa. 

Vierailija
37/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan naisesta. Vaimoni saanut panolla tuhansia joten on ihan varmasti saanut nautintoa. 

Taas mies vastaa,,,

Vierailija
38/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin tuntuu aina parhaalta, joidenkin miesten kanssa jos on kiihkeää menoa niin hyvältä tuntuu myös perus lähäri. Ratsastus ainakin siinä suorana päällä vain sattuu, siis mun miehellä on aika iso että se voi vaikuttaa. Muut on aika turhia.

KAMASUTRA - (intialainen seksiopus) 

Se ei tunne yhtäkään  'noista' mitä kerroit mutta

kannattaa tutustua ko.opukseen.. juuri siksi.

Vierailija
39/62 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mies vastaa,,,

Mitä sitten. Vaimoni ei suostunut kuin harvoin saamaan orgasmin nuolemalla ja sormettaen. Halusi aina yhdynnöissä. Oli varaa valita.

Vierailija
40/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähäri ja lusikka ei ole yhden miehen kanssa toiminut, mutta syynä taisi olla noin 10 cm pitkä penis.