Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko näkijää paikalla

Vierailija
13.06.2024 |

Voitko auttaa? Mulla on ihan järkyttävä huoli itsestäni :( 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedin sulle pari kortti ja molemmat ovat todella positiivisia:

Maailma-kortti kertoo, että olet saavuttamassa jotain merkittävää elämässäsi. Se viittaa täyttymykseen, tasapainoon ja harmoniaan.

Onnenpyörä-kortti taas symboloi elämän muutoksia ja syklistä luonnetta. Se kertoo, että elämässäsi saattaa olla tulossa muutoksia, jotka voivat olla odottamattomia mutta erittäin merkittäviä. Tämä kortti viestii, että käännekohta on lähellä ja että elämäsi voi kääntyä parempaan suuntaan. Se muistuttaa, että vaikka elämässä on nousuja ja laskuja, nämä vaiheet ovat osa suurempaa suunnitelmaa.

Yhdessä nämä kortit kertovat, että sinua odottavat positiiviset muutokset ja merkittävä täyttymys. Huolimatta siitä, mitä nyt koet, tulevaisuudessa on paljon hyviä asioita. Luota elämän kulkuun ja ole avoin uusille mahdollisuuksille, jotka voivat tuoda sinulle onnea ja tyytyväisyyttä.

Kiitos

Vierailija
22/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille vastanneille, mä itken täällä ku vesiputous

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa keskittymästä siitä mikä on mennyt pieleen ja ala keskittymään siihen mikä voi mennä hyvin. Tee järkipohjaisia päätöksiä ja analysoi asioita hyvin ja koita kohdata asiat uudesta näkökulmasta. Valmistu nopeaan toimimiseen ja tartu tilaisuuksiin heti kun ne ilmenevät. Luota itseesi ja siihen, että pystyt käsittelemään edessäsi olevat haasteet ja mahdollisuudet.

Vierailija
24/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä olisi yksi mutta mitään ei näe jos ei näe. Neuvoa voi silti. Millainen huoli?

Vierailija
25/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä olisi yksi mutta mitään ei näe jos ei näe. Neuvoa voi silti. Millainen huoli?

Minä olen eri, mutta kysyisin löytyykö uutta työtä? Entä miten asunto tai rakkausasiat?

Vierailija
26/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sulle vaan että voi luoja lopeta näiden typerien aloitusten tekeminen. Täällä ei voi kukaan tuntematon sua auttaa. T. Näkijä 

Vierailija
27/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eri, mutta kysyisin löytyykö uutta työtä? Entä miten asunto tai rakkausasiat?

Valitettavasti en saa nyt antaa kenellekään mitään vaikka kuinka tahtoisin. Neuvoa voi kun osaan muutenkin neuvoa muita ihmisiä.

Vierailija
29/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ - Uudet mahdollisuudet saattavat tulla asteittain, mutta ne ovat luotettavia ja vakaita. Ole kärsivällinen ja yritä keskittyä jatkuvaan ja johdonmukaiseen ponnisteluun.

Asunto - Kaikki ei ole välttämättä sitä, miltä näyttää. Ole varovainen ja tarkkaavainen asuntoasioissa. Varmista, että saat kaikki tarvittavat tiedot ja ettet tee päätöksiä vain tunteiden tai epävarmuuden perusteella.

Rakkaus: Muista, että jokainen loppu on myös uuden alun mahdollisuus. Älä pelkää ilmaista itseäsi ja tutkia uusia suhteita, vaikka menneisyydessä olisi ollut vaikeita hetkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän