Onko näkijää paikalla
Voitko auttaa? Mulla on ihan järkyttävä huoli itsestäni :(
Kommentit (29)
Kiitos teille kaikille vastanneille, mä itken täällä ku vesiputous
Lakkaa keskittymästä siitä mikä on mennyt pieleen ja ala keskittymään siihen mikä voi mennä hyvin. Tee järkipohjaisia päätöksiä ja analysoi asioita hyvin ja koita kohdata asiat uudesta näkökulmasta. Valmistu nopeaan toimimiseen ja tartu tilaisuuksiin heti kun ne ilmenevät. Luota itseesi ja siihen, että pystyt käsittelemään edessäsi olevat haasteet ja mahdollisuudet.
No täällä olisi yksi mutta mitään ei näe jos ei näe. Neuvoa voi silti. Millainen huoli?
Vierailija kirjoitti:
No täällä olisi yksi mutta mitään ei näe jos ei näe. Neuvoa voi silti. Millainen huoli?
Minä olen eri, mutta kysyisin löytyykö uutta työtä? Entä miten asunto tai rakkausasiat?
Sanon sulle vaan että voi luoja lopeta näiden typerien aloitusten tekeminen. Täällä ei voi kukaan tuntematon sua auttaa. T. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eri, mutta kysyisin löytyykö uutta työtä? Entä miten asunto tai rakkausasiat?
Valitettavasti en saa nyt antaa kenellekään mitään vaikka kuinka tahtoisin. Neuvoa voi kun osaan muutenkin neuvoa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ - Uudet mahdollisuudet saattavat tulla asteittain, mutta ne ovat luotettavia ja vakaita. Ole kärsivällinen ja yritä keskittyä jatkuvaan ja johdonmukaiseen ponnisteluun.
Asunto - Kaikki ei ole välttämättä sitä, miltä näyttää. Ole varovainen ja tarkkaavainen asuntoasioissa. Varmista, että saat kaikki tarvittavat tiedot ja ettet tee päätöksiä vain tunteiden tai epävarmuuden perusteella.
Rakkaus: Muista, että jokainen loppu on myös uuden alun mahdollisuus. Älä pelkää ilmaista itseäsi ja tutkia uusia suhteita, vaikka menneisyydessä olisi ollut vaikeita hetkiä.
Kiitos