Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen vanhempi mies

Vierailija
13.06.2024 |

Onko muita alkanut hotsittamaan ? En aluksi uskonut että minuakin, mutta ex-poikkikseni katseli joskus Oldje-sarjaa ja pikkuhiljaa minäkin sytyin ajatukselle, josta nyt en pääse edes eroon-olen sinkkutyttö 24v ja haluaisin kokeilla jotain 5-60 vuotiasta. Ainakin suuseksiä aluksi. Onkohan ihan normisettiä tämä ?

Senja

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mä oon sen ikäinen ja fantasioin juurikin nuoresta naisesta🙂 Saa ottaa yhteyttä

Vierailija
22/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että suuseksi olis kuuskymppiselle jotain ihmeellistä😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksena voin sanoa että nuorempi nainen alkaa pihtaamaan suhteessa!!!! Alkuhuuma kun ohi niin sit keksitään tekosyitä ette tarvi sekstailla. Tällainen kokemus menossa. Aloitteen tekeminen minkäänlaiseen sekstailuun harvinaisempi kuin lottovoitto. Vaikka ei tee lottoa😄

Vierailija
24/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna harrastin seksiä 19- ja 20- vuotiaiden naisten kanssa. Tykkäsivät kokeneen miehen otteista. M40

Vierailija
25/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaisi kokeilla vanhempaa miestä ja haaveilen todella paljon.  Puolisoni on antanut hyväksynnän, että kokeilla saa jos sopiva löytyy. 

N31

Vierailija
26/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiinnostaisi kokeilla vanhempaa miestä ja haaveilen todella paljon.  Puolisoni on antanut hyväksynnän, että kokeilla saa jos sopiva löytyy. 

N31

Paikallisesta vanhainkodista löytyy varmasti muutama dementikko sinuakin viihdyttämään. Muuten ei kannata vaivautua.

Vierailija
27/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tippuu tässä väliin iän suhteen niin nuorempi tai vanhempi saa ottaa yhteyttä varattuun mieheen jos tekee mieli. Salainenjavarattu@gmail.com

M34 - Uusimaa

Vierailija
28/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies ja nuorempi nainen on ihan tavallinen yhdistelmä globaalisti ihmislajille. 

Tätä tukee myös evoluutiopsykologia ja antropologia. Eli lajityypillistä toimintaa  

lähteitä mm

Buss, D. M. (2003). The evolution of desire: Strategies of human mating. Basic Books.

Li, N. P., & Kenrick, D. T. (2006). Sex and the single evolutionary psychologist: A response to "Lust, attraction, and attachment in human mating". Psychological Inquiry, 17(1), 114.

Simpson, J. A., & Gangestad, S. W. (1991). Individual differences in sociosexuality: Evidence for convergent and discriminant validity. Journal of Personality and Social Psychology, 60(5), 870883.

Geary, D. C. (2000). Evolution of parental investment and the mating preferences of men and women. In D. M. Buss (Ed.), The handbook of evolutionary psychology (pp. 302-335). Wiley.

Vierailija
29/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Tuollahan toisessa ketjussa M50 mies haki vakituisempaa, ei vakavaa panoseuraa jokunen päivä sitten - ja ilmeisesti löysikin.

Siellä oli ihan yhteystiedotkin laitettuna - kyselepä sieltä. Ainakin tekstien perusteella ei ollut läähpuuh-mies.

Vierailija
30/51 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksena voin sanoa että nuorempi nainen alkaa pihtaamaan suhteessa!!!! Alkuhuuma kun ohi niin sit keksitään tekosyitä ette tarvi sekstailla. Tällainen kokemus menossa. Aloitteen tekeminen minkäänlaiseen sekstailuun harvinaisempi kuin lottovoitto. Vaikka ei tee lottoa😄

Ei ne hyvästä seksistä kieltäydy.

Vierailija
31/51 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle naisista ikäero on fetissi. Haluavat tuntea itsensä pikkuiseksi, jonka setämies hoitelee. Vaikka ovat siis ihan aikuisia 25+ naisia.

M52

Vierailija
32/51 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle naisista ikäero on fetissi. Haluavat tuntea itsensä pikkuiseksi, jonka setämies hoitelee. Vaikka ovat siis ihan aikuisia 25+ naisia.

M52

Totta! Nussin lähes viikottain tuollaisia 20-25v. pikkulutkia. Eikä niitä haittaa yhtään, mihin reikään niitä panee, kuhan panee ja kovaa.

M58

Vierailija
33/51 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku sellainen sanonta, että "yhdessähän ne myllyt jauhaa" 

Itsellä on kokemusta parikymmentä vuotta nuoremmasta naisesta ja kolmekymmentä vuotta vanhemmasta naisesta. Kivaa on ollut aina ja kumpikin on nauttinut. 

Eikä minua haittaa yhtään, jos nainen haluaa itseään nuorempaa tai vanhempaa miestä.

Seksi on nautintoa varten. Niin ja voihan sen avulla tehdä uusia veronmaksajia. 

Vierailija
34/51 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikanaan tarpeekseni omaikäisistä jätkistä. Saman ikäinen jätkä ei sängyssä ajatellut muuta kuin itseään... Oli alistava ja lopulta alkoi ällöttää. Kokeilin muutamia muita samasta ikäluokasta, sama homma. Sitten hyppäsin vanhempien miesten kyytiin ja he suorastaan palvoi mua... Seksi muuttui täysin. Tällä hetkellä suhteessa 13 vuotta vanhemman kanssa ja meillä toimii suhde hyvin ja myös seksi. Mun omaikäiset ystävät eivät kaikki hyväksyneet suhdetta ja osa kavereista katosi. 

Vierailija
35/51 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 vuotias nainen. Olen ollut suhteessa 3 vuotta 52 v miehen kanssa. Hän on varakas gentleman joka maksaa kuluni ja antaa paljon käyttörahaa. Miksi en käyttäisi tätä hyväksi antamalla pillua silloin tällöin kun tulee käymään. Hän on myöskin hyvä rakastaja ja jaksaa pitkään, saan myös monta orkkua naidessamme.

Vierailija
36/51 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva 43 v haluaa nakurannoilla aina iäkkäämpien miesten lähelle ja varsinkin niin että pääsevät näkemään mahdollisimman paljon. Tykkää kuulemma siitä pirusti ja kyllä se mukavaa onkin kun herrat antaa katseen viipyä.

Vierailija
37/51 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohta 38v mies, jos joku nuori nainen haluaa vanhempaa.

Vierailija
38/51 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siisti 64 vuotias insinööritoimiston pitäjä. Vireä kieli. ollikokko@meiliboxi.fi

Vierailija
39/51 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 60v varattu mies ja etsin nuorempaa naista vakkari salasuhteeseen mielellään Etelä Pohjanmaan alueelta.

hutrijouni@gmail.com 

Vierailija
40/51 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on oikeastaan marginaalitekijä täydellisen seksikumppanin etsinnässä. Minuun vetoaa miehessä vahva itseluottamus ja persoonasta huokuva osaaminen, on se sitten uramiehen karismaa tai vaikkapa rakennusmiehen ammattitaitoa. Itseluottamus ja osaavuus näkyy ja tuntuu myös sängyssä. Usein nämä ominaisuudet löytyy mieheltä, jolla ikävuosia on kertynyt enemmän. Oma ikäeroni fwb:n kanssa on 23 vuotta. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan