Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen vanhempi mies

Vierailija
13.06.2024 |

Onko muita alkanut hotsittamaan ? En aluksi uskonut että minuakin, mutta ex-poikkikseni katseli joskus Oldje-sarjaa ja pikkuhiljaa minäkin sytyin ajatukselle, josta nyt en pääse edes eroon-olen sinkkutyttö 24v ja haluaisin kokeilla jotain 5-60 vuotiasta. Ainakin suuseksiä aluksi. Onkohan ihan normisettiä tämä ?

Senja

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias naimisissa oleva nainen ja olen nainut 70-vuotiasta miestä jonkun aikaa. Hän on töistä tuttu, aina halailemassa ja lähettelemässä sydän-emojeja. Hän ei ole mitenkään vetävän näköinen, mutta kun hän osoitti niin kovaa ihastumista minuun, niin päätin antaa hänelle. Sanoin päivällä, että jos haluat seksiä, niin jää töiden jälkeen. Hän jäi ja naimme työpaikan neukkarissa. Vaikka hän oli niin halukas, kalun jäykäksi saaminen kesti hetken. Mutta se oli hyvän kokoinen ja ihana. Jotenkin oli todella kiihottavaa, kun tiesi että hän on niin himokas ja minä "hyvää hyvyyttäni" annoin herkkuani. Nyt olen vähän koukussa tähän touhuun ja nautin seksistä tämän ukon kanssa.  

Iän myötä kakun koko kasvaa, odotas 10v niin ei enää mahdu.

Vierailija
62/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 19-vuotias nainen. Minulla on ollut suhde pariin samanikäiseen mieheen. Seksin aikana kalu kovettunut, mutta mies on lauennut ennenkuin on saanut kalun pilluuni.

Annoin vanhemmalle, 45-vuotiaalle, miehelle.Hän työnsi jäykän kalunsa syvälle pilluuni ja pani rajusti ja pitkään. Maailma ympärilläni katosi ja voihkin huumaatuneena. Sperma lensi syvälle sisälleni. Oli autuas olo, kun sain kunnolla kalua. Sen jälkeen olen antanut vain iäkkäille ja kokeneille miehille.

Terv! Pate 50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi nuoremmalle naiselle +50 terve mies, joka ottaisi ohjaat ja tyydyttäisi naisen.