HS: Vasemmistoliitto esittää epäluottamusta ministeri Rydmanille!
Vasemmistoliitto aikoo esittää epäluottamusta ministeri Rydmanille. Ainakin vihreät aikoo tiettävästi yhtyä esitykseen. Rydmanin kerrotaan lähestyneen epäsopivasti nuoria tyttöjä. Vasemmistoliitto sanoo Rydmanin toimineen häpeällisellä tavalla ja syyllistäneen mediaa ja uhrejaan.
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä sinun aiemmista viesteistäsi välittyy kuva, että uskot persujen enemmistön olevan ns. normaaleja ihmisiä."
Niin, siis haluan uskoa. Entä itse? Haluatko uskoa että suurin osa on Purran ja JHA:n kaltaisia empatiakyvyttömiä, katkeria egomaanikkoja joille vihaaminen ja ilkeämielisyys on tärkeämpää kuin Suomen asioiden hoitaminen hyvin?
Jos ei ole todisteita päinvastaisesta, eikö ole syytä olettaa, että persujen kenttäväki kannattaa Purraa ja Halla-ahoa?
Vierailija kirjoitti:
Joku tukholma-syndrooma sinulla ainakin persujen suhteen on, vaikka väität olevasi vihreiden äänestäjä.
Minä vain vihaan demokratian rapauttamista huomattavasti enemmän kuin mitä tahansa puoluetta joka kykenee toimimaan demokratiaa kunnioittavasti. Siksi toivon että persuista tulisi tuollainen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä sinun aiemmista viesteistäsi välittyy kuva, että uskot persujen enemmistön olevan ns. normaaleja ihmisiä."
Niin, siis haluan uskoa. Entä itse? Haluatko uskoa että suurin osa on Purran ja JHA:n kaltaisia empatiakyvyttömiä, katkeria egomaanikkoja joille vihaaminen ja ilkeämielisyys on tärkeämpää kuin Suomen asioiden hoitaminen hyvin?
Jos ei ole todisteita päinvastaisesta, eikö ole syytä olettaa, että persujen kenttäväki kannattaa Purraa ja Halla-ahoa?
Hyvin pieni vajaa 7 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rettelöitsijät ja öyhöttäjät ovat päässeet persujen johtopaikoille, jos persujen kenttäväki ei ole heitä sinne puoluekokouksessa äänestänyt? Puolueen jäsenistö on johtonsa valinnut ja ansainnut.
Tästä olen samaa mieltä, mutta puolue voi myös muuttaa mieltään siitä, minkälaiset henkilöt sen johtotehtäviin sopivat.
Miten se puolueen kenttäväki muuttaa mieltään, kun se pitää Mestaria jumalasta seuraavana ja ei ole tähänkään mennessä osoittanut minkäälaista vastarintaa?
Samalla tavalla kuin muutkin ihmiset muuttavat mieltään. Samalla tavalla kuin persujen äänestäjät muuttivat mieltään eurovaaleissa.
Vallalla olevaan persupuheeseen toki kuuluu ajatus "takin kääntämisen" häpeällisyydestä,
Kuka johtaisi persuja, jos Halla-aho ja Purra kieritettäisiin tervassa ja höyhenissä? Joku peräkylän Jormako?
Eikö puolue silloin taas hajoaisi, kun äärioikeistolainen ylilauta-porukka haluaa olla Halla-ahon messissä ja heitä on kuitenkin puolueessa enemmistö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi täällä kyselenkin, kun uskon että osa ko. väestä seuraa tätä palstaa, että ihan oikeastiko te edelleenkin kannatatte sitä että koko puolueenne ajetaan ojaan? Että onko siellä järkeviä ihmisiä riveissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rettelöitsijät ja öyhöttäjät ovat päässeet persujen johtopaikoille, jos persujen kenttäväki ei ole heitä sinne puoluekokouksessa äänestänyt? Puolueen jäsenistö on johtonsa valinnut ja ansainnut.
Tästä olen samaa mieltä, mutta puolue voi myös muuttaa mieltään siitä, minkälaiset henkilöt sen johtotehtäviin sopivat.
Miten se puolueen kenttäväki muuttaa mieltään, kun se pitää Mestaria jumalasta seuraavana ja ei ole tähänkään mennessä osoittanut minkäälaista vastarintaa?
Samalla tavalla kuin muutkin ihmiset muuttavat mieltään. Samalla tavalla kuin persujen äänestäjät muuttivat mieltään eurovaaleissa.
Vallalla olevaan persupuheeseen toki kuuluu ajatus "takin kääntämisen" häpeällisyydestä,
Jos myy itsensä eduskuntaan täysin päinvastaisilla lupauksia kuin mitä tekee, ei se sama toista kertaa ääntään sinulle anna. Nyt takin kääntö oli niin karmea. Tämä.ei unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tukholma-syndrooma sinulla ainakin persujen suhteen on, vaikka väität olevasi vihreiden äänestäjä.
Minä vain vihaan demokratian rapauttamista huomattavasti enemmän kuin mitä tahansa puoluetta joka kykenee toimimaan demokratiaa kunnioittavasti. Siksi toivon että persuista tulisi tuollainen puolue.
Voitko uskoa, että persuista ei koskaan tule sellaista puoluetta? Jos katsot Suomen ulkopuolelle, näetkö siellä yhtään populistista oikeistopuoluetta, joka ei rapauttaisi demokratiaa?
hallituksen on pakko hajota. Ei tälläistä sirkusta voi katsella enää. Uudet vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi täällä kyselenkin, kun uskon että osa ko. väestä seuraa tätä palstaa, että ihan oikeastiko te edelleenkin kannatatte sitä että koko puolueenne ajetaan ojaan? Että onko siellä järkeviä ihmisiä riveissä?
No oletko saanut yhtään vastausta heiltä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä vassareiden lokakampanjoinnissa ei ole näköjään mitään rajaa. Rydmanin tapaus on taputeltu jo pari vuotta sitten, mitään rikosta ei ole! Perättömien syytösten heittely nimettömänä ei ole sama kuin todiste. Vassarit huutaa skandaalia ja kohua täysin tyhjästä! Miten alas voi valehteleva vassari vajota? Historian likaviemäreihin ilmeisesti.
Ei muuta kuin juhlat pystyyn ja omat tyttäret ja siskot sitten sinne jonoon. Voisitte pysyä ihan oman ryhmänne sisällä niin ministerit kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka johtaisi persuja, jos Halla-aho ja Purra kieritettäisiin tervassa ja höyhenissä? Joku peräkylän Jormako?
Eikö puolue silloin taas hajoaisi, kun äärioikeistolainen ylilauta-porukka haluaa olla Halla-ahon messissä ja heitä on kuitenkin puolueessa enemmistö?
Varmaan hajoaisi, mutta jospa tällä kertaa nuo rettelöitsijät jäisivät vähemmistöksi ja joutuisivat itse ulos? Jos tuo ei onnistu niin sitten en näe koko puolueella jatkossa kovin hyviä mahdollisuuksia päästä ajamaan äänestäjiensä asiaa.
Mitäpä Wille -poliittinen broileri- Rydman aikoo tehdä, kun tie kansanedustajana nousee pystyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallalla olevaan persupuheeseen toki kuulu
Mikä tässä oli se karmea takinkääntö? Vassari luuli saavansa pitää kaikki sossuntukensa.
Hyvin vähän noista on nipistetty ja itse ainakin varauduin niihin. En tosi elä tukien varassa, vaan toivon edelleen veronalennuksia, joiden tähden persuja äänestin ja ymmärsin etteivät ne ilman leikkauksia onnistu
Muut huutavat takin käännöstä ja eniten juuri vasemmiston kannattajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko saanut yhtään vastausta heiltä?
Toivon että joku uskaltautuisi kommentoimaan vaikka tähän keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hajoaisi, mutta jospa tällä kertaa nuo rettelöitsijät jäisivät vähemmistöksi ja joutuisivat itse ulos? Jos tuo ei onnistu niin sitten en näe koko puolueella jatkossa kovin hyviä mahdollisuuksia päästä ajamaan äänestäjiensä asiaa.
Edelleen yrität väittää, että rettelöitsijät olisivat vain vähemmistö, vaikka heillä on persuissa selvästi enemmistön kannatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se asia mielestäsi on? Voisitko nyt jo vihdoin avata?
Myönnä nyt vain rehellisesti, että sinä olet perussuomalainen trollit, etkä vihreiden äänestäjä.
Perussuomalainen puolue puolustaa alaikäisiin sekaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen yrität väittää, että rettelöitsijät olisivat vain vähemmistö, vaikka heillä on persuissa selvästi enemmistön kannatus.
Sinun kannattaa vielä harjoitella luetun ymmärtämistä ja loogista hahmottamista.
Vallalla olevaan persupuheeseen toki kuuluu ajatus "takin kääntämisen" häpeällisyydestä, mutta tosiasiassa siinä ei ole mitään hävettävää että toteaa olleensa väärässä ja haluavansa korjata tilanteen.