Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumma kun vartijat ei ole koskaan käyneet kiinni

Vierailija
12.06.2024 |

Mistähän johtunee mutta koskaan ei ole ollut vartijoiden kanssa ongelmia. Ei käyty kiinni, ei seurattu kaupassa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartijat ovat ihmisiä, jota kohtaavat paljon vaaratilanteita työssään. Kylä heillä pitää olla oikeus käyttää voimaa.

Lapseni on vartija ja heitä kurssitetaan paljon. Se on vastuullinen ja tärkeä työ ja on pakko voida käyttää joissain tilanteissa voimakeinojakin, nykyään tuolla on kaikenlaisia häröjä sekopäitä ja nistejä.  

T.äiti

Käytätpä ikävää kieltä toisista ihmisistä. 

Vierailija
22/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen odottanut vuosikausia että vartija tulisi päälle, voisin sitten paiskoa pellepoliisia kuin märkää rättiä.

Sitten tulee paikalle oikea poliisi ja ne niputtaa sut. Lopeta uhoamasta. Oletko homo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kaikella tavalla tällä hetkellä pilalla. 

Vierailija
24/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen odottanut vuosikausia että vartija tulisi päälle, voisin sitten paiskoa pellepoliisia kuin märkää rättiä.

Sitten tulee paikalle oikea poliisi ja ne niputtaa sut. Lopeta uhoamasta. Oletko homo?

Miten seksuaalinen suuntautuminen tähän liittynee mutta homot tuskin uhoavat tuolla julkisesti, kuten muutkaan fiksusti käyttäytyvät. 

Vierailija
25/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vartijat ovat kyllä sen verran arvaamattomia ja yksitotisia, että sellaisista pitää pysyä kaukana jo oman turvallisuuden takia ja välttää ko. liikkeissä asiointiakin, vaikka olisi kuinka rehellinen asiakas.  

Vierailija
26/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä tilanteessa pelotti, raapimisen vai sylkemisen mahdollisuus?

Vierailija
27/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on yrittäneet. Portsarit ja vartijat. Eivät vain saa kiinni.

Tosi monelta puuttuu perusolemuksesta dynaaminen ote. Ovat hitaita kuin muumiot.

Vierailija
28/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua seuraa vartija ja huomaan sen saatan jallittaa tahallaan sitä sentäilemällä ja kulkemalla ristiin rastiin kaupassa nopeasti.

Vierailija
29/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartijat ovat ihmisiä, jota kohtaavat paljon vaaratilanteita työssään. Kylä heillä pitää olla oikeus käyttää voimaa.

Lapseni on vartija ja heitä kurssitetaan paljon. Se on vastuullinen ja tärkeä työ ja on pakko voida käyttää joissain tilanteissa voimakeinojakin, nykyään tuolla on kaikenlaisia häröjä sekopäitä ja nistejä.  

T.äiti

Käytätpä ikävää kieltä toisista ihmisistä. 

Sekakäyttäjiä ja mielenterveysongelmaisia olisi ollut parempi ilmaisutapa. Mutta niitä hän tarkoittikin. Minun ilmaus on kaunistellumpi.

Vierailija
30/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamppu saisi viuhua reippaammin paskiaisten pläseihin. Nauttisin.

Vierailija
31/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun noudattaa sääntöjä niin on erittäin epätodennäköistä, että joutuu vartijoiden tai lain kanssa ongelmiin. Anarkomarkot väittävät tietenkin aivan muuta.

Ymmärrätkö, että tällä asialla ei ole mitään merkitystä tässä keskustelussa. Vartijalla ei oikeutta käyttää voimaa mielivaltaisesti ja henkeä uhkaavasti.

Jos ei halua joutua vartijoiden voimankäytön kohteeksi niin sitten on parasta totella heitä eikä alkaa niskuroimaan ja riehumaan. Niin helppoa se on. Ymmärrätkö? Ai niin, tuskin ymmärrät.

Sä et ymmärrä koko pointtia.

Kyse ei ole siitä, onko voimankäytölle perusteita vai ei. Kyse on siitä, että vaikka voimankäytölle olisi perusteet, sille on myös säännöt ja rajat, jotka ovat voimassa aina.&nbsp

En ymmärrä, miksi jankutat tuota samaa levyä.

Vartijat noudattivat voimankäytön sääntöjä ja rajoja, joten mitään väärää ei tapahtunut. Voimankäyttöön liittyy aina riskejä.

Vierailija
32/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pamppu saisi viuhua reippaammin paskiaisten pläseihin. Nauttisin.

Eiköhän se heilukin, mutta hitaasti ja siten että kerkeää käydä kahvilla ja tulla väistämään pampun iskun.

Tosi hidasta olemusta yleisesti. Dynaamisuus puuttuu. Vartijoiden toiminta toimii, jos ihmiset on yleisesti lääkittyjä muumioita ja juoppoja. Siihen vartijat sopii hyvin, mutta noin muuten ei ne kaljamahat ja yli bodatut jaksa. Mielestäni vartijan pitäisi olla enemmmän dynaaminen.

Liian usein näkee kaljamahoja ja itsensä painaviksi tankanneita. Ei sellaiset saa kiinni ja väsyvät yksin painitilanteessa alle minuutin väännössä. Menevät hapoille ja sitten ovat helppoa kauraa kadun Raleille. Tää on se totuus. Liian helppo elämä ja liian helppo treeniohjelma.

Käydään vähän salilla vetelemässä muutama penasarja ja kotiin sipsipussin äärelle. Saatetaan vähän nujuta kaverin kanssa tatamilla, mutta siihen se jääkin. Sellaista leipääntynyttä treeniä.

Se tekee muumioksi kenet tahansa.

Vierailija
33/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, minua ei ole koskaan raiskattu. Sehän tarkoittaa, ettei raiskauksia tapahdu?

Tai minua ei ole koskaan käytetty lapsena hyväksi, kummaa. Tarkoittaako tämä sitä, että lapsi on syyllinen hyväksikäyttöönsä?

AP:n logiikka. 

Vierailija
34/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paininut vartijoiden kanssa useasti, tänä vuonnakin varmaan viisi kertaa.

Koskaan ei ole yhdellä vartijalla riittänyt resurssit minun pysäyttämiseen, eli olen joko päässyt karkuun tai vasta ylivoiman edessä jäänyt kiinni.

Ammattilaisen vinkki, että kun pidät nopeita aurinkolaseja silmillä, niin sumutekaan ei tehoa kunnolla.

Arto36

Vierailija
35/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielelläni paikalla katsomassa kun vartija pistää sinut vasemmalla kädellä solmuun :D

Itse olen nähdyt kun vartija ottaa kuonoonsa ja roadman poistuu paikalta,että ei se niin varmaa ole että vartija aina vie nuo väännöt.

Vierailija
36/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksuaalinen suuntautuminen tähän liittynee mutta homot tuskin uhoavat tuolla julkisesti, kuten muutkaan fiksusti käyttäytyvät. 

Homothan ne enimmäkseen uhoavat ja käyttäytyvät typerästi. Et ilmeisesti ole koskaan ollut pridessä?

Vierailija
37/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ne kiinni käy kaikkiin, kai? Mutta seurata voi, katsoa tai puhua radiopuhelimeen tai mikä lie handsfree. Myyjät ne hyllyjen välissä ramppaavat? On kamerat.

Vierailija
38/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vartijat ovat kyllä sen verran arvaamattomia ja yksitotisia, että sellaisista pitää pysyä kaukana jo oman turvallisuuden takia ja välttää ko. liikkeissä asiointiakin, vaikka olisi kuinka rehellinen asiakas.  

Sen näkee aika pian että onko asiallinen kauppa vai ei. Että onko hienotunteisesti hoidettu.

Vierailija
39/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kyllä seurattu. Oli aika ahdistava kokemus. En uskaltanut mennä sinne uudelleen, varsinkaan nyt kun luin siitä Omenan tapauksesta. 

Varkaissa kannattaa käydä muutenkin aina eri liikkeissä

Vierailija
40/41 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ihmisestä paljon, jos hän asemoi itsensä poliisin ja vartijoiden vastustajaksi. Toivon lisää resursseja ja voimankäyttöoileuksia kunnollisille ihmisille, jotka ylläpitävät turvallisuutta ja yleistä järjestystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi