Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveystalon härskit palvelumaksut

Vierailija
12.06.2024 |

Sain maksaa puhelinvastaanoton yhteydessä palvelumaksua 35 euroa. 

15 minuuttia yhteensä lähes 200 e. 

Puoliso kävi erikoissairaanhoidossa paikan päällä toisella yksityisellä, jossa lääkäri tutki hänet. Puoli tuntia vajaa 100 e. 

Kuka maksaa 35 euroa palvelumaksua näille, itse en koskaan enää koskaan käyt Terveystaloa. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehiläinen poliklinikkamaksu 33,90e.

Terveystalo poliklinikkamaksu 34,90e.

Pihlajalinna poliklinikkamaksu 29,90e.

Pihlajalinna on näistä halvin ja laadukkain. Olen kuullut myös lääkärien suosittelevan Pihlajalinnan laitteita. 

Mistä laitteista kyse?

Oli kyse luomien poistoon tarkoitetuista laitteista. Helppo päätellä, että muutkin laitteet laahaavat edellisellä vuosituhannella. 

Mielenkiinnosta kysyn millä laitteella luomi poistetaan?  Itse en ole nähnyt kuin veitsellä poistoja.

Vierailija
22/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihlajalinna on näistä halvin ja laadukkain. Olen kuullut myös lääkärien suosittelevan Pihlajalinnan laitteita. 

Mistä laitteista kyse?

Oli kyse luomien poistoon tarkoitetuista laitteista. Helppo päätellä, että muutkin laitteet laahaavat edellisellä vuosituhannella. 

Mielenkiinnosta kysyn millä laitteella luomi poistetaan?  Itse en ole nähnyt kuin veitsellä poistoja.

Googlaa, sieltä selviää. Niitä voi poistaa monilla eri tavoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä laitteista kyse?

Googlaa, sieltä selviää. Niitä voi poistaa monilla eri t

Tiedän että voi, mutta mikä on tämä LAITE?

Vierailija
24/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä laitteista kyse?

Googlaa, sieltä selviää. Niitä voi poistaa monilla eri t

Jäädytys, laser? Mikä laite?

Vierailija
25/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen pahasti sairas mutta työttömänä ei ole varaa lääkäriin. Kuolen sitte kotona "saappaat jalassa". Ne on jo aseteltu sängyn viereen.

Vierailija
26/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskeimmät varmasti säästävätkin myös laitekuluissa? Olisi kiva kuulla sisäpiiritietoa, mutta lääkärit ovat usein kohtuullisen hiljaa näistä. 

Vierailija
27/59 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset opiskele lääkäriksi? Suomessa ilmainen koulutus.

Ei edes ole ilmainen. Lukukausimaksut pitää maksaa ja hyvässä lykyssä lainaakin ottaa.

Vierailija
28/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palvelumaksu tule laskun maksamisesta kasalla. Palvelumaksu peritään myös vaikka maksat verkkolaskuna. Palvelumaksu peritään omistajien ahneuden vuoksi.

Vierailija
29/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut paljon huonoja kokemuksia Terveystalosta, käytän aina Mehiläistä. 

Mehiläisellä on tilat niin ränsistyneen ja likaisen oloiset täällä päin, että vältän jo siitä syystä.

Vierailija
30/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa edes laadukasta asiakaspalvelu elua kun noin rahastavat mutta 👎

Vierailija
32/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palvelumaksu tule laskun maksamisesta kasalla. Palvelumaksu peritään myös vaikka maksat verkkolaskuna. Palvelumaksu peritään omistajien ahneuden vuoksi.

Samaa rahastusta harrastavat julkinen terveydenhuolto nykyään vaikka veronmaksu tapissaan velotetaan toiseen kertaan eli tuplaverotus.

Vierailija
33/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika. Kukaan järkevä ei maksa itse yksityisestä lääkäristä. Yksityiset pitää kieltää, koska ne vääristävät lääkäreiden palkkoja. 

Vierailija
34/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveystalo taisi olla otsikoissa muutenkin juuri. Oliko joku käsky, ettei saanut käyttää sydämen tahdistinta tai vastaavaa kun ihminen oli kuolemassa koska ei ollut maksava asiakas. 

Joku meni tajuttomaksi lähellä terveystaloa Turussa. 

Ohikulkija meni hakemaan sydäniskuria terveystalosta (sellaista saa maallikkokin käyttää) 

Eivät antaneet iskuria. Hävytöntä mielestäni. Täysin piittaamatonta. Ja terveystalon johto puolusti toimintaa vieläpä. Olisihan siinä voinut joku työntekijä juosta mukana, joten näemmä heille henki on yhdentekevä. Vain rahalla on väliä.

(Tapahtuma oli linja-autoasemalla.)

Vierailija
35/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikuti uikuti

Vierailija
36/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset opiskele lääkäriksi? Suomessa ilmainen koulutus.

Ei edes ole ilmainen. Lukukausimaksut pitää maksaa ja hyvässä lykyssä lainaakin ottaa.

Ei ole lukukausimaksuja. 

Vierailija
37/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa rahastusta harrastavat julkinen terveydenhuolto nykyään vaikka veronmaksu tapissaan velotetaan toiseen kertaan eli tuplaverotus.

Julkisella hammaslääkärilaskuun lisätty asiakasmaksu 17,90 eur, ilmeisesti sama kuin yksityisen palvelumaksu.

Vierailija
38/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriliitto on lääkärimafia joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja. 

Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.

Vierailija
39/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika. Kukaan järkevä ei maksa itse yksityisestä lääkäristä. Yksityiset pitää kieltää, koska ne vääristävät lääkäreiden palkkoja. 

Yksityinen terveydenhoito pitää lopettaa, koska se luo etisrvoisen terveydenhuollon Suomeen, jonka kaikki rahoittavat. 

Kelakorvaus pois yksityiseltä terveydenhoidolta. Saa maksaa kaiken omasta pussista.

Vierailija
40/59 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityinen terveydenhoito pitää lopettaa, koska se luo etisrvoisen terveydenhuollon Suomeen, jonka kaikki rahoittavat. 

Kelakorvaus pois yksityiseltä terveydenhoidolta. Saa maksaa kaiken omasta pussista.

Kokoomus haluaa Suomeen jenkkien terveydenhuollon. Jokainen maksaa itse, jos ei ole vakuutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän