Nuori nainen vanhempi mies
Onko muita alkanut hotsittamaan ? En aluksi uskonut että minuakin, mutta ex-poikkikseni katseli joskus Oldje-sarjaa ja pikkuhiljaa minäkin sytyin ajatukselle, josta nyt en pääse edes eroon-olen sinkkutyttö 24v ja haluaisin kokeilla jotain 5-60 vuotiasta. Ainakin suuseksiä aluksi. Onkohan ihan normisettiä tämä ?
Senja
Kommentit (70)
Kyllä vanhemman miehen kanssa seksi on paljon nautinnollisempaa ja luonnollisempaa. Puhun siis 10-15vuotta vanhemmista. Daddy vibes, mutta ei mikään pappaantunut.
Haastavaa vain löytää miellyttävän näköistä miestä ja jonka kanssa kemiat kohtaisi.
N25
Kokemuksesta voin sanoa että kaikenikäisissä on ääliöitä, jotka eivät kykene ymmärtämään edes sitä mitä heille suoraan sanoo. Oletetaan vaan että ymmärtää parhaiten mitä toinen haluaa. Kuunteleminen on taito.
Kyllä nykyään koen että "aikuinen" on yleensä parempi seksikumppani kuin parikymppinen mutta nuorissakin on helmiä. Kun puhutaan yli kolmekymppisistä, niin ikä menettää merkityksensä.
Etsikää sympaattisia ihmisiä iästä riippumatta. Ikä on vain numero.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhemman miehen kanssa seksi on paljon nautinnollisempaa ja luonnollisempaa. Puhun siis 10-15vuotta vanhemmista. Daddy vibes, mutta ei mikään pappaantunut.
Haastavaa vain löytää miellyttävän näköistä miestä ja jonka kanssa kemiat kohtaisi.
N25
Millanen sun miesmaku on?
Tahtoo herkästi tulla sellainen "teinikiima" päälle reilusti nuorempaa naista ensimmäistä kertaa polkaistessa. Yleensä olen "kestävä", mutta nuori nainen saa kyllä herkemmin laukeamaan. Ei siinä sinänsä ole ongelmaa, koska kyky riittää vielä pariin kolmeen varviin. Onneksi.
M50+
Minä tykkään maata 60- kymmisten miesten kanssa. Ovat tosi kiihkeitä ja taitavia. En enää huoli nuorempia.
Tv. 24v.nainen
On ihanaa, että on nuoria naisia, jotka ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Olen itse alkanut vanhemmiten kiinnostua nuorista naisista. En tiedä, miksi. Ehkä minulla on ikäkriisi. Se saattaa myös olla jonkinlaista nuoruuden kaipuuta. Haluaisin todellakin kokea intohimon ja nautinnon hetkiä nuoren naisen kanssa. Minulle riittäisi hyvin suuseksikin. Olen aina nauttinut siitä sekä saavana että antavana osapuolena. M66
Seurustelin aikoinaan itseäni 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Hän oli hyvin urheilullinen ja näin ollen sai minutkin mukaan, tutustumaan itselleni ihan uusiin urheilulajeihin Minua hän kohteli kuin "kukkaa kämmenellä"; tunsin itseni aina todella halutuksi. Seksi hän kanssaan oli ihanaa. Rakastelimme paljon, mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Halusimme toisiamme eikä siinä silloin kysytty aikaa ja/ tai paikkaa.
[iäkkäämpänä suosin vain itsetyydytystä kaikissa asteissaan salaamatta nuoremmilta naisilta ja täysi ikään laillisuus . minä 20 vuotiaiden naisten kanssa "osoitteeni on salainen" - olen edelleenkin tämä juuri ensi ejakuloituneena ammatinvalinnankin suhteen poika, harvinaisuus eri naisten otteessa pyristellyt suoriutumaton - Haluaisin terveydenHoitajille puolestani ainakin rukouspyynnön] Hyvää Kaikille Minulle Hyvää Toivottaville Jumalan lapsille Epäilyttävästä ei Epäilyttävään Kokemiseen/Naimatta parasta
Täällä keskustellaan paljon ikäeroista. On kuitenkin auhteita - jopa vakiintuneita parisuhteita - joissa osapuolten iällä ei ole minkäänlaista merkitystä.
Hyvä esimerkki on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustellaan paljon ikäeroista. On kuitenkin auhteita - jopa vakiintuneita parisuhteita - joissa osapuolten iällä ei ole minkäänlaista merkitystä.
Hyvä esimerkki on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä
Mummo tietää. Usko sinäkin vaan mummoa ap.
Vierailija kirjoitti:
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä
Ihana mummo 👵🏻😍
Iso ikäero edellyttää jonkun fetissin toteuttamista. Vaniljaseksi tavallisen vanhemman miehen kanssa ei ole kovin toimiva yhdistelmä. Esimerkiksi dominoiva urheilullinen mies saa jo ajatuksena pöksyt kostumaan. N24
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla tuon keiton reseptiä? Uskon, että kiissanlihakeitto voisi parantaa mieskuntoa, varsinkin näin vanhemmalla iällä 😼🍖🍲
Kyllähän minulta tuo keittoresepti löytyy. Sitä on mummon lapsuudenajoista asti säilytetty sukumme pyhäinjäännöslippaassa.
Tässä oleva resepti on kyllä muokattu nykyaikaisen pienen perheen tarpeisiin. Alkuperäinen keitto tehtiin muuripadassa ja siihen meni useampi kappa perunoita ja neljä-viisi kulkukissaa nahkoineen, karvoineen, päineen ja häntineen.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Minulla oli 47-53 -vuotiaana suhde 20 vuotta nuoremman naisen kanssa ulkomailla. Hän oli neitsyt ja suostui aluksi vain oraaliseksiin. Oli päivittäistä suikkaria ja nuolemista vähän joka paikassa. Olihan se toki hienoa kokemusta. Hän tykkäsi ottaa suihin kun puhuin työpuheluja ja nuolin häntä jossain puistossa tai kadulla. Mutta kyllä meidän ikäero harjoitti lopulta suhteen. Eri tavoitteet elämässä. Hyvät muistot.
Olin 58 vee, kun panin hotellihuoneessani 18 vee opiskelija tyttöä
Tyttö on sirorakenteinen ja näyttää nuoremmalta kuin on joten tyttö näytti henkkareitaan niin, että näin kuvan ja syntymäajan
Otettiin aluksi kuoharit ja vietettiin kiireettömästi aikaa yhdessä rakastellen ja toisiamme hyväillen
Tapasimme muutaman kerran, kunnes oli vuoro rikkaampien
JK
Onneksi oli jo sillon niitä 20 cm pitkiä ja tilavia kortsuja, jotka ei purista liikaa
Niin ja tietysti otin ennen tapaamista yli vuorokauden vaikuttavaa erektiolääkettä
Nykyisin tuon tytön tuntee ulkonäöltä tosi monet, mutta ei siitä sen enempäää
Seurustelin aikoinaan muutaman vuoden 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Matkustelimme yhdessä niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Kesällä vietimme viikonloppuja hänen veneellään. Aamu- uinnit, jonka jälkeen seksiä esileikkeineen veneen kannella tai hytissä...hän oli kyllä erinomainen rakastaja...ihana mies/ ihminen kaiken kaikkiaan.
Itse olen 37v. Voinko löytää enää nuorta 20-25v naista?
Ei ole mitään fiksaatiota erityisesti nuoriin naisiin vaan pidän kyllä kaikenikäisiä naisia viehättävänä mutta välillä kiehtoo ajatus paljon nuoremmasta naisesta.
Aika tavallista tuo on