Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, missä asennossa yhdyntä tuntuu vähiten / ei tunnu miltään?

Vierailija
13.06.2024 |

Tähän kiinnostaisi kuulla naisten näkemyksiä. Itse miehenä koen, että lähetyssaarnaaja on ylivoimaisesti huonoin enkä tässä käytännössä tunne mitään. Toinen on nainen päällä.

Ja ymmärrän, että varmasti riippuu kumppanista ja vehkeiden yhteensopivuudesta, mutta on ollut sama kumppani nyt 23 vuotta niin en oikein muista aiempia.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doggy kyllä tuntuu hyvältä, mutta en saa siinä orgasmia koskaan. Vaatisi klitoriksen koskettelua, jonka koen siinä itse vähän hankalaksi, sillä asento tuntuu muuten niin intensiiviseltä, etten pysty keskittymään itseni ropeltamiseen ja miehellekin se on siinä vähän hankalaa. Lisäksi mulle yhdynnässä parhaalta tuntuu, jos klitoris vain hinkkaa miestä vasten samalla kun pannaan, ei että sitä erikseen kädellä kosketellaan. Siksi paras on kun olen päällä niin, että melkein makaan miehen päällä - sama asento taas ei useimmille miehille tunnu niin kummoiselta. Myös lähäri toimii niin, että ollaan tosi lähekkäin. Yleisesti ottaen kaikki asennot kyllä tuntuvat hyvältä, jos penis on tarpeeksi iso, pienellä peniksellä ei tunnu esim. lähärissä juurikaan.

Joo ei doggyssa tietenkään voi laueta koska häpykieli ei saa mitään tuntumaa. Eli siihen yhdistettynä oman käden oikeus. Asento ei kyl sitä varten ole mulle paras koska teen sen selälläni, mut onnistuu kun keskittyy itseensä sen ajan mitä tarvii.

Vierailija
42/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo ei doggyssa tietenkään voi laueta koska häpykieli ei saa mitään tuntumaa. Eli siihen yhdistettynä oman käden oikeus. Asento ei kyl sitä varten ole mulle paras koska teen sen selälläni, mut onnistuu kun keskittyy itseensä sen ajan mitä tarvii."

Ei päde kaikkiin naisiin, jotkut saa doggyssä ilman mitään ylimääräisiä kommerverkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarviin joka tapauksessa suoraa kiihotusta klittaan, sormin tai muuten, oli asento mikä tahansa. Päällä istuminen ei myöskään kiihota.

Vierailija
44/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko, että lusikka ei kyllä tunnu miltään. Ja päällä ollessa täytyy nojata kunnolla eteenpäin, että tuntuu. Jos istuu suorassa tai nojaa taakse, niin ei tunnu miltään.

Eteenpäinkin nojatessa tuntuu hyvältä, mutta itse pidän enemmän siitä, kun taaksepäin nojatessa osuu sopivasti g-pisteeseen. Samalla voi hyväillä miehen palleja toisella kädellä.

Vierailija
45/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo ei doggyssa tietenkään voi laueta koska häpykieli ei saa mitään tuntumaa. Eli siihen yhdistettynä oman käden oikeus. Asento ei kyl sitä varten ole mulle paras koska teen sen selälläni, mut onnistuu kun keskittyy itseensä sen ajan mitä tarvii."

Ei päde kaikkiin naisiin, jotkut saa doggyssä ilman mitään ylimääräisiä kommerverkkejä.

Puhutko naisen vai miehen suulla?

Vierailija
46/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen päällä on huonoin asento. Jos mies ilmoittaa kysyessä tuon lempiasennokseen voi olla 99% varma, että hän on laiska ja itsekäs sängyssä eli surkea.

juu. koskee kaikkia sukupuolia, jotka vaan makaavat lahnana, kun toinen tekee työt

Vierailija
47/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum, yhdyntä ei juuri miltään tunnu. Kellään, tai useimmilla.

Mitenkäs noin summasit? Et ainakaan tämän keskustelun pohjalta. Sun ei tarvitse puhua muiden puolesta kun he osaavat itse puhua.

Jos yhdyntä ei tuntuisi naisista miltään, ihmislajia ei olisi olemassakaan.

Vierailija
48/62 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutaan vain yhdynnästä? Naisten nautinto useimmiten ihan muualla.

Lue aloitus niin tiedät mistä tässä on tarkoitus keskustella.

Jos haluat keskustella jostain muusta, tee vaikka oma aloitus.

Vierailija
49/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs noin summasit? Et ainakaan tämän keskustelun pohjalta. Sun ei tarvitse puhua muiden puolesta kun he osaavat itse puhua.

Kyllä ihmiset tietää miten lapsia tehdään. Seksi on sitten ihan erikseen, silloin tehdään sitä mikä parhaimmalle tuntuu. Toivottavasti.

Vierailija
50/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miehen suulla ja perustuen siihen, että tutkimusten ja kyselyiden mukaan suomalaisten naisten suosikkiasento on doggy jossa saavat parhaimman nauntinnon omien sanojensa mukaan.

Vierailija
51/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset tietää miten lapsia tehdään. Seksi on sitten ihan erikseen, silloin tehdään sitä mikä parhaimmalle tuntuu. Toivottavasti.

Toki jos pillu on tunnoton, eikä yhdyntä tunnu miltään, niin saattaa tuntua tuolta. Mutta jos pillussa on tuntoa ja panettaa oikeasti, niin yhdyntä on naiselle välttämätöntä jotta kullin kiima helpottaa. Meillä on pitkässä parisuhteessa ollut seksiä aina paljon likemmäs 7000 kertaa ja yhtä monesti vaimo halunnut yhdyntää. Se kun on hänelle varsinaista seksiä. Toki saanut aina myös suuseksiä  ja pillun sormetusta. Eilen taas viimeksi. Hänen orgasminsa on aina vaatineet, että pillussa on jotain hyväilemässä ja täytteenä. Mitä kovempi panetus sen rajumpana hyväilynä.  Enkä mitenkään jaksa uskoa lukemani perusteella että olisi edes mitenkään harvinaista. 

Vierailija
52/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miehen suulla ja perustuen siihen, että tutkimusten ja kyselyiden mukaan suomalaisten naisten suosikkiasento on doggy jossa saavat parhaimman nauntinnon omien sanojensa mukaan.

Eihän tuossa saa mitään nautintoa, kun ei siihen klitorikseen tule minkäänlaista osumaa. Saattahan se muutoin olla kiihottavaa, kun mies nauttii.  Mutta siinä kaikki.

Vierailija
53/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu, jos pillussa ei ole mitään tuntoa. Kuten ilmeisesti sinulla. Säälin kumppaniasi.

Vierailija
54/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutaan vain yhdynnästä? Naisten nautinto useimmiten ihan muualla.

Kuinka huonosti pystyy ymmärtämään luetun. Tässä on siitä huippu suoritus.

Jos tältä jälkeenjääneeltä kysyy jotain, niin vastaus on aina sama kysymyksestä riippumatta.

Vierailija
55/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, minä päällä ei tunnu missään, ei minkäänlaista tuntumaa tosiaan että onko se sisällä vai ei, joten siinä on tosi hankala edes tehdä mitään kun sama olisi kiikkua keinutuolissa ja olisi yhtä eroottista. Aivan turha asento ja täysi turnoff, kun itse en saa siitä yhtään mitään ja ajatukset harhailee johonkin kauppalistan tekoon.

Mutta orkkuja sillä saatiin kymmenen vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole enää tapahtunut yhtään mitään. Mutta eikö olekin kivaa muistella menneitä.

Otan osaa. Vaimoni lempiasento olla seivästettynä  päälläni ja vatkata itselleen orgasmit. Varmin tapa.

Niin, jos mies on laiska ja osaamaton, pitää naisen hieroa itselleen orkku noin. Tuossahan pystyy hieromaan klittaa miestä vasten.

Ymmärrätkö

Vierailija
56/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa on huonoin. Parhaat on lähetyssaarnaajassa jalkani miehen olkapäillä sekä ratsastaminen.

Vierailija
57/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kaksi senioria ovat kyllä koomisia hahmoja molemmat. Sama levy pyörii aina vaan uudestaan aloituksesta riippumatta. Lieneekö ilmassa muistisairautta vai uudistumiskyvyttömyyttä.

Yksi jauhaa kullistaan ja toinen klitoriksestaan. Muuta ei heidän ajatuksiinsa sitten mahdukkaan. Toiselle nainen kirjoittaa miehenä ja toiselle kaikki ovat kateellisia. Sitten molemmat ihmettelevät, jos heille hiukan kuittaillaan. Mutta molemmat ovat aina oikeassa!

Vierailija
58/62 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan kaksi senioria ovat kyllä koomisia hahmoja molemmat. Sama levy pyörii aina vaan uudestaan aloituksesta riippumatta. Lieneekö ilmassa muistisairautta vai uudistumiskyvyttömyyttä.

Yksi jauhaa kullistaan ja toinen klitoriksestaan. Muuta ei heidän ajatuksiinsa sitten mahdukkaan. Toiselle nainen kirjoittaa miehenä ja toiselle kaikki ovat kateellisia. Sitten molemmat ihmettelevät, jos heille hiukan kuittaillaan. Mutta molemmat ovat aina oikeassa!

Sitten olet sinä kolmantena koomisena hahmona, jolla ei ole  mitään sanottaavaa. Slti tämäkin kommettisi paljastaa mistä kenkä sinulla puristaa. Koska en kirjoita kulllistani, vaan vaimoni pillusta ja sen haluista.  Sattumoisein vaimoni ja KH ovat vastakkaisia, toisen pillu vaatii täytettä.  tuntee kaiken saadaseen orgasmin, joisen pillu ei halua täytettä eikä tunne mitään vaan pitää hinkuttaa klittaa. Se nyt on selvää, että kirjoitamme aina omista asioista ja omalta kannalta mistä muustakaan.  Mitä kulliini tulee, niin ihan sinua varten välillä maininnut kiusallani. Kiusa se on pienikin kiusa. Sen jälkeen on taas vaimoni pillussa vikaa ja minun naimataidoissa ja kullissa. Näin se menee aina vain uudestaan aloituksista riippumatta. Kuullostaako tutulta? 

Vierailija
59/62 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen itse kontillani ja mies takana, siinä tuntuu vähiten. Orgasmia en siinä asennossa saa. Lähetyssaarnaajassa tuntuu parhaimmalta ja siinä asennossa saan myös nopeimmin.

Vierailija
60/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää on se, että monesti juttu kääntyy näihin samoihin iänikuisiin jankuttamisiin, riippumatta siitä mitä aloitus koskee.