Syöpien lisääntyminen - mistä johtuu?
Helsingin Sanomat uutisoi että syöpien esiintyvyys 50-vuotiailla on lisääntynyt maailmassa 79-prosenttia.
Syövät lisääntyvät nuorilla syynä voi olla varhainen vanheneminen - Tiede | HS.fi
Mikähän ympäristössämme ja elintavoissamme olisi muuttunut viime vuosina, että näin tapahtuu?
Kansainvälinen syöväntutkimuslaitos (IARC) on luokitellut radiotaajuiset sähkömagneettiset kentät mahdollisesti syöpää aiheuttaviksi ihmisille (ryhmä 2B). Näitä kenttien määrä on lisääntynyt valtavasti kaikkialla älypuhelinten ja muiden mobiiliteknologioiden käytön myötä.
Tässäkö mahdollinen syy? Saako tästä keskustella, vai onko aihe edelleen tabu?
Kommentit (96)
Miten noi väliviivat katoavat? Vuodet 1990 - 2016 ja 14 - 49-vuotiaat.
Joo tosiaan tuo tutkimus on tehty ennen koronaa ja täällä ihmiset kiljuu jostain piikeistä :D
En itse enää mene tutkimuksiin, koska naisia kohdellaan erittäin julmasti. Viimeksi alapäähäni työnnettiin papa koetta varten liian suuri väline ja minulle sanottiin, että sitä liukastetta ei saa enää laittaa, että saadaan hyvä tulos? Huusin tuskasta ja ihan kuin veitsi työnnetään alapäähän asti? Ja sanotaan, että pitää rentoutua ja minulle huudetaan samaan aikaan ilkeästi.
Kun joskus itsellä tuli tunne, että minulla on rintasyöpä, niin terveyskeskus lääkäri haukkui minut luulosairaaksi, mutta minua helpottaakseen sen kuitenkin tilasi. Eli minulla todettiin syöpä. En ole mennyt koskaan mihinkään rintasyöpä seulontaan aikaisemmin. Mutta nykyään en uskalla mihinkään papakokeisiin, jossa näytteen ottajat haukkuvat minua? Naisiin kohdistetaan niin paljon ilkeyksiä etten enää uskalla mennä. Ehkä sitten kuolen syöpään, mutta mielummin. se, kuin saan haukkimiset ja huonoa kohtelua
Vierailija kirjoitti:
Veganismi. Pavut ja prosessoidut kasvisproteiinit.
Kasvissyöjillä on tilastoissa vähiten syöpiä ja sv-tauteja.
Lisäksi vanhat syövät aktivoituvat. Uudet syövät etenevät valonnopeudella, ns. turbosyövät. Aiheesta ei saa puhua vielä ainakaan Suomessa.
Flunssaan kuolleeksi raportoitiin kaikki, jotka kehdattiin. Saatiin lääkefirmoille oikeaa dataa pelottelupropagandaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholman ja Uumajan yliopistot tekivät tutkimuksen Pfizer-rokotteesta, ja totesivat mm. että se tuhoaa jopa 90% elimistön DNA-korjauskyvystä, josta aiheutuu ns. turbosyöpiä.
Tuo suoraan NV lehdestä, eli Venjän propagandalehdestä.
Löytyy ihan virallisista tutkimuksista ko. yliopistoista ja tiedejulkaisuista, vaikka sinä piikkilobbarina et sitä haluakaan.
Venäjän propagandan tunnistaa aina.
Samoin WEF:n trollin klasun pili perseessään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rokottamattomilla on hätä syövistä? Eihän ne heitä koske tämän keskustelun tietomiehen mukaan.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Syöpäpotilaat täyttää sairaalat ja muut eivät pääse ajoissa hoitoon, työntekijöistä tulee pulaa, veronmaksajista, inhimillinen kärsimys potilaille ja omaisille jne.jne.
Elintavat. Osa selittyy myös lääketieteen kehityksellä. Havaitaan siis kasvain aikaisemmassa vaiheessa.
Ihmisen perimä ja laatu lajina heikkenee. Huonot yksilöt eivät enää karsiudu vaan kaikki jatkavat sukua. Luonnonvalinta ei toimi.
Lääketieteelliset kuvausmenetelmät ovat kehittyneet huimasti viimeisten 20 vuoden aikana. Tietokonetomografialla päästään kuvaamaan helpommin vartalon eri alueita ja näin muutokset nähdään aikaisemmin kuin ennen. Hoidotkin voidaan aloittaa varhaisessa vaiheessa, ja paranemisprosentti eri syövistä on siksi noussut.
Alkoholi. Oon ihmetelly kun ensin joku julkkis tms jota seuraan instassa hehkuttaa että on parantunut syövästä tai jostain muusta vakavasta taudista. Ja jatkaa sen jälkeenkin vielä alkoholin juomista ja juhlistaa jopa paranemista sen avulla. Hei haloo! Hyvin on meidät aivopesty alkoholiin. Varsinainen terveysjuoma.
Minun tuttava- ja ystäväpiirissäni syöpään sairastuneilla on monilla ollut yliopainoa ja varsinkin keskivartalolihavuutta ja moni heistä on myös tupakoinut.
Alentunut tulotaso.
Hyvätuloiset voivat itse valita mitä syövät ja on rahaa harrastaa ja käydä uimahalleissa.
Ei ole rahastressiä.
Stressi tuo ylipainoa.
Olen hoikka, syön normiterveellisesti, en tupakoi ja alkoholia nautin vain juhlissa. Rintasyöpä tuli 50 v.
Joillain on niin kiire sloganeitaan spämmään taas kerran, etteivät malta lukea koko ketjua.
"Vuodet 19902019 kattavan tutkimuksen mukaan syöpätapausten määrä nousi 1449-vuotiailla 79 prosenttia. Nopeimmin yleistyivät keuhkotorven ja eturauhasen syövät. Maksasyöpädiagnoosit sen sijaan vähenivät lähes kolme prosenttia."
Kyllä näistä nuprten syövistä on keskusteltu jo aiemmin. Eräiden syöpien kuten kohdunkaulan syövän yleistyminen liittyy seksitapoihin (paljon vaihtuvia kumppaneita, suuseksi).