Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla hoidat mielenterveyttäsi?

Vierailija
12.06.2024 |

Kotikonsteja, ei lääkkeitä eikä terapiaa nyt tähän!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen:

Poistun vauvapalsta lta

Vierailija
2/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kortisonia

terv mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhastelen rentouttavia juttuja; joogaan, luen kirjaa, katson lempisarjojani, haudutan hyvää teetä, lenkkeilen koiran kanssa metsässä, käyn saunassa jne. 

Vierailija
4/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pleikkaa

Vierailija
5/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen, joogaan, luen, puhun aika avoimesti ongelmistani luotettaville läheisilleni.. tarvittaessa haen apua, tällä hetkellä kaikki on aika hyvin. 

Vierailija
6/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoillen täällä Vauva-sivustolla.

Vierailija
7/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tätä palstaa ja joka päivä muistutan itseäni, että en ole yhtä psykopaatti, kuin osa porukasta jotka täällä kirjoittaa. Että minulla on elämässäni oikeasti kaikki ihan hyvin.

Vierailija
8/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän parantaa palstalla vähän maailmaa ja saada ihmisiä tolkkuihinsa. Jotenkin nätisti ja kivasti. Pitää miettiä silti aina, että onko itse väärässä jossain tai antaako joku muu tietoa mulle. 

Vierailija
9/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kännit

Vierailija
10/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaisilla saunomisilla ja kaljoittelulla.

Vierailija
11/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän kännit

Kunnon nollaus on kyllä välillä tarpeen. Ei muuten pää kestä.

Vierailija
12/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään

Vierailija
13/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen happanevia aivojani aamuin illoin sähköharjalla. Kerran viikossa käytän aivolankaa ja tujua nestettä neuroniplakin poistamiseen.

Vierailija
14/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemalla mukavia asioita, tai teen itselleni mieluisia asioita. Keskityn hetkeen ja rentoudun. 

- Sinkku

Vierailija
15/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi

Vierailija
16/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän parantaa palstalla vähän maailmaa ja saada ihmisiä tolkkuihinsa. Jotenkin nätisti ja kivasti. Pitää miettiä silti aina, että onko itse väärässä jossain tai antaako joku muu tietoa mulle. 

Teet turhaa työtä. Ihmiset eivät koskaan anna egolleen sen vertaa periksi, että olisivat valmiita häviämään väittelyitä saatika myöntämään että tulisivat tolkkuihinsa. Etenkään täällä. Keksi joku parempi tarkoitus elämällesi. Keskity mieluummin itseesi.

Vierailija
17/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamalla ihmisiä ihan livenä, välillä vetäisen pikku kännit, on harrastuksia, tapailen ystäviä, välillä poltan jointin, välillä urheilen, kokeilen uusia harrastuksia ... Onhan näitä. Hyvin harvoin olen masentunut tai muutenkaan elämän haluton. Katson aina positiivisesti elämää eteenpäin ja uskon tulevaan. En etsi negatiivisia asioita vaan etsin positiivisia asioita elämästä. Lasi on aina puoliksi täynnä, ei puoliksi tyhjä.

Vierailija
18/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet turhaa työtä. Ihmiset eivät koskaan anna egolleen sen vertaa periksi, että olisivat valmiita häviämään väittelyitä saatika myöntämään että tulisivat tolkkuihinsa. Etenkään täällä. Keksi joku parempi tarkoitus elämällesi. Keskity mieluummin itseesi.

On muu tarkoitus elämälle. Nyt kysyttiinkin miten parannat mielenterveyttäsi. Se on ollut vähän turhaa työtä, mutta mielipide on joskus hyvä ilmaista. Ja yrittää ravistella hienovaraisesti joku hereille, tässä zombimaailmassa, yksikin herännyt on hyvä saavutus.

Vierailija
19/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, saunominen, 1 herkkupäivä per viikko, leffojen katselu.

Vierailija
20/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoida

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän