Kuuluuko naisen Keski-ikään v*tu*us?
Olen ollut nyt kolmisen päivää ihan pinna kireänä. En kestä sitä sun tätä. Eniten ottaa päähän se, että talo on täynnä tavaraa ja tästä tuli miehen kanssa jo riitaakin. Lapselle( 7v.) yritän olla kiva, mutta hänenkin tavaramäärä ottaa päähän.
Olen 43v. ja mietinkin sitä, että onko tämä vaan tähän ikään liittyvää vitutusta. Vertaistukea?
Kommentit (30)
Mieheni kyllä imuroi, tekee ruokaa ja siivoaa keittiötä sekä pesee pyykkiä. Häntä ei kuitenkaan haittaa yhtään tämä tavarapaljous ja siksi riitaa tulikin.
Heitän nyt kaikki mahdollisen ylimääräisen pois kuljeksimasta sanoi mies mitä tahansa.
Haluan, että kodissamme on tilaa ja siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kyllä imuroi, tekee ruokaa ja siivoaa keittiötä sekä pesee pyykkiä. Häntä ei kuitenkaan haittaa yhtään tämä tavarapaljous ja siksi riitaa tulikin.
Heitän nyt kaikki mahdollisen ylimääräisen pois kuljeksimasta sanoi mies mitä tahansa.
Haluan, että kodissamme on tilaa ja siistiä.
Ap
Kaikkiahan meitä vityttaa koko ajan. Se pitää purkaa johonkin. Potki säkkiä.
Mä olen perusluonteeltani leppoisa ja hyväntuulinen optimisti ja juuri tuossa iässä alkoi yhtäkkiä vituttaa, lähes aina ja lähes kaikki Hormonikorvauksella se sitten katosi yhtä äkkiä kuin tulikin.
Vierailija kirjoitti:
vtutus aiheutuu turhautumisesta siihe omaan elämään. Olet menettänyt elämäsi hallinnan ja tajuat, että tämä alkaa olla tässä, eikä mikään muutu paremmaksi.
Miksi mikään ei voisi muuttua paremmaksi? Muuttuu sillä sekunnilla kun alkaa muuttaa.
Ihan pienikin uudelleenjärjestely ja siivoilu helpottaa oloa. Vie vaikka yhden ison turhan tavaran (tai asian) pois elämästään
A Siihen voi olla oikea syy, jos vaikka joutuu olemaan muiden kotipiikana, vaikka on itsekin työssäkäyvä
B Vaihdevuosioireisiin kuuluu mm. ärtyneisyys, hoituu hormonikorvsushoidolla
On se kumma, miten naiset ovat hormoniensa pompottamia heittopusseja.
Pms, menkat.. hormonit heittelee. Käytä raivo hyväksi ja siivoa apinan raivolla.