Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei niin suloiset/hellyyttävät lapset

Vierailija
12.06.2024 |

Harmittaa kun kaikista lapsista ei voi ajatella että olisivat herttaisia tai ihania. Miksi toiset ovat jopa päinvastoin? Monet ovat omalla tavallaan suloisia, mutta sitten on niin jotka vaan jollain tapaa luotaantyöntäviä Mistä se johtuu?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olit itse lapsena, ap? Ja millaisia omat lapsesi ovat?

Kauhutyyppi olen. Etäetäetäisä ollut. Aikuinen lapsi on nepsy. 

Vierailija
42/48 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukka ja tietynlaiset kasvonpiirteet yhdessä saavat minussa aikaan kylmiä väreitä. Varmaan joku lapsuustrauma, kun olen aina vältellyt sen näköisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaiset, eli stupidot, eli vajaaälyiset, eli ns. "ekharit", kaikenmaailman Downit ja muut jotka pitävät kovaa mölinää tai ovat rauhattomia ja juoksentelevat sinne tänne: ne ainakin ovat ihan kauheita.

Vierailija
44/48 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilitukka ja tietynlaiset kasvonpiirteet yhdessä saavat minussa aikaan kylmiä väreitä. Varmaan joku lapsuustrauma, kun olen aina vältellyt sen näköisiä lapsia.

Sama!!! Siihen vielä päälle likainen naama, epämääräinen mölinää ja riehuminen ja oudot liikkeet kaikenkaikkiaan 🤣

Vierailija
45/48 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus on tosiaan osoittanut että näiden lässyttäjien (joista moni vielä jostain syystä miehiä!) ovat niitä kaikista huonokäytöksisimpiä!

Ei voi oikein yleistää. Ja tuntuu että kaikki käytös on aina jonkun mielestä huonoa. 

En ole ikinä tavannut yhdenkään lässyttäjän hyväkäytöksistä ja tottelevaa lasta. Lässytäpä sun työkaverille tai jollekin kaupan kassalle samalla tavalla, luuletko että saat kunnioitusta tai ottavat sinua millään tavalla vakavasti? Samalla tavalla se iso lapsi ajattelee sinusta. Jatkan tästä siksi koska tällainen on vaan niin totaalista lapsen aliarvioimista.

Eri asia joku muu ihminen. Ei lapselle lässytetä huvin vuoksi mutta joillekin joskus täytyy. Kaikki on tilannekohtaista. Miksi

Lässyttämällä isolle lapselle vauvakieltä?Oletko ihan sekaisin?!

Vierailija
46/48 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykylapset harvemmin ovat suloisia. Ovat niin olevinaan, sellaisia teinimäisiä, kovaäänisiä koviksia.

Mä jotenkin tykkään noista teineistä, oma lapsi nyt 16v ja tosi kivoja kavereitaan saan tavata kun hengaavat meillä aina välillä.

Tietysti jotkut teinit ovat hirveitä, mutta uskon että suurin osa oikein fiksuja kun heidän elämäänsä vaan ymmärtää 😊

Vierailija
47/48 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammaiset, eli stupidot, eli vajaaälyiset, eli ns. "ekharit", kaikenmaailman Downit ja muut jotka pitävät kovaa mölinää tai ovat rauhattomia ja juoksentelevat sinne tänne: ne ainakin ovat ihan kauheita.

No joku vamma sullakin on tunneälyn kehityksessä kun et ymmärrä ettei kaikille ole syntyessään jaettu samanlaisia edellytyksiä elämään. 

Koita vältellä vammaisten lähellä oloa (niinkuin varmaan teetkin), eivät hekään halua tuollaista negaa ympärilleen. 

Vierailija
48/48 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on vaan palikoita jotka eivät kuulu joukkoon