Mikko Leppilampi ilmestyi yhtäkkiä alastomana hierontaan, nuori naistyöntekijä kauhuissaan
Ei taida tolla Leppilammella ihan kaikki palikat olla kyllä kohallaan.
Kommentit (29)
Keski-ikäinen Mikko alastomana ei ole mikään kaunis näky. Rupsahtanut.
Ja hän (nuori hierojatyttö) sanoi "Mikäs se siinä?" ja juoksi nauraen pois...
Mikä noita oikein vaivaa? Mikä tuollaista teettää, eivät ole syrjäytyneitä eikä tämä mikään rumakaan (kai)? Tätä voi vain pähkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noita oikein vaivaa? Mikä tuollaista teettää, eivät ole syrjäytyneitä eikä tämä mikään rumakaan (kai)? Tätä voi vain pähkiä.
se on tutkittu psykologinen harha että rumat ovat pahoja ja ilkeitä, kauniit ja komeat enkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on tutkittu psykologinen harha että rumat ovat pahoja ja ilkeitä, kauniit ja komeat enkeleitä.
Leppilampi ei ole ainakaan minun silmiini millään tavoin komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestään se on komea. Useamman kerran maininnut asiasta eri haastiksissa.
Naikkonen alkanut ihan väärälle uralle.Tajusi asian itse,ja ajatteli rahastaa.Toivottavasti naikkonen saa kunnon tuomion.
Onko se jo 50😳? Ja kotona alle 30 v nuori vaimo? Silti hakee koko ajan lisää huomioo kuin joku narsu vai onko ukkeli seksiaddikti? Tekee näitä eikä tajuu et jutut levii ku kulovalkea, joka foorumilla petturille ittensä tyrkyttäjälle nauretaan!
Mahtaa vaimoo hävettää. Luoja.
No oisko tuo hieroja vaikka voinut sanoa tiukasti että pyyhe päälle tai painuu vi*tuun yrityksen tiloista. Vaan aina näissä tapauksissa jäädytään ja muistetaan sitten sen kokemus vuosia jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestään se on komea. Useamman kerran maininnut asiasta eri haastiksissa.
Et voi olla tosissasi. Ei ole yhtään komea eikä charmikas. Nainen
Mies ilmestyy paikalle nakuna, naiset ovat kauhuissaan. Nainen ilmestyy paikalle nakuna, miehet ovat innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Heppilampi
Mutta tuohan on vain aapeen mielikuvituksen luoma uutinen.
Uuuh